Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lotte_2 schreef:Zijn er mensen die binnenkort een nieuw HK toppic willen openen? Wil nl ook weer gaan afvallen, maar om me nou bij een bestaand toppic aan te sluiten... :S
En een beetje steun/stok achter de deur kan gaan kwaad natuurlijk
_Luce schreef:lotte_2 schreef:Zijn er mensen die binnenkort een nieuw HK toppic willen openen? Wil nl ook weer gaan afvallen, maar om me nou bij een bestaand toppic aan te sluiten... :S
En een beetje steun/stok achter de deur kan gaan kwaad natuurlijk
We hebben al een tijdje terug een HK topic gemaakt naar aanleiding van dit topic, dus daar kan je gewoon meebabbelen:
Samen komen we er wel..
Daar plaatsen we ook de daglijstjes en praten over vanalles wat ons bezig houdt in het dagelijks leven en natuurlijk ook hoe alles gaat qua afvallen.
vibabu schreef:Die waldkorn crackers vullen echt wel! je moet ook goed kauwen.... waardoor je ook langer over je eten doen. Ik zit ´s ochtends na 1 zo´n cracker gewoon vol
Lous schreef:Popcorn heeft idd vetten,maar ook bij het afvallen heb je vetten nodig. En plantaardige vetten zijn beter dan dierlijke. Kaas bevat ook aardig wat cholesterol net als iederen,daar moet je ook weer mee opletten. Zouten heb je ook nodig. Teveel is nooit goed. Dus alles in de juiste hoeveelheid want je hebt het wel nodig.
Lous schreef:Toch even voor de duidelijkheid hoor,ik ben ook geen dietiste. Maar alles wat ik weet over dieten en afvallen heb ik geleerd uit mijn eigen ervaringen,die van anderen en van mensen die ervoor geleerd hebben.