Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mpkz schreef:Halloo, Ik had even een vraagje..
Als je zelf blonde haren hebt kan je er dan bruine haarlights in maken??
dressagelady schreef:Ook wanneer het gewoon je natuurlijke kleur is Blon_D? Ik dacht dat dat alleen met geverfd blond naar bruin was, zo heb ik het in ieder geval ook een keer gehad hahaha!
MPKZ het kan wel dus, dan krijg je lowlights. Ik zou het in ieder geval niet zelf doen maar gewoon bij de kapper
_helga_ schreef:de foto's van vooraf zijn mislukt
hier een foto van erna: (me haar is nog wel vochtig aangezien ik er mouse in moest doen)
[ Afbeelding ]
Nista_RX schreef:Hallo!
Jullie vinden het vast niet erg als ik ook een bericht plaats?
Ik heb al erg lang het zelfde haar... nog nooit geverfd, en heb licht blond van mezelf. Ik heb het een keer in lagen gehad, maar vond het maar niks eigenlijk.Heb het nu jaren laten groeien, en is nu al behoorlijk lang. Maarja, het is altijd zo saai. Op de stal een lage staart, op school los. Verder... niet iets anders er mee gedaan, sinds kort zet ik een klein plukje vast met een clip, maarja, veel verschil met het oude is het ook niet.
Ik heb dus nu een keuze gemaakt. Ook ik ga mijn haar laten verfen.Niet helemaal, dat vind ik nog wat "eng"
Ik wil iets wat opvalt, origineel is, maar niet erg gek is of juist TE veel aandacht trekt. Ik ga dus een lichtpaarse dip-dye in mijn haren doen, wat me erg gaaf lijkt
Ouders zijn overtuigd, dus gaat helemaal goed komen
Wat vinden jullie... zal ik de hele onderkant doen (ik doe het niet te hoog) of een paar plukken? Iemand bij mij op school heeft de hele onderkant roze, en ook niet te veel... Vond het onwijs gaaf, en valt ook niet erg op, maar het zit er wel.![]()
Hier een foto hoe het nu is:
http://i45.tinypic.com/wjuhl3.jpg
(ja, ik kijk er echt starend, en heb totaal geen "uitstraling" op de foto maar het gaat om het idee)
_Friemel schreef:Als ik heel eerlijk bent, als je zulk lichtblond haar hebt en je gaat het verven zal je snel spijt krijgen, je kan zoveel doen met je haar, clipjes, vlechten (langs voorhoofd, als kroontje) krullen enz. als je een dip neemt in een felle kleur hou er wel rekening mee dat dan kan vervagen en dat is best lelijk.
De meeste blondines die ik spreek hebben zoveel spijt dat ze hun haar hebben geverfd, helemaal als het langs is want het eruit groeien is een drama en ziet er niet uit..