Vandaag (eindelijk) Topcoat quik dry gekocht van Essence.
Iemand ervaring ermee? Volgensmij is hij wel goed, haha.

Nouja, ga hem straks of morgen uitproberen, is wel nodig... M'n nagellak labbert nu al af

Mijn Topcoat kostte 1,29 euro.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Loveshorses schreef:Ik heb crack white nagellak van Essence, maar die valt me best tegen.
Of het ligt aan mijn korte nagels![]()
Maar hij ''crackt'' eigenlijk niet echtt... En dat is de bedoeling, toch?![]()
Er zitten gewoon aantal stukjes open tussen m''n nagellak.
@ shantal
Nee, dan heb jij een andere gehad, het is een doorzichtig potje met blauwe tekst.
_Loveshorses schreef:Ik heb crack white nagellak van Essence, maar die valt me best tegen.
Cchanny schreef:_Loveshorses schreef:Ik heb crack white nagellak van Essence, maar die valt me best tegen.
@ shantal
Nee, dan heb jij een andere gehad, het is een doorzichtig potje met blauwe tekst.
Volgens mij was het ook met blauwe tekst..![]()
Ik weet het niet meer.
sorry ik kan je niet helpen met crackle nagellak.
Wel vervelend dat hij het niet optimaal doet.
Niekj_Jente schreef:_Loveshorses schreef:Ik heb crack white nagellak van Essence, maar die valt me best tegen.
Ik heb de Crack en dan die zilvere ervan.
maar het valt mij ook tegen, zijn meer kleine openingetjes.
Ik zelf vind er niet veel aan, of ik moet toch echt wat verkeerd doen
waardoor het er niet zo mooi uitziet..
_Lauwtje_ schreef:De witte crackle van Essence doet het bij mij ook niet goed en heb het al vaker op blogs enzo gelezen dat hij niet mooi open kraakt. De zwarte van Essence daarentegen crackt wel heel goed
Tessa_1 schreef:De nieuwe folder is geldig van 3 feb tot 15 feb en daar staat het niet in, dan was het de aanbieding van vorige week
prom schreef:*die hard mee lezer, alleen jullie gaan veelste rap voor me, en als ik ergens op wil reageren moet ik weer eerst 6berichte door lezen voor ik op post kan drukken, druk ik op post.. weer 6! hahaha*
ik kom weer even binnen vallen. had vandaag vrij, dagje nagels dus. ben alles gaan proberen *alles voor de eerste keer*
Foto
en essence kost hier 1,29 euro.. met uitzonderring van somige! die zijn 1,49 maar alles zn beetje onder de 3 euro!
@ shantal