Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sta je onder behandeling in Nederland of Duitsland? Sterkte !!:( MusicIsLife schreef:Bedankt voor de tip Moonfish!!
Zijn er hier mensen die last hebben van misselijkheid ? Ik heb gehoord dat gembercapsules echt supergoed daar tegen werken, iemand daar bekend mee? Ik wil ze mee gaan nemen op reis misschien helpt het.
Gatsie wat naar Moonfish![]()
sta je onder behandeling in Nederland of Duitsland? Sterkte !!:(
moonfish13 schreef:MusicIsLife schreef:Bedankt voor de tip Moonfish!!
Zijn er hier mensen die last hebben van misselijkheid ? Ik heb gehoord dat gembercapsules echt supergoed daar tegen werken, iemand daar bekend mee? Ik wil ze mee gaan nemen op reis misschien helpt het.
Gatsie wat naar Moonfish![]()
sta je onder behandeling in Nederland of Duitsland? Sterkte !!:(
Ik heb gewoom domperidon liggen voor als ik misselijk ben.
Gebeurt niet zo vaak hoor, maar ze zijn zo te koop.
Ik sta nergens onder behandeling, maar ik heb wel immuuntherapie uit brussel.
Daar heb ik dus nu zoveel last van, de bartonella krijgt t gigantisch om zijn oren.
Daarom doen mijn benen waarschijnlijk ook zo zeer, mijn voetzolen branden ook constant.
ik vind cola echt een van de beste dingen dat er is, maar ik merk wel echt verschil in mijn darmen nu ik de laatste tijd geen cola meer neem en ook meer oplet met grote suikerbommen. Last van me darmen had ik overigens al voordat ik de lyme had. Maar ik merk toch wel echt verschil. Wat ik doe is vantevore alvast bedenken wat ik bestel (geen xola dus :p) als iemabd het vraagt en dan meteen thee oid roepen zodat ik echt geen cola ga bestellen

Mijn schouder deed wel zo erg pijn dat het verlammend werkte maar als ze rustig is kan ik daar wel mee rijden.. Het is nu gelukkig weggetrokken!
geniet van deze fijne dag Moonfish!!:) 

Ze liep even op 3 benen maar na een paar passen was er vrijwel niks meer te zien, dus het zal wel gewoon spierpijn zijn. Maar ze bleef wel gevoelig lopen en stukjes wel mank dus we hebben haar verder maar met rust gelaten..