Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Is het gelukt Haasje?
Ik heb vandaag gesprek met de dokter gehad. Ik mag pas over een maand weer een injectie en zodra ik dus het gevoel heb dat ik terug in die dip ga (dat zal gok ik eind deze week al zijn en anders is het alleen maar top) moet ik gaan bloedprikken. Dat mag op zich ook al morgen maar ik heb vandaag de prik gehad dus tsja …
Alles omtrent vit B wordt geprikt. B12, B6 etc. En ook B11 vanwege foliumzuur. Hij wilt weten waar we nu voor staan.
Als B12 'goed' is dan moet ik naar een internist.
Zijn er mensen die een tip/advies kunnen geven over iets werkgerelateerds?
Kairos schreef:Hoi!
Ik moet asap ook gaan beginnen met B12 spuiten halen (2x per week) nu er eindelijk dus uit is waar ik last van heb. Ik vind naalden alleen niet zo chill (meerdere malen flauwgevallen met bloedprikken. Is echt wanneer de naald de huid binnen gaat en niet zo zeer het bloed) Zijn er hier mensen die iets kunnen vertellen over hoeveel last ze hebben?
xDenies schreef:Kairos schreef:Hoi!
Ik moet asap ook gaan beginnen met B12 spuiten halen (2x per week) nu er eindelijk dus uit is waar ik last van heb. Ik vind naalden alleen niet zo chill (meerdere malen flauwgevallen met bloedprikken. Is echt wanneer de naald de huid binnen gaat en niet zo zeer het bloed) Zijn er hier mensen die iets kunnen vertellen over hoeveel last ze hebben?
Ja, zelfde probleem hier. Als degene goed prikt voel ik inderdaad ook alleen de naald er in gaan. Het erin zitten voel ik niet zo heel erg. Soms de vloeistof wel, maar dat is nu eenmaal zo. En als de naald er uit gaat.
Verder vallen ze mij reuze mee!Zorg er wel voor dat ze NIET met de opzuignaald injecteren; hier zit die brandende vloeistof aan …. en dat doet echt pijn.
xDenies schreef:Heel simpel. Met de ene naald zuigt ze de vloeistof op uit het flesje. Dan het lucht eruit. En dan graag een nieuwe naald
Ook met het lucht eruit (als ze t verkeerd doen) sijpelt er nog vloeistof langs.
Ik merkte dat heel erg.
xDenies schreef:Dan moet je even mijn reacties teruglezen waarin ik uitleg hoe en wat. Ik moet het nu eenmaal doen met deze huisarts en dan kan ik maar beter gehoor er aan geven dan alleen maar mijn kont in de krib te gooien. De b12 kliniek is niet te bereiken. Deze huisarts wilt iig helpen, de vorige wees me de deur.
Tevens voel ik mij beter dan toen ik hem 2x in de week kreeg want ik had het gevoel dat ik er om smachtte. Nu veel minder en nog geen dip gehad.
Ook is mijn foliumzuur toen niet geprikt en dat wilt de dokter ook meer weten. Hij wilt niet alleen de b12 weten want inderdaad die is niet te vertrouwen. Maar meten is weten en hij wilt gewoon zien hoe en wat om verder te onderzoeken.