Hmm dan kan ik me voorstellen dat het een tegenvaller is inderdaad.
Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over de OPI gelpolish. Het zit nog perfect, mooie glans, geen krassen of chips. Goed, mijn wijsvinger praten we even niet over want daar valt altijd alles vanaf.
Beetje slechte foto, genomen met mijn telefoon in vervelend licht maar het gaat om het idee.
Heb hem al een keer snel gelakt, 2 laagjes, maar hij moet eigenlijk 3 om hem echt goed dekkend te krijgen. Vind hem heel erg gaaf, maar wel echt een lente/zomer lakje
Ja, vaak wel snel Als ze een drukke launch of restock heeft gehad, duurt het wel eens iets langer voor ze verzend, maar met en dag of 3 is het meestal wel verzonden en dan duurt het vaak ongeveer een week voor het op de mat ligt.
Skessa_
Geplaatst: 12-11-14 14:39
6ê is het verzonden
Anoniem
Geplaatst: 12-11-14 14:40
Je hebt toch een track&trace gekregen? Kun je precies op zien wanneer hij geleverd gaat worden
Die van mij is ook de 6e verzonden, staat nu gister op customs clearance process complete. Dan heb ik hem eigenlijk altijd de volgende dag, dus vandaag, binnen
Skessa_
Geplaatst: 12-11-14 14:47
Je bestelling is verzonden! We hebben geen track en trace informatie voor deze verzending.
Oh my, de gene schuin onder het woordje "elf". Dat ziet eruit als een kerstelf die opgekauwd is door een olifant die hem vervolgens weer uitgekotst heeft. Wel lekker "chrismassy" maar niet voor mij.