Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chessie schreef:Rustdag? ik ga gewoon naar de sportschool vandaag hoorWhaha.. Geniet maar van je rustdag Fanta
Ik ga morgen aan week 11 beginnen
Geen idee Laura.. misschien opletten dat je nergens aan de nek trekt iig, of te verkrampt omhoog of omlaag houdt
Armario schreef:Succes nog met de laatste 3 dagen!Ik heb net cardio 3 voor de voorlaatste keer gedaan, nog 3 dagen en Body Revolution zit er volledig op voor mij en dan kan ik zoooo trots zijn. Vandaag ga ik wel naar een festival dus hopelijk kan ik een beetje gezond blijven doen (want gezond eten op festivals is altijd zo duur). Gelukkig ga ik ook nog 1 uurtje er naartoe fietsen en een avondje dansen dus misschien compenseert dat wel
.
Chessie schreef:Push ups met kabel?pppff.. vanmorgen workout 11 gedaan..
zwaar en blijkbaar beter meer eten van te voren dan alleen 2 kiwi's
voelde me alsof ik ging puke én faint
die push ups met kabel lukken mij niet.. te lange armen denk (heb dezelfde kabel als hun, maar kan al amper in plank komen met dat ding)
Armario schreef:Bij Body Revolution komen redelijk veel planken voor. Ik heb sterke polsen maar heb nu aan het einde van de rit toch wat last van mijn polsen.
Net voor de laatste keer workout 12 gedaan, jeej! Nu vanavond nog cardio 3 voor de laatste keer en ik ben klaahaarrr.