Hij is 1 keertje gebruikt maar zit nog helemaal vol.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDeena_ schreef:Ik had het een paaar pagina's terug volgens mij al gevraagd, maar is er iemand die Catrice - Snow Motion wil ruilen tegen een ander lakje van catrice?
Hij is 1 keertje gebruikt maar zit nog helemaal vol.
Yv_ schreef:Heart of Afrika vond ik ook heeel erg gaaf, maar denk dat die met de kleur heel erg op Secrets lijkt en die heb ik al.
Iemand hier trouwens bekend met die mini's van Max Factor? Zag ze net toevallig bij de kruidvat staan, had ze nooit eerder gezien. Zaten wel een paar hele gave kleuren bij, maar niet meegenomen omdat ik totaal niet weet of het fijne lak is. Dit is dat kleurtje, ga ik zekersteweten van de week nog even halen <2. Heel gaaf lichtblauw met duo groen.. Geloof dat ze nog een kleur of 10 hadden staan en het prijsje was ook nog leuk: iets van 6 euro.
Voor een grote foto moet je even op max factor dazzling blue googlen, dan zie je de kleuren veel mooier. Hier lijkt het heel simpel mintgroen, maar dat is-ie niet. Foto is alleen te groot om te plaatsen.
Ik hou wel van dunne kwastjes, maar ik heb ook hele smalle heksennageltjes.
Skessa: Jup!
Skessa_ schreef:heb deze ook gehad en deed hem over zwart wat erg leuk was maar kreeg het er met geen mogelijkheid afEbay is je beste vriend Amanda
Dit zijn de Etos flesjes, ze hebben meerdere kleuren. Maar volgens mij is alles op je nagels hetzelfde.
Flesjes zijn erg klein, ik vind dat nooit zo erg. Dan gaan ze misschien ooit nog eens op