Ik had geen libido...altijd sagerijnig en licht ontvlambaar naar mijn vriend...nergens zin in..
En nu ik die spiraal heb is dat compleet veranderd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tamadine schreef:Even een vraagje aan mensen:
Zijn er hier mensen die van de pil (of andere anti concentpie) zijn overgestapt naar de spiraal? Zo ja, veranderde je humeur/gevoel ook?
Ik persoonlijk heb t idee minder down te zijn (zit al aan anti depresiva) en wat meer 'lucht/ruimte' in mijn hoofd te hebben. Nu vraag ik mij af of dat door t stoppen van de pil komt of dat het toeval is.
InekeH87 schreef:@DaisyDarling, als het niet voor bescherming tegen zwangerschap is kan je gewoon meteen beginnen. Die 1e dag van de menstruatie beginnen is om direct veilig te zijn. Houd er wel rekening mee dat het best goed mogelijk is dat je over 2 weken alsnog wel ongesteld wordt, in het begin heeft je lichaam tijd nodig om eraan te wennen. Pas na 3 maanden is je lichaam echt gewend. Voor die tijd zijn doorbraakbloedingen etc. helemaal niet ongewoon.
_karin_ schreef:Touwtjes zijn voelbaar voor de man inderdaad en dat is niet prettig maar die touwtjes kun je zelf aan de kant doen en dan voelt hij ze niet meer.