Ik zat net in je profiel te kijken magli, zijn die foto's van hoe je nu bent of van hoe je was?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnDenise schreef:Vetten heb je nodig, probeer alleen het verzadigde vet te vermijden
Amytj schreef:Welkom iedereen!
Ik zat net in je profiel te kijken magli, zijn die foto's van hoe je nu bent of van hoe je was?
Davina21 schreef:Ik keek ook ff in de profiel van magli, maar als je nu zo als op de foto's bent vind ik je niet(te) zwaar er uit zien.....
Naamloos1 schreef:Ook ik vind je er niet 'dik of stevig' uitzien Magli.. Hoeveel kilo wil je ongeveer kwijt?
Edit.. Zie het al.. 7 kilo ongeveer.. Is dat niet ietsje te veel voor je?
Amytj schreef:Ik vind dat ze er zo goed uitziet. Wat wil je weg hebben los vel of rolletjes? Ik denk eerder dat je inzit over los vel als ik de foto's zo zie. Dan zou ik eerder buikspieroefeningen oid aanraden, is maar net wat er ''los'' zit.
Davina21 schreef:Hier heb ik wat voor je Magli, hoop dat het dan iets duidelijker voor je word.
Verzadigd vet is ongezond omdat dit het cholesterolgehalte in het bloed verhoogt. Een hoog cholesterolgehalte vergroot de kans op hart- en vaatziekten. Er word aangeraden om maximaal 10 procent van het aantal kilocalorieën aan verzadigde vetten binnen te krijgen.
Onverzadigde vetten worden gezien als de gezonde vetten. Onverzadigd vet is gezond omdat dit het cholesterolgehalte in het bloed kan verlagen. Een laag cholesterolgehalte verlaagt de kans op hart- en vaatziekten. Onverzadigd vet is te vinden in olijfolie, noten, lijnzaden, avocado's en pindas
Onverzadigd vet levert 9 kilocalorieën energie. Een man mag gemiddeld 2.500 kilocalorieën op een dag eten en een vrouw 2.000. Dat betekent dus dat een man 28 gram en een vrouw 22 gram verzadigd vet mag eten.
Verzadigd vet is te vinden in vet vlees, volle melkproducten, roomboter, harde margarine in een wikkel, kaas, koek, roomijs, chocolade en snacks.
Davina21 schreef:Ik ben, (denk ik) duidelijk weer gewicht aan het verliezen. Dat merk ik doordat ik de hele dag en nacht weer naar de wc moet!. Daardoor wel amper geslapen en nu kapot op me werk. Maar volgens mijn gaat de teller weer omlaag.
Net lekker ontbeten met een best bakje (magere) yoghurt en een klein schepje cruesli er doorheen voor de smaak.
magli schreef:Davina21 schreef:Ik ben, (denk ik) duidelijk weer gewicht aan het verliezen. Dat merk ik doordat ik de hele dag en nacht weer naar de wc moet!. Daardoor wel amper geslapen en nu kapot op me werk. Maar volgens mijn gaat de teller weer omlaag.
Net lekker ontbeten met een best bakje (magere) yoghurt en een klein schepje cruesli er doorheen voor de smaak.
Cruesli of muesli?
Dacht dat muesli wel wat gezonder was, (maar ik geef toe, cruesli is 1000 malen lekkerder ^^)