Zo, voor het eerst een rondje met Evy gemaakt. Ging best lekker, alleen die laatste drie minuten hardlopen waren best zwaar. Had een veel te grote ronde gekozen (3km), maar de sportstracker zegt dat ik nog 6,5 km per uur heb gelopen, in 29 minuten, en daarvan heb ik een km gewoon gelopen.
Maandag maar weer, maar dan niet vlak na het avondeten.
Snippergroen
Geplaatst: 14-07-12 19:31
Rent hier iemand met Nike LunarGlide schoenen? Zo ja, welke heb je en wat zijn je ervaringen?
Goed bezig allemaal Heb net les 12 gelopen, ging lekker alleen kreeg de laatste 5 minuten ronde last van steken.. Wel doorgelopen en gelukkig ging het weg Nu even 2 weken vakantie dus vervang Evy door het zwembad en rondstruinen door stadjes
heb vanavond les 1 van 2011 gelopen. wilde met endomondo gaan lopen, was nog niet 10 seconden op weg in de les en telefoon deed niets meer.....telefoon weer opnieuw gestart en toen sportstracker maar aangezet. maar nu krijg ik hem niet geupload naar internet zeg maar, hij blijft alleen op de telefoon zichtbaar en ook de route is dus helemaal niet vastgelegd. beetje jammer. van de week toch nog een keer met endomondo proberen....leek me wel een simpel programmaatje! Maar, heb 2,29km gelopen in 20m58s met avg speed 6,6km/h en avg pace 09.09min/km. mijn max speed zou 19.0km/h zijn geweest, wat ik niet geloof. daarnaast had ik wat lichte stijgingen en dalingen, aangezien ik in de duinen was gaan lopen....was redelijk pittig (maar de hoogteverschilletjes zijn dus niet verwerkt....helaas).
Negerzoen, ik heb wel schoenen van Nike, maar niet die geloof ik. Zijn dat speciale? Ik heb ehm, iets met balance?
Danseresje, max snelheid van 19.9 lijkt me ook vrij vlot. Ik snap niet helemaal hoe hij dat precies doet, inderdaad met omhoog en omlaag lopen. Heb je ergens een trap gehad bijvoorbeeld?
Norton, hup! Lopen jij!
Ik heb net heerlijk ontbeten (vriendinnetje en ik zijn 3,5 jaar samen ) dus ik wacht een uurtje en dan ga ik les 21 lopen!
@rowina: lekker! Hoop dat dat hier in Zeeland ook zo komt. Heb de paardjes ook buiten staan dus kom maar op met die zon. (heb de oppas op die van m'n schoonzus)
Zo ik laat mijn ontbijt zakken en ga van start! Omdat ik nu even niet heb kunnen lopen start ik met les 1 met renate wennemars! Eens kijken hoe het bevalt! Mn kater is intussen weg dus voel me bijna fit!
Ik heb net m'n 2x15 minuten weer overleefd... was nog aardig warm om te lopen! Heb 4,5 km gelopen, m'n ma was gezellig mee dus haar tempo aangehouden. Wel heel fijn want die gaat echt continu dan in dat tempo, niet harder of zachter. Ik heb dat met alleen lopen wel heel erg haha. Volgende keer staat 2x20 minuten op het programma, dat gaat wat worden. Ook bedenken waar ik dan heen ga, m'n rondje moet dan wat langer worden..
Les 1 met renate ging lekker! 3,5 km gem. Snelheid 8,24 km/uur op naar les 2!
Danseresje
Geplaatst: 15-07-12 13:21
none schreef:
Danseresje, max snelheid van 19.9 lijkt me ook vrij vlot. Ik snap niet helemaal hoe hij dat precies doet, inderdaad met omhoog en omlaag lopen. Heb je ergens een trap gehad bijvoorbeeld?
Nee, geen trap. Wel lichte stijgingen en dalingen.....was in de duinen.
Hoi. Ik heb afgelopen vrijdag hardloopschoenen gekocht. Ik had namelijk een tijd geleden geprobeerd te hardlopen en het ging vrij goed, maar ik had geen goede schoenen en daardoor had ik steeds erg last van mijn voeten en benen. Binnenkort dus beginnen met poging 2. Mag ik hier mee kletsen?