De meest vreemde personen vragen aan mij als we uitgaan of ik iets wil kopen

Laatst ook, zegt er een of andere junkie "heey.... heey.... pille koopuh?!"
Ik heb geantwoord met "zie ik eruit als een apotheek ofzo?"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
martinique schreef:Oohh zo'n mini hartverzakking ook? In ieder geval gefeliciteerd!
Hmm nee ik krijg nooit de vraag of ik aan de drugs ben... Ben ook niet super druk meestal, heb mijn momenten. Ben zeker met uitgaan vaak juist vrij rustig en ik kijk heel erg de kat uit de boom... Maar ja, als ik dan lekker aan de zuip ga wil het wel haha. Bepaald gedrag is ook wel aangeleerd bij mij ben ik bang. Vroeger kon ik veel spontaner en opener zijn, maar dat is een beetje foetsie. Denk toch deels doordat ik altijd anders was. Op de middelbare school bijvoorbeeld had je van die meisjes die alleen maar poeslief deden en aandacht liepen te trekken van jongems door met ze mee te praten en lief te lachen enzo, echt vreselijk. Ik had eerder ruzie met een aantal jongens en ging me echt niet zomaar anders gedragen zodat ze me leuk zouden vinden. En ja, meisjes met een grote bek en droge humor vielen niet zo in de smaak en was dan op mijn vaste vriendinnengroepje na ook best wel een buitenbeentje, of iig voelde dat zo. De mensen die me echt kenden die vonden me juist grappig enzo, maar ik denk toch dat die periode me ontzettend beïnvloed heeft en dat ik daardoor veel minder uitbundig ben geworden.
martinique schreef:Oohh zo'n mini hartverzakking ook? In ieder geval gefeliciteerd!
Hmm nee ik krijg nooit de vraag of ik aan de drugs ben... Ben ook niet super druk meestal, heb mijn momenten. Ben zeker met uitgaan vaak juist vrij rustig en ik kijk heel erg de kat uit de boom... Maar ja, als ik dan lekker aan de zuip ga wil het wel haha. Bepaald gedrag is ook wel aangeleerd bij mij ben ik bang. Vroeger kon ik veel spontaner en opener zijn, maar dat is een beetje foetsie. Denk toch deels doordat ik altijd anders was. Op de middelbare school bijvoorbeeld had je van die meisjes die alleen maar poeslief deden en aandacht liepen te trekken van jongems door met ze mee te praten en lief te lachen enzo, echt vreselijk. Ik had eerder ruzie met een aantal jongens en ging me echt niet zomaar anders gedragen zodat ze me leuk zouden vinden. En ja, meisjes met een grote bek en droge humor vielen niet zo in de smaak en was dan op mijn vaste vriendinnengroepje na ook best wel een buitenbeentje, of iig voelde dat zo. De mensen die me echt kenden die vonden me juist grappig enzo, maar ik denk toch dat die periode me ontzettend beïnvloed heeft en dat ik daardoor veel minder uitbundig ben geworden.
Menino schreef:Dit si echt ontzettend herkenbaar.... Alleen ben ik inmiddels echt op het punt van sociale kneus aangekomen.
Heb echt nooit het gevoel dat ik ' mezelf ' kan zijn.... En omdat niemand me echt kent, vindt niemand me ook heel aardig... Geloof ik..
love_western schreef:Menino schreef:Dit si echt ontzettend herkenbaar.... Alleen ben ik inmiddels echt op het punt van sociale kneus aangekomen.
Heb echt nooit het gevoel dat ik ' mezelf ' kan zijn.... En omdat niemand me echt kent, vindt niemand me ook heel aardig... Geloof ik..
Dit had ik ook. Totdat ik vorig jaar therapie ben gaan volgen. Intussen durf ik mijzelf te zijn. Mensen die daar commentaar op hebben, hoef ik niet als vriend(in) te hebben. Jongens kunnen blijkbaar beter tegen mijn nieuwe ik, dan de meiden.
Ik kan wel goed opschieten met mijn klasgenoten (allemaal meiden) Maar kan niet goed tegen hun jaloerse gedrag onderling. En ben daar 2 weken terug ook heel eerlijk in geweest. En een week later, hadden ze allemaal onderling geen ruzie meer. Nee geef mij maar jongens als vrienden. Zijn veel leuker, kan er veel mee lachen. En ze hebben mijn humor gewoon. En ze klagen niet zoveel als meiden. En zijn niet elke maand 1 week chagereining.
Menino schreef:Hmm, er zijn wel vermeende bijwerkingen bekend dat de groei langzamer zou gaan. Maar volgens mij is hier nog vrij weinig over bekend. De groeispurt zou bij kinderen die ritalin slikken wat later plaatsvinden als bij kinderen die geen ritalin slikken, maar volgens mij is er in de eind-lengte nog geen significant verschil geconstateerd... Maargoed, er zijn vraagtekens over dus...
Ik slik het pas vanaf mijn 17e, dus kan je niet helpen vanuit eigen ervaring!