Ik ben ook echt heel moeilijk qua ontbijt, maar ik eet tegenwoordig 's ochtends 1 of 2 crackers met kaas. Gaat prima, luchtige crackers dus krijg je zo weg. Ik probeer nu over te stappen naar yoghurt met van die muesli dinges

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De stroopwafels zijn gezoet met fructose, lactitol en isomalt. Door het gebruik van fructose en zoetstoffen bevatten deze koeken 50% minder suikers dan vergelijkbare koeken.
F_Orumster schreef:Zag laatst een reclame op tv, maar je hoort ze inderdaad bijna niet.
Ik denk omdat de markt vooral hamert op vetarm zus en vetarm dit. Minder suiker zal wel minder aantrekkelijk zijn?
F_Orumster schreef:Das ook weer waar. Toch valt het me altijd op, op veel producten en reclames zie je dingen staan als 30% minder vet, en dan moet je eens bij de koolhydraten kijken..
F_Orumster schreef:Idd, kan me rot ergeren aan reclames als kellogs, ontbijtkoeken enzovoorts die suggereren een goed ontbijt te zijn. Veel suiker.
Van eiwitten en vetten zit je veel langer vol en laat je bloedsuiker niet zo schommelen, maar goed ik ben dan ook van het koolhydraatarme kamp.
Nepsuikers zijn alleen ook niet altijd fijn voor de darmen
Ketaki schreef:Lous schreef:Klopt, mijn zusje krijgt het flink aan haar darmen van cola light. Met dit weer haal ik mijn eiwitten ook graag uit Avocado.
in cola light zit ook aspartaam, wat hoofdpijn oid kan geven, schijnt ook slecht te zijn voor het lichaam