Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 13:20

Wauw dat is lang!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 13:41

Maand of 3 idd voor dat dat echt weg was. Maar de ergste ‘pijn’ Het branderige prikkende gevoel na anderhalve maand denk ik. Maar bleef wel heel gevoelig. Ze hebben daar idd behoorlijk aan je zenuwen gezeten en zeker daar is dat echt heel gevoelig.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 17:46

Urielle schreef:
Yes, echt een fijne actie van mijn baas, ook door mijn trainer op non-actief gezet en een speciaal dieet gekregen om weer energieker te worden en de genezing te ondersteunen.

Het hele weekend ook niks gedaan, behalve de boodschappen en de was en dat doet wel goed! Ik doe trouwens maar kantoorwerk dus niet fysiek zwaar, wel stressvol en veel ad-hoc problemen, dus veel adrenaline en cortisol.

Loez, hoe lang was het voor die overgevoeligheid weg ging? Dat vind ik namelijk wel heel irritant en vooral pijnlijk. Zeker omdat er dus geen reden is, want aan de buitenkant doet het niet zeer. Stomme gewaarwording!

Inderdaad heel lief van je baas! Die van mij weet het niet. We werken de komende maanden nog grotendeels van thuis uit. Scheelt ook wel als je niet in de auto moet vind ik :). Binnen twee weken moet ik wel een ganse week klanten trainen, maar tegen dan zou het echt moeten lukken. Ook dan ga ik maar één collega zien.

Net eventjes mijn moeder haar BH's gepast. Zij heeft een 85C, en van cup paste dat perfect. Ze staan wel nog zo strak dat ze niet echt in de cups vallen, de BH hangt er eerder gewoon over... Ik heb een 75 omtrek, dus zal C/D worden denk ik. Al zin in BH en bikini shoppen binnen een paar weken :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 21:06

Ik gun iedereen borsten die naar wens zijn maar kijk aub de uitzending van radar van vanavond 28 sept. terug. Doe er je voordeel mee zodat je de juiste implantaten neemt.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 21:16

Waar ging het over dan? Tegenwoordig kan er bijna niks meer fout gaan, zijn ze vrijwel allemaal al geruwd om kapsel vorming tegen te gaan en lekken ook niet. Mocht het daar over gaan...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 21:22

Dan zou ik het maar even gaan kijken, gaat specifiek om siliconenprotheses.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 21:25

Zucht.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 21:30

Ik heb toch geen kritiek? Kun je wel zucht zeggen , je kunt er ook ( hopelijk nooit nodig) je voordeel mee doen.

Kijk maar op calmyourtits.nl op dit moment onbereikbaar door enorme drukte.
Je hoeft er niets mee te doen, prima.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 21:47

bigone schreef:
Ik heb toch geen kritiek? Kun je wel zucht zeggen , je kunt er ook ( hopelijk nooit nodig) je voordeel mee doen.

Kijk maar op calmyourtits.nl op dit moment onbereikbaar door enorme drukte.
Je hoeft er niets mee te doen, prima.

Mensen bewust maken voor eventuele risico’s mag zeker. Of even tippen als er iets in het nieuws is hierover. Is aan ieder voor zich wat diegene daarmee doet. En een gewaarschuwd mens telt voor 2. Er zijn nog steeds slechte implantaten op de markt en er zijn genoeg dames die niet kijken naar risico’s of type implantaten enz.

Heb de uitzending niet gezien verder. Zal eens kijken of ik hem kan vinden. Al weet ik op dit moment het merk van mijn eigen implantaten niet eens meer ^&+
Zou ik echt op moeten zoeken haha

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 04:29

Ik heb me dus wel ingelezen in de soorten implantaten. De Polytech en Mentor implantaten zijn ook in Amerika goedgekeurd. En gezien de regelgeving daar ontzettend streng is, heb ik daar wel vertrouwen in. Ik heb de implantaten van Polytech.

Is niet heel gek even vooraf je in te lezen wat ze in je lijf gaan stoppen toch? Ondanks dat je je arts waarschijnlijk vertrouwd, hoef je niet altijd alles maar zo aan te nemen wat ze zeggen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 09:33

Dat hebben blijkbaar meer vrouwen gedaan maar zou toch de uitzending bekijken. Ik geef het ook alleen als tip en zeker niet als kritiek, dat zou ik nooit doen want ik vind dat iedereen alleen maar zelf kan /mag beslissen over dit soort zaken. Ik schrok gewoon van de mensen en resultaten in de uitzending. En mochten er wel veilige borstimplantaten zijn dan is het alleen maar goed dat dat hier word vermeld. Er blijkt ook een test voor je haar te zijn waarbij je al voor je klachten krijgt je uit kunt zoeken of er iets aan de hand is.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 19:32

Ik heb ook eerst na gegaan welke implantaten ik zou krijgen en daarvan zoveel mogelijk documentatie opgezocht voordat ik geopereerd werd.
Ik kreeg van de kliniek ook al heel veel informatie over de implantaten. Echt top +:)+

Die haartest vind ik wel interessant. Ook al zijn mijn implantaten zo gezegd veilig, er kan altijd iets gebeuren natuurlijk en als je dan bv jaarlijks zo'n test doet dan ben je al een heel eind denk ik :)

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:43

Ik schop dit topic even omhoog...

Hier iemand tips voor fijne BH’s in maat 80e/f? En dan de type bh waar je mooie ronde borsten in krijgt, mijne zijn ondanks vergroting nog steeds heel natuurlijk, en zou ze bij sommige kleding graag wat boller hebben zeg maar

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:23

Ik heb Hunkemöller model Maya en de Freya maar daar zijn de maten wel raar van .

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:56

Ik heb eigenlijk alleen maar beugelloze bh's. Laatst goed geslaagd bij Hema

Om het effect te creëren wat je wil heb ik de bandjes vaak gekruist. En eventueel nog een topje eroverheen.

Zoals dit:
Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:09

The t-shirt bra's van Victoria's Secret.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 21:41

Tnx voor de tips, ga er eens naar kijken

office

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 22:41

1 juni 2021 zend npo 3 de docu moord tieten uit.Om 20.25 .
Vandaag was er al wat over besproken in de vooravond op tv.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 23:30

office schreef:
1 juni 2021 zend npo 3 de docu moord tieten uit.Om 20.25 .
Vandaag was er al wat over besproken in de vooravond op tv.

Als je even een paar posts naar boven scrollt lees je dat er al iemand geweest is die al eerder zoiets gemeld heeft. En dat het onnodig is dit opnieuw aan te wakkeren hier.

Over het algemeen is het een weloverwogen keuze die men maakt en is men op de hoogte van de risico's die zij neemt. Uitzonderingen daargelaten.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 11:53

Ik vind het wel interessant hoor, dus dank voor de tip.

BulletjeBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 12:47

De vraag is waarschijnlijk al heel vaak gesteld, sorry alvast daarvoor. Maarrr.. Ik ben nu serieus rond aan het kijken voor klinieken en wil nu dus echt de stap zetten. Ik heb alleen niet zoveel mensen in mijn omgeving die ervaring hebben met plastische chirurgie, en weet dus niet echt bij welke kliniek ik het beste kan zijn. Dus mijn vraag: wat is jullie ervaring met de verschillende klinieken? Ik vind op internet o.a. Veldhoven kliniek, SAM kliniek, Boerhaave etc...

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 14:28

Global Care Kliniek kan ik je in ieder geval afraden.
Dokter Nio ben ik ook niet over te spreken.

Ik ben toevallig gisteren bij de huisarts geweest. Doorgestuurd naar het ziekenhuis, wacht op een oproep. Kijken of ze lekken of niet. Ook al lekken ze niet overweeg ik toch ze te laten verwijderen.

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 14:32

ik heb ze bij de bergman kliniek laten zetten , ben er erg te spreken over nogsteeds

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 15:01

___1 schreef:
Global Care Kliniek kan ik je in ieder geval afraden.
Dokter Nio ben ik ook niet over te spreken.

Ik ben toevallig gisteren bij de huisarts geweest. Doorgestuurd naar het ziekenhuis, wacht op een oproep. Kijken of ze lekken of niet. Ook al lekken ze niet overweeg ik toch ze te laten verwijderen.

Heftig! Waarom overweeg je om ze te verwijderen ook al zouden ze niet lekken? Klachten?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 15:22

BulletjeBeer schreef:
De vraag is waarschijnlijk al heel vaak gesteld, sorry alvast daarvoor. Maarrr.. Ik ben nu serieus rond aan het kijken voor klinieken en wil nu dus echt de stap zetten. Ik heb alleen niet zoveel mensen in mijn omgeving die ervaring hebben met plastische chirurgie, en weet dus niet echt bij welke kliniek ik het beste kan zijn. Dus mijn vraag: wat is jullie ervaring met de verschillende klinieken? Ik vind op internet o.a. Veldhoven kliniek, SAM kliniek, Boerhaave etc...

Ik ben begin 2017 bij A klinieken geweest bij Dr. Van Onselen. Heel tevreden over. En nog steeds, zelfs na een zwangerschap afgelopen jaar en flinke stuwing erna.

Ze werken met best veel protheses. Ik heb zelf de ronde Polytech.
https://aklinieken.nl/tarieven/