Ben aangemeld voor eetprobleem (waar er natuurlijk aan de achterliggende reden wordt gewerkt waardoor dit komt). Vind het heel eng allemaal om dit uit handen te geven, dat extra duwtje in de weg is heel fijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sophianemo schreef:Gelukkig nieuw jaar nog allemaal! Bij mij gaat het echt slecht, vanaf het nieuwe jaar niet meer echt naar school geweest. Misschien 1 weekje. Ik ben nu mijn sertraline aan het ophogen naar 100mg. Ze zaten te denken aan dagopvang. Maar ga nu eerst voor de 3de keer met therapie.. Echt geen zin in. Ik vind het daar zo vervelend met die stikertjes, dan krijg je een sticker als je het goed doet. En met zoveel stickers krijg je een kado. Maar als het mislukt dan voel ik me echt heel slecht. Ik wil nu bij iemand gaan proberen die zoiets heeft van: je moet het accepteren en er mee leren omgaan. Als iemand een goed adress weet hoor ik het heel graag!
ikkkke schreef:Welkom Sanne en Jessica!
@Sophianemo: sommige dingen moet je inderdaad "gewoon" leren accepteren en er mee leren omgaan. Helaas is dat niet altijd zo gemakkelijk. Wat jammer trouwens dat je je zo slecht voelt de laatste tijd. Veel sterkte in elk geval! Hopelijk voel je je snel toch weer wat beter.