Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horse_lover9 schreef:Kreeg net een bericht van het uitzendbureau. Had namelijk gevraagd of het klopte dat ik al een jaar geen reiskosten had gehad...
Antwoord: dat zijn ze inderdaad vergeten, maar ze kunnen enkel van t laatste kwartaal uitbetalen.
Uiteraard heb ik teruggemaild dat dat voor mij absoluut onacceptabel is en dat ik het geld zsm op mijn rekening verwacht. Het gaat per kwartaal om ruim 190 euro!!! Dat is totaal dus 570 euro die ze niet willen betalen.
Mijn vraag aan mensen die dit zeker weten hoe het zit: krijg ik dit? Of mogen zij dat geld houden, ondanks dat het HUN fout is????
Ik ben echt in alle staten hier...
Richtje schreef:En het wisselt ook heel erg per persoon denk ikVan de buurman weet ik inmiddels dat hij er zelf over begint als hij het er over wil hebben en hij stopt het ook als het genoeg is.
Ik heb een collega gehad die zo blij was dat ze op haar werk het er even niet over hoefde te hebben. Die wilde ook niet dat we er dan naar vroegen, ze vond het verschrikkelijk dat alles opeens alleen nog maar om haar K ging. Zo is iedereen daar anders in. Dus ik denk dat het ook goed is om zelf, hoe moeilijk ook want dat kan ik me heel goed voorstellen, aan te geven wat jij prettig vindt SG
Douraque schreef:Horse_lover9 schreef:Kreeg net een bericht van het uitzendbureau. Had namelijk gevraagd of het klopte dat ik al een jaar geen reiskosten had gehad...
Antwoord: dat zijn ze inderdaad vergeten, maar ze kunnen enkel van t laatste kwartaal uitbetalen.
Uiteraard heb ik teruggemaild dat dat voor mij absoluut onacceptabel is en dat ik het geld zsm op mijn rekening verwacht. Het gaat per kwartaal om ruim 190 euro!!! Dat is totaal dus 570 euro die ze niet willen betalen.
Mijn vraag aan mensen die dit zeker weten hoe het zit: krijg ik dit? Of mogen zij dat geld houden, ondanks dat het HUN fout is????
Ik ben echt in alle staten hier...
Indien contractueel is overeengekomen dat je een reiskosten vergoeding krijgt, dan heb je hier gewoon recht op hoor. Maakt niet uit hoe het is ontstaan, indien het bedrag niet betaald is door het uitzendbureau terwijl het wel overeengekomen is, moeten ze uitbetalen