In therapie, wie nog meer?? Elkaar ondersteunen?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:06

Bedankt. :)

Ben aangemeld voor eetprobleem (waar er natuurlijk aan de achterliggende reden wordt gewerkt waardoor dit komt). Vind het heel eng allemaal om dit uit handen te geven, dat extra duwtje in de weg is heel fijn.

Miranda40

Re: In therapie, wie nog meer?? Elkaar ondersteunen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:24

Het is altijd moeilijk om dingen uit handen te geven :(:) Heb je de brief al gehad?

Hier even een dip (en dat op blue monday). Hoorde vanochtend geluiden buiten die mij gelijk deden denken aan de opname. Werd gelijk emotinoneel. Verder zit ik heel erg tegen volgende week aan te hikken. Wordt dan geopereerd aan mijn knie. 4 tot 6 weken herstel waarvan de 1e 1,5 tot 2 weken met krukken. Zie me hier al zitten thuis........Vind ik het eindelijk weer heerlijk om lekker in thuis te rommelen, tuin te doen, wandelingen te maken komt dit op mijn pad :=

_Jorine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 18:25

@ PINK: Heb je al een brief gekregen?
@ Miranda: Ben je al een beetje uit de dip geklommen? Lastig dat je geopereerd wordt..

lovelady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 23:50

miranda heel veel suc6 met u operatie

ik heb een donderdag mijn eerste stap genomen en moet ik op gaan schrijven waar om ik dat denk,en zij zou contact op gaan nemen met een arts .en dan heb ik een donderdag een klikgesprek

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 23:57

De HA had me niet aangemeld, wat ik dus al had verwacht. Zelf gebeld dus hoop hem volgende week ergens binnen te krijgen.

Wat rot Miranda. :(:) Maar daar kom je doorheen! Gaat het al wat beter met je?

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:56

Lekker is dat dan PINK. Denk je dat er schot in zit.
Spannend lovelady1. Lukt het ook om te schrijven?

Hier een rotnacht achter de rug. Was een tijdje geleden al begonnen met afbouwen van de slaapmedicatie. Ging echt heel erg goed. Gisteravond was ik zo moe dus dacht ik ga eens zonder proberen. Wat een helse nacht. Ik droomde uiteraard al over de operatie, dat mijn psychiater zich daarmee ging bemoeien, dat zij wel even iemand zou regelen, ik vroeg toch alleen maar om aandacht en dat ik mijn psychologe niet meer mocht zien omdat ze zoveel voor me had gedaan en dat ik haar dit nu aandeed vond ze onterecht. Ben nog helemaal van slag. Zit nu gewoon een beetje tegen de operatie aan te hikken. Wie ga ik bellen als ik na de operatie even een dippie krijg? Normaal belde ik mijn psychologe maar ja ik ben nu overgedragen terwijl ik dit dan zo graag met haar wil delen |(

_Jorine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:08

Lastig Miranda, is het een optie om dan je EFT-therapeute te bellen?

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 16:01

Laat het vandaag maar even over me heenkomen. Heb morgen de operatie, wordt om 8 uur al geholpen. Kijken hoe ik uit de narcose kom. Kan haar daarna altijd nog even bellen.

_Jorine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 16:59

Sterkte morgen!

sanne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 15:34

Ik meld me ook hier!
Ik ben Sanne en ben sinds november bij een psycholoog, heb heel het ziekenhuis al gehad aan artsen omdat ik eind 2012 van de trap viel en sindsdien last van mijn rug, stuitje en buik heb.
Mijn psycholoog en fysiotherapeut hebben besloten om naar een revalidatiecentrum te gaan omdat je daar veel intensiever geholpen word. Het is nu vooral psychisch dat mijn klachten nog blijven. Hoop binnenkort dus opgenomen te worden en dat ze me er daar er mee om leren gaan en dat ik mij kan afsluiten hoe anderen over mij denken en op dit moment erger ik me overal aan omdat ik alweer bijna 4 weken thuis zit van de pijn. Voel me nu ook steeds veranderen. Ik ben chagarijnig en pfff |(

Zo dit moest ik gelijk even kwijt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:19

Welkom Sanne en sterkte.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:28

Mag ik mij ook melden hier?
Ik ben Jessica en zit te wachten tot ik een oproep krijg voor een gesprek.

sophianemo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:54

Gelukkig nieuw jaar nog allemaal! Bij mij gaat het echt slecht, vanaf het nieuwe jaar niet meer echt naar school geweest. Misschien 1 weekje. Ik ben nu mijn sertraline aan het ophogen naar 100mg. Ze zaten te denken aan dagopvang. Maar ga nu eerst voor de 3de keer met therapie.. Echt geen zin in. Ik vind het daar zo vervelend met die stikertjes, dan krijg je een sticker als je het goed doet. En met zoveel stickers krijg je een kado. Maar als het mislukt dan voel ik me echt heel slecht. Ik wil nu bij iemand gaan proberen die zoiets heeft van: je moet het accepteren en er mee leren omgaan. Als iemand een goed adress weet hoor ik het heel graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:19

sophianemo schreef:
Gelukkig nieuw jaar nog allemaal! Bij mij gaat het echt slecht, vanaf het nieuwe jaar niet meer echt naar school geweest. Misschien 1 weekje. Ik ben nu mijn sertraline aan het ophogen naar 100mg. Ze zaten te denken aan dagopvang. Maar ga nu eerst voor de 3de keer met therapie.. Echt geen zin in. Ik vind het daar zo vervelend met die stikertjes, dan krijg je een sticker als je het goed doet. En met zoveel stickers krijg je een kado. Maar als het mislukt dan voel ik me echt heel slecht. Ik wil nu bij iemand gaan proberen die zoiets heeft van: je moet het accepteren en er mee leren omgaan. Als iemand een goed adress weet hoor ik het heel graag!

Ik snap dat je dat liever doet , maar ik weet uit ervaring dat enkel accepteren en weer doorgaan vaak niet werkt, anders had je je waarschijnlijk nu ook niet zo rottig gevoeld. Sorry...

ikkkke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 23:45

Welkom Sanne en Jessica!

@Sophianemo: sommige dingen moet je inderdaad "gewoon" leren accepteren en er mee leren omgaan. Helaas is dat niet altijd zo gemakkelijk. Wat jammer trouwens dat je je zo slecht voelt de laatste tijd. Veel sterkte in elk geval! Hopelijk voel je je snel toch weer wat beter.

sophianemo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 23:49

ikkkke schreef:
Welkom Sanne en Jessica!

@Sophianemo: sommige dingen moet je inderdaad "gewoon" leren accepteren en er mee leren omgaan. Helaas is dat niet altijd zo gemakkelijk. Wat jammer trouwens dat je je zo slecht voelt de laatste tijd. Veel sterkte in elk geval! Hopelijk voel je je snel toch weer wat beter.

Dankjewel,binnenkort weer een gesprek ben benieuwd hoe dat zal gaan..

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 10:32

Ik van de week eens bellen want het duurt me te lang. Ik ben bang dat ze mij vergeten op te roepen.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 10:44

Miranda hoe is de operatie gegaan? En hoe gaat het met jou? :)

Welkom Sanne en sterkte!

Welkom Jessica, hoelang geleden is de brief verstuurd? Soms duurt het even..

Ik wacht nog steeds op de brief..

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 10:53

1,5 week geleden ben ik bij de huisarts geweest. Die zou mij daar aanmelden.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 10:54

Dat is wel heel lang ja, zou ik toch even bellen.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 10:55

Daar zie ik dan wel weer tegen op.

_Jorine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:13

Welkom nieuwe mensen!

@ Miranda: Ben ook benieuwd of de operatie goed is gegaan?

Ik was zó moe van afgelopen week! Ben de afgelopen 36 uur maar 4 uurtjes wakker geweest ofzo :') Alleen maar geslapen en toen ik vanochtend om 10 uur (uitgerust) wakker werd, had ik helemaal pijn in mijn rug en heupen van het liggen _O- Ik had het even nodig blijkbaar.

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 18:01

hoi allemaal,

Het wordt wel weer tijd om iets van me te laten horen, na lange tijd alleen maar meelezen.
Hier gaat het niet zo goed op het moment, ik heb momenteel geen hulp meer.
Omdat we het advies niet hebben opgevolgd (opname), willen ze verder geen hulp meer bieden.
Dus ja dat is lastig, en ik voel me weer terug vallen.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 18:10

Jorine misschien had je het nodig?

1906 sorry ik weet je naam niet.
Mag ik vragen waarom je opname geweigerd hebt?

ikkkke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 18:30

1906: wat vervelend dat ze jou nu niet meer willen helpen nadat je de opname geweigerd hebt. Kan je nergens anders terecht voor wat hulp? Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je nu helemaal terugvalt...