IMJ schreef:Je kan me van alles wijsmaken
Mij niet....daarom vaccineer ik niet meer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Het probleem met vuurwerk en alcohol, is dat kinderen niet naar hun ouders luisteren. Dat kun je die ouders niet aanwrijven. Komt uiteindelijk allemaal weer in orde, als de basis goed is. Maar er zijn echt een paar jaar in een kinder/tienerleven dat je machteloos staat. Tenminste, als je nogal ondernemende kinderen hebt.
verootjoo schreef:mysa schreef:Het probleem met vuurwerk en alcohol, is dat kinderen niet naar hun ouders luisteren. Dat kun je die ouders niet aanwrijven. Komt uiteindelijk allemaal weer in orde, als de basis goed is. Maar er zijn echt een paar jaar in een kinder/tienerleven dat je machteloos staat. Tenminste, als je nogal ondernemende kinderen hebt.
Maar komt dat nou door die vaccinaties die kinderen hebben gekregen dat ze niet luisteren?
Ongevaccineerde kids drinken blijkbaar niet en steken ook geen vuurwerk af.
verootjoo schreef:mysa schreef:Het probleem met vuurwerk en alcohol, is dat kinderen niet naar hun ouders luisteren. Dat kun je die ouders niet aanwrijven. Komt uiteindelijk allemaal weer in orde, als de basis goed is. Maar er zijn echt een paar jaar in een kinder/tienerleven dat je machteloos staat. Tenminste, als je nogal ondernemende kinderen hebt.
Maar komt dat nou door die vaccinaties die kinderen hebben gekregen dat ze niet luisteren?
IMJ schreef:verootjoo schreef:Maar komt dat nou door die vaccinaties die kinderen hebben gekregen dat ze niet luisteren?
Braindamage..
khirshanta schreef:Dat het een gevoellig onderwerp is, is begrijpelijk. Dat het veelomvattend is, maakt dat de discussie ook veelomvattend mag zijn. Maar laten we terug gaan naar het onderwerp, en allemaal respectvol naar elkaar reageren, en niet op de man, maar op de bal spelen.