30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:44

Zooo dagje stage zit er weer op.
ik ga vandaag niet shredden net als zondag(zondag heb ik echt gewoon geen tijd,(stage daarna meteen door nr verjaardag en savonds meteen naar huis mn bed in)

Maar ik stop dan ook niet na 30 dagen maar ga door tot ik me er goed bij voel, in mijn lichaam of stap over na een x aantal dagen op een ander jillian programma

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:46

Remember schreef:
phormicola schreef:
En oh ja: Beginnen met level 2 is moeilijker dan beginnen met level 1 denk ik.

Kijk er nu al naar uit :') :=

Aaah idd, ik wil 30 dagen level1 doen _O-

Net dag 6 gedaan, het enige waar ik nu nog moeite mee heb, is het stretchen :')

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:47

Cindeeh schreef:
Zooo dagje stage zit er weer op.
ik ga vandaag niet shredden net als zondag(zondag heb ik echt gewoon geen tijd,(stage daarna meteen door nr verjaardag en savonds meteen naar huis mn bed in)

Maar ik stop dan ook niet na 30 dagen maar ga door tot ik me er goed bij voel, in mijn lichaam of stap over na een x aantal dagen op een ander jillian programma

Dat is mijn idee ook, om na de 30 day een ander programma te doen :)! Om het strak te houden, maar dan denk ik niet iedere dag!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:51

phormicola schreef:
OMG :oo Ik ben echt dood. Ik heb het 50/50 gedaan kwa moeilijkheid, met 2,5kg per gewicht. Ik heb het gewoon helemaal gedaan, ben zo trots op mezelf! *\o/*

De tijd dat cardio en abs een lekker rustpuntje waren is echt over nu :+

Geen rust meer van de abs? ;( Ik kan nu altijd heerlijk op adem komen dan, maar als dat ook al weg gaat -O-
Goed dat je het heb volgehouden! Ben trots op je :D

Dag 8 ook gedaan hier. M'n bovenbenen gloeien behoorlijk nu. Alleen die stomme frontraise oef! Die zal ik nooit kunnen.

_JY_

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:55

Ik moet nu ook echt gaan shredden, maar helemaal geen zin. :') Wie schopt? O:)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:56

*Schop*

Geke_Lizzy

Janna, nu! :D

Julia

* Schopt :Y)

Ik moet ook nog. Vanavond na het eten maar. Heb nu zo'n trek dat ik van mn stokkie ga als ik nu ga shredden. :')

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:59

Wat goed Phor!
Ik gebruikte de ab's oefeningen ook altijd om een beetje op adem te komen, zie er wel tegenop dat dat dus straks wegvalt! Maar goed, ik heb nog tot zondag om me voor te bereiden op level 2 ;)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:59

Ik had het zo koud toen ik terug kwam van stal! Dus ben gaan shredden om weer warm te worden. :)) Dag 4, ging lekker. Merk wel wat spierpijn, niet alles ging even soepel zeg maar. :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:02

Klaar!! Ging goed vandaag! Heb echt een hekel aan die jumping jacks! Ze zijn gewoon stom :+

Wat goed phor (weet je naam verder even niet :oo :+ )
Ben benieuwd hoe het gaat worden!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:05

Ik maakte ook altijd dankbaar gebruik van de abs om op adem te komen, hoewel ik moet zeggen dat nu ik de oefeningen beter door krijg ik die ook een stuk fanatieker doe waardoor ik ook minder op adem kan komen. Ben benieuwd naar level 2 :=

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:08

phormicola schreef:
OMG :oo Ik ben echt dood. Ik heb het 50/50 gedaan kwa moeilijkheid, met 2,5kg per gewicht. Ik heb het gewoon helemaal gedaan, ben zo trots op mezelf! *\o/*

De tijd dat cardio en abs een lekker rustpuntje waren is echt over nu :+

Oh oh ik word een beetje bang -O-

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:09

Goed hoor phor! We zijn allemaal trots op je!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:11

Het is sowieso heel belangrijk om op je ademhaling te letten. Door je neus inademen en door je mond weer uitblazen. Dat werkt echt heel goed om je hartslag en ademhaling onder controle te houden. :j

En Phor: well done you! +:)+

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:18

Ben ik de enige die naast het shredden niet extreem aan het dieeten is zoals ene paar pagina's terug word beschreven?
Ik eet gewoon tarvo met gewoon beleg (pindakaas of pate oid) (1 's ochtends en 2 's middags)
Tussendoor eet ik of een schoolkoek en 's middags twee stuks fruit.
En in het weekend mag ik wel chips van mezelf. En dan eten we ook friet :P
Ik probeer nu wel veel meer water te drinken dan ik eerst deed. (nu ook thuis ipv alleen op school)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:22

Nee hoor, je bent niet de enige. Velen hier eten gewoon gezond/ hebben eetpatroon veranderd. Een enkeling doet een streng dieet.

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:26

Goedzo Phor!
Ik moet morgen nog een dag level 1 en dan mag ik ook aan level 2 beginnen :)
Heb er echt zin in! Level 1 is voor mij geen uitdaging meer, ik ben nu als hun overschakelen naar een andere oefening snel nog 1 keer van de vorige oefening aan het doen omdat ik anders paar seconde stil sta :P

De rest gaat ook lekker! Goedbezig iedereen :)

Laura: Ik eet ook nog ongeveer hetzelfde, ik ga zeker niet minder eten als ik juist meer doe. Maar probeer wel mijn tussendoortjes en boterhammen wat gezonder te maken (geen schookoeken maar bv fruit en geen zoetigheid op mijn boterham).

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:29

LauraM schreef:
Ben ik de enige die naast het shredden niet extreem aan het dieeten is zoals ene paar pagina's terug word beschreven?
Ik eet gewoon tarvo met gewoon beleg (pindakaas of pate oid) (1 's ochtends en 2 's middags)
Tussendoor eet ik of een schoolkoek en 's middags twee stuks fruit.
En in het weekend mag ik wel chips van mezelf. En dan eten we ook friet :P
Ik probeer nu wel veel meer water te drinken dan ik eerst deed. (nu ook thuis ipv alleen op school)

Ik doe het ook ongeveer zo hoor. Ik moet gewoon af en toe wat lekkers snacken, anders hou ik het niet vol :+

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:31

Ik ben ook niet echt op dieet, let alleen wat meer op wat ik eet. Voornamelijk de tussendoortjes, waar ik eerder een koekje pakte neem ik nu een appel o.i.d. In het weekend mag ik van mezelf ook een bakje chips, en eens in de zoveel tijd een frietje of pizza sla ik ook niet af.

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:32

Yes heb het weer gedaan, dag 5!!! Wie is er nu allemaal al bij level 2? Goed hoor!!

Ik let wel op mijn eten, meer dan hiervoor. Maar dat was ik sowieso al van plan, dus dit doe ik er eigenlijk bij.
let trouwens vooral op mijn alcohol gebruik :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:32

Hoera phormicola!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Knap gedaan!
Ik doe wel haast in mijn broek nu als ik aan level 2 denk :=

@Destino: heel veel sterkte hoor. Je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd dan shredden :(:)
Het komt wel goed :) en als je even je gedachten wil verzetten of je af wil reageren, kan je altijd weer meedoen; het is al hectisch genoeg voor jou om je dan schuldig te voelen dat je niet kan gaan shredden :n

@ Sal: gewoon DOEN! Dit topic is heel motiverend en helpt echt enorm om door te zetten. De eerste drie dagen kan je amper stappen van de spierpijn, maar daar moet je even doorheen. Het wordt steeds leuker en leuker en elke dag gaat het een beetje beter/kan je een beetje dieper :)

@Laura: ik eet in kcal hetzelfde (maar lette daarvoor wel op mijn voeding), maar probeer ongezonde snacks te vervangen door 3x fruit per dag, 'smiddags eet ik een portie rauwkost bij de boterham, waar ik de keuze heb eet ik altijd volkoren/donker en ik eet altijd vleesvervangers/af en toe eieren (voor de eiwitten). Maar 's avonds eet ik ook nog mijn bakje Griekse roomyoghurt hoor. En ipv magere yoghurt met verse vruchten eet ik van die vitalinea-achtige toestanden :o (oh jee, hoe ondeugend :') )

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:34

Haha, fijn om te horen. Ik dacht al dat ik enorm slecht bezig was.
Ik eet nu al minder dan ik eerst deed. Ik moet alleen nog iets lekkers vinden voor op de boterham.
Vlees vind ik niet zo lekker omdat het zo droog is :P

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:36

Dag 8 net gedaan, ging super! Vriendje kwam halverwege de kamer in en zei "WOW wat een verschil je springt nu met veel meer overtuiging!" :)) Alleen push-ups ga ik nooit kunnen denk ik. := Kan dan de halve oefenening op voeten en kom dan maar een heel klein stukje naar beneden. Rest op knieën.
Voel m'n bovenbenen en kont eeeeeeecht goed nu. Hopelijk wordt het velletje daar wat strakker :):) Zou fijn zijn deze zomer geen blubbertjes meer onder het shortje uit te zien komen :D

Oh en ik dieet er ook niet naast hoor! Let ook niet meer dan anders op m'n eten.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:43

Goed bezig iedereen! Ik heb net 13km hardgelopen, uurtje gezeten en nu nog even dag 4 van level 1 doen. Actief zijn is lekkerrrrrrrr *\o/*

Dieet doe ik trouwens ook niet, eet wel heel bewust en gezond. Probeer minder vette zooi (at bijna wekelijks McDonald's) te eten en veeeeeel meer nuttig eten zoals groente fruit en water. Wil nog paar kilo kwijt maar wil vooral goed voor m'n lichaam zorgen :)