phormicola schreef:Joh, wat een hoop vetNee, je bent volgens mij idd één van de slanksten hier.

idd
Ik houdt niet eens op (foto) papier met mijn +90kg

vandaag de eerste dag van level 2

maar eerst naar stal nu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LisErm94 schreef:Als ik mezelf uit bed kan krijgen zo maar eens beginnen aan dag 16
Heb er aan de ene kant wel zin in maar heb last van mijn schouder en bovenrug en shred zal het vast niet beter maken.. Maar no pain nog game
Wat betreft pijn in de gewrichten valt het me alles mee. Ik heb heupdysplasie waar ik over 3-6 maanden aan geopereerd moet worden maar kan alle oefeningen prima mee doen.
De fysio was echt helemaal verbaast en ik mag ook gewoon doorgaan van de arts want meer kan er toch niet mee kapot gaan![]()
Dus ik sport nu zoveel als ik kan want 6 maanden revalideren zal denk ik niet goed zijn voor mijn lijn en spiertjes
Loesss schreef:LisErm94 schreef:Als ik mezelf uit bed kan krijgen zo maar eens beginnen aan dag 16
Heb er aan de ene kant wel zin in maar heb last van mijn schouder en bovenrug en shred zal het vast niet beter maken.. Maar no pain nog game
Wat betreft pijn in de gewrichten valt het me alles mee. Ik heb heupdysplasie waar ik over 3-6 maanden aan geopereerd moet worden maar kan alle oefeningen prima mee doen.
De fysio was echt helemaal verbaast en ik mag ook gewoon doorgaan van de arts want meer kan er toch niet mee kapot gaan![]()
Dus ik sport nu zoveel als ik kan want 6 maanden revalideren zal denk ik niet goed zijn voor mijn lijn en spiertjes
Ik heb hier ook een hoop gezeik met mijn heupen sinds een tijdje. ~Spinning, bodypump en hardlopen trek ik niet meer. Dan loop ik daarna een paar dagen slecht en mega zere heup. Maar met shredden ook nergens last van. Dus ben ik erg blij mee! Gek is dat he?
Dianta schreef:Lieve shredders, jullie zijn echt motiverend! Ik doe weer mee, dag 1 zit er voor mij opIk doe niet 30 day shred maar het aangepaste schema van Jillian omdat ik snel verveeld geraak. Ik was vergeten hoe hard ik anterior raises haatte
Ik deed alles met 3kg, de anterior raises en shoulder press met 2kg en push up de gemakkelijkste versie. Hopelijk kan ik snel wat zwaarder gaan!
![]()
- Nek: 32cm
- Borsten: 90.5cm
- Bovenarmen: beide 31cm (mijn trouble zone)
- Taille: 74.5cm
- Navel omvang 86.5cm
- Heupen 92.5cm
- Billen: L 58.5cm R 59cm
- Benen: L 40cm R 40.5cm
- Kuiten: L 35.5cm R 36cm
*Nog een beetje motivatie*
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]