Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Najoveh schreef:Weet er iemand een redelijke dupe van Gosh - bubblegum?
Ik vind het echt een gaaf kleurtje, en hij ligt hier al eeuwen in de uitverkoopbakken, maar hij kost nog steeds 6.99...
Dus als er een vergelijkbaar kleurtje is voor minder geld hoor ik het graag
Marije__ schreef:Wat is die frosting topcoat? Zag m ook al in de winkel maar kon me er niets bij voorstellen.
Had ik 2 lakjes vast in mn hand in de KV, oa poolparty at night. dacht bij mezelf nog van ja.. dan heb ik er NOG meer. dus terug gezet
kom ik thuis, had ik dat lakje al
Annetje schreef:Ik zit nu met een dilemma.... vanavond gaan we uit en wilde ik een leuk lakje opdoen, maar ik heb er veel te veel! Ik kan niet kiezen!
Marije__ schreef:Wat is die frosting topcoat? Zag m ook al in de winkel maar kon me er niets bij voorstellen.
Had ik 2 lakjes vast in mn hand in de KV, oa poolparty at night. dacht bij mezelf nog van ja.. dan heb ik er NOG meer. dus terug gezet
kom ik thuis, had ik dat lakje al
Marije__ schreef:Annetje schreef:Ik zit nu met een dilemma.... vanavond gaan we uit en wilde ik een leuk lakje opdoen, maar ik heb er veel te veel! Ik kan niet kiezen!
Herkenbaar!!!
Ik wilde eerst een mooie nailart maken. toen crackle over een felle kleur, kon niet kiezen. dacht ik, pak ik 5 kleuren (roze/paars) en doe ik iedere vinger andere kleur met zwarte crackle...
toen had ik starberry fields forever gepakt, fel roze. daaroverheen crackle.
en toennn met een glitter zilver pennetje de crackle lijntjes op duim en ringvinger lichtjes over getekend
ziet er super gaaf uit! nu is het echt art![]()
Miri ik ben benieuwd!
_Floss_ schreef:Het is hier geen Blues Brothers Vol. II geworden, maar totaal iets anders...
Sir! Yes, Sir! met daaroverheen blommetjes gemaakt met The Bronx, maar dat gaf een raar resultaat, dus dezelfde bloemen nogmaals er overheen gezet met de zilveren stamppolish van essence... en die dekte wel goed.
Tot nu toe geen bubbeltjes onder mijn lak, maar die zitten er meestal pas na een paar uur/de volgende dag, dus ben benieuwd...
(ik vind altijd dat je zulke rare handen krijgt als je ze zo fotografeert... helemaal uit proportie...)
close-upje:
Maysie schreef:Oehhhh! die 2,3 & vierde zijn schitterend
http://theedgeofsanity.org/?p=5671
Hier vind ik de derde en vierde tof
http://theedgeofsanity.org/?p=5673
Miri schreef:Marijke_1995 schreef:Huh, is dat niet een actiestandaard voor alle Kruidvats?
Nou bij ons in hoorn en in medemblik hebben ze ze beiden nietalles is gewoon standaard prijs en hebben ze uberhaupt het merk catrice er niet staan....
Tessa_1 schreef:^ Moooi!
Ik zit nog te twijfelen wat we vandaag gaan doen..
- Wood you follow me
- Rambo no 5
- After Eight
- Run Forest run
Hm.. ik neig toch naar After Eight (wil wel weer wat donkers na Blue Cara Ciao en Am I Blue Or Green?)
MoBi90 schreef:Ik ben net ook weer in de stad geweest!
Mijn buit:
Essence - Ice eyes baby
Essence - tip painter white
Essence - Where's the party
Catrice - Walk on air
Catrice - Forget me not
Sally Hansen - Hard as Nails
Hema - Top coat
Hema - glitter top coat
Max (action) - Gun metal
Max - Pink diamonds
En zo nog wat spulletjes (aceton, kwastje om bij te werken, stickertjes)
Oeh ik kan weer vooruit!!
Edit: Nog een mooie opbergdoos voor al mijn lakjes
Toad schreef:
Glossi schreef:Ik had zo last van mijn lange nagels dat ik gisternacht om 4 uur mijn nagels ben gaan knippenheb ze nu iets te kort
ik heb dat als mijn nagels iets langer dan normaal zijn ze pijn gaan doen. Hebben jullie daar geen last van? Ik ga zo mijn warm&fozzie eraf halen en kijken of ik mijn nagels nog een beetje normaal kan lakken nu ze zo kort zijn. Denk dat ik OPI Nomad's dream ga proberen en dan op mijn ringvinger nagels een nailart bloemetje boven aan de zijkant.