Ik zat net in je profiel te kijken magli, zijn die foto's van hoe je nu bent of van hoe je was?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LynnDenise schreef:Vetten heb je nodig, probeer alleen het verzadigde vet te vermijden
voorbeeldstudent jaja) en ben oa te weten gekomen dat verzadigde vetten (dierlijke) dus eerder wat te mijden zijn, maar dit is toch oa ook melk? Ik drink elke morgen een kop melk en door de dag ook nog redelijk veel, minder ik dat dan beter?
Amytj schreef:Welkom iedereen!
Ik zat net in je profiel te kijken magli, zijn die foto's van hoe je nu bent of van hoe je was?
Davina21 schreef:Ik keek ook ff in de profiel van magli, maar als je nu zo als op de foto's bent vind ik je niet(te) zwaar er uit zien.....
Naamloos1 schreef:Ook ik vind je er niet 'dik of stevig' uitzien Magli.. Hoeveel kilo wil je ongeveer kwijt?
Edit.. Zie het al.. 7 kilo ongeveer.. Is dat niet ietsje te veel voor je?
Amytj schreef:Ik vind dat ze er zo goed uitziet. Wat wil je weg hebben los vel of rolletjes? Ik denk eerder dat je inzit over los vel als ik de foto's zo zie. Dan zou ik eerder buikspieroefeningen oid aanraden, is maar net wat er ''los'' zit.
De foto's zijn wat over 2 jaar gespreid denk ik, en ik zie er 'ongeveer' nog zo uit schat ik. Tis niet dat ik van mezelf vind dat ik veel te zwaar sta, maar tis gewoon met kleine dingen enzo dat ik merk dat het mooier zou zijn als er wat van af was.
). Maar ik heb toch wel een stevig paar billen, wil daar echt wat van, mijn buik is relatief goed en ik heb ook wel een redelijke cupmaat (en daar mogen van mij gerust 2 cups af :p, maar volgens mij gaat dat nooit veranderen :p, zou wel hemels zijn haha). Ben eigl. het typische zandloperfiguur. Davina21 schreef:Hier heb ik wat voor je Magli, hoop dat het dan iets duidelijker voor je word.
Verzadigd vet is ongezond omdat dit het cholesterolgehalte in het bloed verhoogt. Een hoog cholesterolgehalte vergroot de kans op hart- en vaatziekten. Er word aangeraden om maximaal 10 procent van het aantal kilocalorieën aan verzadigde vetten binnen te krijgen.
Onverzadigde vetten worden gezien als de gezonde vetten. Onverzadigd vet is gezond omdat dit het cholesterolgehalte in het bloed kan verlagen. Een laag cholesterolgehalte verlaagt de kans op hart- en vaatziekten. Onverzadigd vet is te vinden in olijfolie, noten, lijnzaden, avocado's en pindas
Onverzadigd vet levert 9 kilocalorieën energie. Een man mag gemiddeld 2.500 kilocalorieën op een dag eten en een vrouw 2.000. Dat betekent dus dat een man 28 gram en een vrouw 22 gram verzadigd vet mag eten.
Verzadigd vet is te vinden in vet vlees, volle melkproducten, roomboter, harde margarine in een wikkel, kaas, koek, roomijs, chocolade en snacks.
. Davina21 schreef:Ik ben, (denk ik) duidelijk weer gewicht aan het verliezen. Dat merk ik doordat ik de hele dag en nacht weer naar de wc moet!. Daardoor wel amper geslapen en nu kapot op me werk. Maar volgens mijn gaat de teller weer omlaag.
Net lekker ontbeten met een best bakje (magere) yoghurt en een klein schepje cruesli er doorheen voor de smaak.
, (maar ik geef toe, cruesli is 1000 malen lekkerder ^^) magli schreef:Davina21 schreef:Ik ben, (denk ik) duidelijk weer gewicht aan het verliezen. Dat merk ik doordat ik de hele dag en nacht weer naar de wc moet!. Daardoor wel amper geslapen en nu kapot op me werk. Maar volgens mijn gaat de teller weer omlaag.
Net lekker ontbeten met een best bakje (magere) yoghurt en een klein schepje cruesli er doorheen voor de smaak.
Cruesli of muesli?
Dacht dat muesli wel wat gezonder was, (maar ik geef toe, cruesli is 1000 malen lekkerder ^^)
Mss is 1 aardappel wat weinig, maar dat zal dan wel persoonlijk zijn en als je achteraf nog wat eet enzo
. Denk dus juist dus muesli beter zou zijn ipv cruesli.
ik ben inmiddels al 9 jaar bezig met afvallen en het lijkt alleen maar aan te komen..
Ik ben nu sinds maandag bezig met Cambridge.
Mis alleen in je schema n stuk fruit (?) 

haha nee wil ook die 8dagen daar goed erop letten ( wel genieten maar met mate ) dus wel de coicktails maar geen extra dikke vette toetjes