[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nagini

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 18:20

Ha Ilaan, da's op mijn verjaardag. :D

@Pippa, als je tattoo's ''Haat'', waarom wil je dan de naam van je paard op je lichaam hebben?
Ik kan die gedachtegang niet echt volgen. :')

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 20:05

Percella schreef:
Mag ik hier ook komen binnenvallen?
Wat komen hier mooie dingen voorbij! Heb aan een stuk het topic doorgelezen en ben helemaal enthousiast :):) Wil al een aantal maanden een kleine tatoeage op de binnenkant van mijn pols, maar wacht hier nog even mee om zeker te zijn dat het geen bevlieging is :')

Iedereen hier in Eindhoven raad me dragon tattoo aan terwijl ik hier lees dat mensen geen fan van deze shop zijn. Zou ik mogen vragen waarom niet? Zie mooie dingen vanuit hun hand voorbij komen namelijk!

Ik ben wél fan van Dragon Tattoo. Thomas Goossens daar heeft mijn tattoo bedacht en gezet en vind m prachtig, fijne snelle service en aardige mensen. Dus ja, ik wél fan dus :)

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 20:06

Nagini schreef:

@Pippa, als je tattoo's ''Haat'', waarom wil je dan de naam van je paard op je lichaam hebben?

Nee, ik eigenlijk ook helemaal niet. Maar het idee blijft maar door mn hoofd spoken en tja, het staat me steeds meer aan :p Weird.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 20:56

Pippaa schreef:
Nagini schreef:

Nee, ik eigenlijk ook helemaal niet. Maar het idee blijft maar door mn hoofd spoken en tja, het staat me steeds meer aan :p Weird.

Misschien omdat je nu inziet dat veel tattoo's met een achterliggende gedachte worden gezet? Dat het niet zomaar 'leuke' plakplaatjes zijn?

Geen idee maar wel apart haha

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 21:58

Tattoo shops wel of niet iets vinden blijft persoonlijk
Het beste kun je gewoon een annral binnenlopen, kijken naar foto's van hun werk en het gevoel wat je krijgt
En daarop de beslissing nemen waar je je laat tattooeren

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 23:28

Percella schreef:
Mag ik hier ook komen binnenvallen?
Wat komen hier mooie dingen voorbij! Heb aan een stuk het topic doorgelezen en ben helemaal enthousiast :):) Wil al een aantal maanden een kleine tatoeage op de binnenkant van mijn pols, maar wacht hier nog even mee om zeker te zijn dat het geen bevlieging is :')

Iedereen hier in Eindhoven raad me dragon tattoo aan terwijl ik hier lees dat mensen geen fan van deze shop zijn. Zou ik mogen vragen waarom niet? Zie mooie dingen vanuit hun hand voorbij komen namelijk!

Tattoo Joey zit redelijk bij je in de buurt denk ik :j
Ik kan hem echt aanraden :j

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 11:41

Mijn tat staat nu 2 weken ik zie dat er velletjes opzitten maar deze laten maar niet los. Is dit normaal?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 11:56

Ik ga woensdag bij de tattoo shop langs.
Kijken wat hun voor mij kunnen betekenen.
En of ze een prijsindicatie kunnen geven.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 12:13

Mijne zit vol velletjes (vreselijke jeuk) die zit er nu 10 dagen op.
Ik denk dat het er over een paar dagen ook nog wel zit,dus zal vast normaal zijn.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 12:15

Ik mag volgende week woensdag mijn ontwerp gaan bepalen met amanda.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 12:18

IvysToeter,wat wil je graag,en op welke plek?

spannend lrtj!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 12:21

Ja nogal weet echt niet waar ik hem wil en hoe hij er ongeveer uit gaat zien.
Ik heb wel een idee maar het is lastig uit te leggen.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 12:57

Tinkerloos schreef:
IvysToeter,wat wil je graag,en op welke plek?

spannend lrtj!

Een keltische knoop in de vorm van een hart.
En daaronder de naam van mijn dochter Nora.
Bovenaan mijn rug moet hij komen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 13:21

Mooi. Pijnlijk,je rug. :=

Ik ben de pijn van mijn tattoo bijna vergeten.
Misschien neem ik er (ooit) nog wel een bij. :):)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 13:51

Kunnen ze vast een mooi geheel van maken Ivystoeter :j.

Voor mij is het woensdag ein-de-lijk priktijd! Ben enthousiast en schijt in mn broek tegelijk :').
Mn leidinggevende loopt constant opmerkingen te maken, dat is echt zo'n inkt-hater en lijkt in die kwestie echt mega op mijn vader haha :=

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 15:50

onderrug schijnt pijnlijker te zijn dan bovenkant toch?
ach ik zie het wel.

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 17:33

Hello hello!

Als kersverse eigenaresse van een prachtige tatoeage sluit ik ook even aan bij dit topic!

Ik heb mijn kleine tatoeage afgelopen zaterdag in mijn zij laten zetten. Het schijnt de pijnlijkste plek te zijn, maar het viel me reuze mee (Zie hier het hele verhaal incl. foto's: datblondje.nl/liefde-voor-de-love-tattoo)! En -thank god- ik ben helemaal happy met het resultaat! *\o/*

Ik zit alleen wel obsessief te Googlen naar de perfecte nazorg voor mijn tattoo. Mijn tattoo artiest zei dat ik alleen tweemaal daags Bepanthen hoef te smeren voor enkele dagen en het verder met rust moet laten. Braaf luister ik natuurlijk, maar toch zit ik er vaak naar te kijken (just looking :o ). De tattoo doet echt totaal geen pijn, is niet jeukerig of iets anders vreemds. Het voelt eigenlijk als elk ander huiddeel van mijn lichaam. Is dat normaal? Ik lees namelijk overal dramatische verhalen over de pijn en de onuitstaanbare jeuk. Ook zie ik veel terug komen over korstjes. Wanneer beginnen deze te verschijnen? Ik zie wel dat er af en toe wat zwarte korrels los raken, maar that's it.

Ben benieuwd naar jullie verhalen!

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 17:54

Afbeelding

Ik lees al super lang mee, en wauw die veer van een paar pagina's terug is prachtig!
Er komen regelmatig echt mooie tattoo's voorbij.Ik wil ook dolgraag en tattoo, het word
sowieso iets met een vosje. En ik heb ook al een idee hoe en wat. Maar ik wacht nog
braaf tot ik 18 ben. :D

*kruipt weer weg*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 17:59

TessJS schreef:
Hello hello!

Als kersverse eigenaresse van een prachtige tatoeage sluit ik ook even aan bij dit topic!

Ik heb mijn kleine tatoeage afgelopen zaterdag in mijn zij laten zetten. Het schijnt de pijnlijkste plek te zijn, maar het viel me reuze mee (Zie hier het hele verhaal incl. foto's: datblondje.nl/liefde-voor-de-love-tattoo)! En -thank god- ik ben helemaal happy met het resultaat! *\o/*

Ik zit alleen wel obsessief te Googlen naar de perfecte nazorg voor mijn tattoo. Mijn tattoo artiest zei dat ik alleen tweemaal daags Bepanthen hoef te smeren voor enkele dagen en het verder met rust moet laten. Braaf luister ik natuurlijk, maar toch zit ik er vaak naar te kijken (just looking :o ). De tattoo doet echt totaal geen pijn, is niet jeukerig of iets anders vreemds. Het voelt eigenlijk als elk ander huiddeel van mijn lichaam. Is dat normaal? Ik lees namelijk overal dramatische verhalen over de pijn en de onuitstaanbare jeuk. Ook zie ik veel terug komen over korstjes. Wanneer beginnen deze te verschijnen? Ik zie wel dat er af en toe wat zwarte korrels los raken, maar that's it.

Ziet er mooi uit!
Jeetje dat verhaal van die "tatoeëerder" in Harderwijk :+ Wat een mafkees.

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:12

Dank je! ^_^

En haha ja, vreselijk he! Wat een ervaring was dat... Zit weer in shock als ik daar alleen alweer aan denk!

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:24

TessJS schreef:
Hello hello!

Ik had bij mijn tattoo ook geen last van jeuk of korstjes oid. Terwijl mijne veel te diep is gezet en er littekenweefsel onder zit. Denk dat het verschilt.
Ik laat mijne de 30ste op precies die plek zetten dus gerustgesteld qua pijn haha

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 20:26

@TessJS, de jeuk komt nog,als ie komt tenminste.
Niet iedereen krijgt jeuk.
Ik kreeg jeuk na ruim een week.
(en het jeukt nog!!!)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 20:37

Ik heb ook geen moment last gehad van jeuk of korstjes. Hoop dat dat in september weer zo mooi gaat haha

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 15:14

mooie tattoo!

hoe moet je eigenlijk douchen als je net een tattoo hebt laten zetten?
je leest van alles over zeep vrij etc.
maar er komt met douchen toch ook douchegel en shampoo langs de tattoo?
(helemaal als ik die van mij op mijn rug laat zetten)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 15:20

IvysToeter schreef:
mooie tattoo!
Ik heb de hele pagina teruggelezen,maar zie geen tattoo.
Welke vind je mooi? 8-)