Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(ook minder mooie trouwens
  (ook minder mooie trouwens  )  alleen hebben ze allemaal zo weinig kont, dat vind ik dan wel weer jammer
 )  alleen hebben ze allemaal zo weinig kont, dat vind ik dan wel weer jammer 
 En heeeeeeeeel licht in mn armen en schouders. Ben wel blij dat ik gisteren een extra rug oefening mee heb gepakt, die prikkeling was wel weer ff nodig volgens mij.
 En heeeeeeeeel licht in mn armen en schouders. Ben wel blij dat ik gisteren een extra rug oefening mee heb gepakt, die prikkeling was wel weer ff nodig volgens mij.                                                         
 donderdag 2 uur turnen en vrijdag gewichten hebben mn bovenlijf geen goed gedaan
 donderdag 2 uur turnen en vrijdag gewichten hebben mn bovenlijf geen goed gedaan   

Niet echt pijnlijk, maar gewoon stijf.  Nouja, morgen maar rustig aan doen dan.
 Niet echt pijnlijk, maar gewoon stijf.  Nouja, morgen maar rustig aan doen dan.                                                         

Ben benieuwt!
  Ben benieuwt!                                                         

. Cardio hoort er bij maar krachttraining heeft een grotere voorkeur!
. Cardio hoort er bij maar krachttraining heeft een grotere voorkeur!                                                         

Vet% wordt volgende week gemeten maar dat zal zeker weten te veel zijn haha.
 Vet% wordt volgende week gemeten maar dat zal zeker weten te veel zijn haha.  Qua kracht vond ik het allemaal mee vallen gezien mijn gezondheidsklachten
 Qua kracht vond ik het allemaal mee vallen gezien mijn gezondheidsklachten  + dat ik nooit een andere sport heb gedaan dan paardrijden. Fysio was regelmatig verbaasd over mijn kracht en conditie maar ben ook wel redelijk hard voor mezelf en heb redelijk veel doorzettingsvermogen.
 + dat ik nooit een andere sport heb gedaan dan paardrijden. Fysio was regelmatig verbaasd over mijn kracht en conditie maar ben ook wel redelijk hard voor mezelf en heb redelijk veel doorzettingsvermogen.  maar merk wel dat mijn lichaam het snel oppakt. Echt spierpijn heb ik ook nog helemaal niet gehad terwijl ik toch wel aardig mijn best doe... misschien nog niet genoeg?
 maar merk wel dat mijn lichaam het snel oppakt. Echt spierpijn heb ik ook nog helemaal niet gehad terwijl ik toch wel aardig mijn best doe... misschien nog niet genoeg?  Afvallen doe ik niet maar merk wel dat ik cm's verlies. Ohja... op het moment ben ik 3 a 4x p.w. in de sportschool te vinden. Dan ben ik zo'n 1,5 uur bezig.
 Afvallen doe ik niet maar merk wel dat ik cm's verlies. Ohja... op het moment ben ik 3 a 4x p.w. in de sportschool te vinden. Dan ben ik zo'n 1,5 uur bezig.