Ik sta vanaf dinsdag stil en gisteren was er opeens 0,4 kg bij

Vandaag weer 0,1 kg erbij

Eigenlijk moet ik volgende week zaterdag pas weer wegen ofzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loesss schreef:Marijkjuh schreef:[Dat van het doorslaan heb ik ook een beetje hoor, maar sporten is gewoon zo fijn! Als ik een dag niet sport voelt het gewoon niet goed
Ja maar het risico is bij mij in doorslaan dat ik dan ff heel erg doorsla en er dan compleet klaar mee ben en weer een halfjaar niks doe. Dat is me al meermaals overkomen namelijk...
Marijkjuh schreef:@Destino: Pff, 4 dagen in week werken tot half 10. Hoe laat begin je dan? Paardrijden noem ik ook gewoon sport, tenzij je recreatief door de bak heen hobbelt natuurlijkEn dat je nu iets zwaarder bent zegt niks natuurlijk, van iedere dag wegen raak je alleen maar gefrustreerd
Destino schreef:Marijkjuh schreef:@Destino: Pff, 4 dagen in week werken tot half 10. Hoe laat begin je dan? Paardrijden noem ik ook gewoon sport, tenzij je recreatief door de bak heen hobbelt natuurlijkEn dat je nu iets zwaarder bent zegt niks natuurlijk, van iedere dag wegen raak je alleen maar gefrustreerd
Ik begin dan tussen half 8 en 8 en maak dan dus dagen van tussen de 13 en 13,5 uur werken per dag.
Moet eventjes deze maand, daarna wordt het weer rustig!
Ik rijd trouwens wel redelijk recreatief, niet superintensief iig, paardje is al ruim 8 maanden drachtig namelijk
Ik heb bij 1/80, 58 kg trouwens kledingmaat S/36, heel soms 38 maar M is vaak te groot.
Jeansmaat 28
lesilla schreef:Ik ben ook 1m70 en 61.5 kgmaar zie er kleiner uit, en heb maat 38 soms groter. http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8315_n.jpg heb een heel groot onderlichaam en kleiner bovenlichaam.
Marijkjuh schreef:lesilla schreef:Ik ben ook 1m70 en 61.5 kgmaar zie er kleiner uit, en heb maat 38 soms groter. http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8315_n.jpg heb een heel groot onderlichaam en kleiner bovenlichaam.
Mooi figuur, je ziet er heel smal uit op de foto.