Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Yes, echt een fijne actie van mijn baas, ook door mijn trainer op non-actief gezet en een speciaal dieet gekregen om weer energieker te worden en de genezing te ondersteunen.
Het hele weekend ook niks gedaan, behalve de boodschappen en de was en dat doet wel goed! Ik doe trouwens maar kantoorwerk dus niet fysiek zwaar, wel stressvol en veel ad-hoc problemen, dus veel adrenaline en cortisol.
Loez, hoe lang was het voor die overgevoeligheid weg ging? Dat vind ik namelijk wel heel irritant en vooral pijnlijk. Zeker omdat er dus geen reden is, want aan de buitenkant doet het niet zeer. Stomme gewaarwording!
bigone schreef:Ik heb toch geen kritiek? Kun je wel zucht zeggen , je kunt er ook ( hopelijk nooit nodig) je voordeel mee doen.
Kijk maar op calmyourtits.nl op dit moment onbereikbaar door enorme drukte.
Je hoeft er niets mee te doen, prima.
office schreef:1 juni 2021 zend npo 3 de docu moord tieten uit.Om 20.25 .
Vandaag was er al wat over besproken in de vooravond op tv.
___1 schreef:Global Care Kliniek kan ik je in ieder geval afraden.
Dokter Nio ben ik ook niet over te spreken.
Ik ben toevallig gisteren bij de huisarts geweest. Doorgestuurd naar het ziekenhuis, wacht op een oproep. Kijken of ze lekken of niet. Ook al lekken ze niet overweeg ik toch ze te laten verwijderen.
BulletjeBeer schreef:De vraag is waarschijnlijk al heel vaak gesteld, sorry alvast daarvoor. Maarrr.. Ik ben nu serieus rond aan het kijken voor klinieken en wil nu dus echt de stap zetten. Ik heb alleen niet zoveel mensen in mijn omgeving die ervaring hebben met plastische chirurgie, en weet dus niet echt bij welke kliniek ik het beste kan zijn. Dus mijn vraag: wat is jullie ervaring met de verschillende klinieken? Ik vind op internet o.a. Veldhoven kliniek, SAM kliniek, Boerhaave etc...