Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SSDesign schreef:missfitness schreef:Vertel, hoe was de Powerdumbell training? Wat heb je allemaal gedaan?
We begonnen met een warming up (wat rennen op je plek en een paar van die dingetjes, lekker actief). Daarna een serie buikspieren, gevolgd door opdrukken (heel wat keren, op verschillende manieren). Daarna hebben we de benen gedaan (piramide opbouw). Lekker zwaar
. Nog wat oefeningen voor de rug, vervolgens spanningsoefeningen/romp. Toen wederom benen en daarna van iedere serie enkele oefeningen kort herhaald
Duurde in totaal een uur.
DDDMakkink schreef:Gisteren begonnen met mijn nieuwe manier van trainen en da viel niet mee
Bepaalde spieren voel ik wel nu
Vandaag rustdag morgen avond pas weer
Kreeg wel te horen dat ik toch wel vorm begin te krijgen
Dat is leuk alleen zie ik het zelf echt nog niet
Buik blubbert nog veel te veel
retivi schreef:Hallo ik meld me ook even aan!
Maandag 17.15 heb ik mijn intake op de sportschool.![]()
Het bedrijf waar ik werk heeft een contract met deze sportschool en betaald dus de helft van de kosten.
Helaas werk ik ver van mijn woonplaats en kan ik daardoor maar 2 keer in de week sporten, maar dat is al meer dan 0 keer! (uitgezonderd paardrijden natuurlijk!)
SuzanLarissa, gefeliciteerd!![]()
Hoe lang ben je bezig? en hoe lang en vaak sport je in de week? (gemiddeld)
Ik heb al veel doorgelezen, maar als er nog speciale tips zijn voor beginners hoor ik het graag.
wollie2004 schreef:Hmm mn vriend zij vanochtend dat ik toch echt af gevallen was, jippie!!
en ook dat hij mn kont wel ging missen
retivi schreef:Dank je, maar ze zijn niet te koop!! haha(welke trouwens?)
Mijn doelen zijn idd vet afvallen en spieren opbouwen.
Ik wil gewoon strakker/minder flodderig worden!
Ik was ooit toen ik 19/20 was 53 kilo en ben nu 63! Nou hoef ik niet perse meer die 53 te halen, maar onder de 60 en wat gespierder is wel mijn doel.
Maandag worden ook direct mijn doelen besproken en dan ga ik voor doelstelling 57 kilo en een lager vetpercentage. Weet nog niet hoeveel ik heb, maar dat gaan we dan wel merken!
Ik vind het jammer dat ik maar 2 x kan, maar met een 40 urige werkweek + 10 uur per week reizen én 3 paarden, een huishouden etc. gaat het gewoon niet meer worden.Ik wil wel in het weekend ook een stuk (1 1/2-2 uur) gaan fietsen of wandelen of skaten.