bromfiets schreef:Ik kom ook even binnenvallen hier, met een vraagje.
2 maanden terug was ik testpersoon voor iemand die zijn piercingexamen deed, hij heeft daarvoor een tepelpiercing gezet. Tijdens het zetten ging hij voor mijn gevoel "diep achterlangs", het voelde alsof de naald recht m'n borst in ging. Verder heb ik van het zetten zelf en later geen pijn gehad, het is niet rood of geïrriteerd, maar er zit nog steeds elke dag een opgedroogde vloeistof aan de uiteinden. Als ik dat zachtjes weghaal komt er een sliert slijm mee van binnenuit. Het stinkt niet en lijkt ook niet meteen op pus, het is lichter en het lijkt een andere consistentie te hebben. Kan er uberhaupt pus uitkomen als het niet ontstoken is? Kan het zijn dat hij te diep gezet is? Het sierraad zelf is makkelijk te bewegen en het is niet gevoelig als ik er aan zit.
Ik wil niet graag aan de piercer zelf vragen wat het kan zijn, aangezien hij verder niet heel ervaren is. Is het zinvol om hiermee naar een andere piercer te gaan, of moet ik het gewoon even afwachten?
O.a mijn vch is gezet door een leerling en mijn tepelpiercing ook, wat jij beschrijft had bij mij niets te maken met de leerling, want zelfs na 2 jaar had ik nog altijd korstjes en soms een beetje slijm, bij beide tepelpiercings, de 1 gezet door een leerling, de ander door een ervaren piercer.