Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 17:18

Oeh gaaf! Dan zou ik iig voor een mooie blusher gaan! Ik ben in januari voor het eerst naar een MAC counter geweest en heb nu al 3 blushers <3 Dat is echt een top product van MAC. Verder hebben ze hele goeie gezicht poeders. De MAC strobe Cream en prep+prime word veel verkocht. Ik denk dat als ik jou was me gewoon op zou laten maken en als dat bevalt die producten kopen :j

SuSem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 17:20

Ik heb al 1 blush van mac, de peaches <3

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 17:33

Even op gezocht, die is erg mooi! Ik heb een die er wat op lijkt, immortel flower. Heb cubic satin en dainty ook <3 Ik ga volgende maand naar Utrecht, denk dat er dan ook weer een bij komt. Het is maar goed dat MAC niet zo dichtbij zit haha. Heb je al goeie kwasten? Die van MAC zijn ook erg goed.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 17:36

Nee, heb helemaal geen kwasten, ben een beetje een leek wat dat betreft, heb een dure chanel foundation die ik niet gebruik, is veel te donker (heb me toen laten adviseren), dus die gebruik ik niet.. ik gebruik nu sowieso amper, vind het wel mooi, maar heb de juiste spullen niet..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 17:43

Julia schreef:
Rebeccaa schreef:
Heb jij zo'n donkere huid dan? Dan ben ik echt jaloeeeeers namelijk!

Haha jep. Nu al. :+ Zonder zonnebank of iets. :=

Zo donker zijn ze ook niet vind ik.. Ik heb de 050 en enkel voor de winter.. In de zomer ga ik een tint donkerder moeten gaan vrees ik want dan gaat ie te licht zijn. Vind het wel aanraders! Ze blijven goed zitten. óók na een avondje zweten op een warm feestje en als je er langs wrijft oid, blijft ie ook gewoon lekker zitten. :j
En net is één van de weinige die mijn oogschaduw houdt waar ie moet zijn :+
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 21-04-12 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 17:45

Foundation kun je ook prima met een sponsje doen. Vind dat mooier dan met de vingers. Maar blusher en poeder vind ik veel mooier als het met een kwast word aan gebracht. Ik zou dan denk ik voor de 187 of 188 gaan. Die kun je voor meerdere dingen gebruiken. Ze zijn duur maar gaan als het goed is ook wel een heel leven mee. Ze hebben ook heel veel foundation kleuren. Eigenlijk zit er voor iedereen wel een geschikte kleur tussen. Als je een hele gevoelige huid hebt zou ik geen MAC foundation kopen. Ik heb er een van en mijn zusje. Beide de zelfde kleur, en kan tegen beide foundations niet. Erg jammer. Dus nu maakt zij ze op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:07

Sponsje dan verdwijnt al je foundation eigenlijk in het sponsje, vind ik zonde hoor.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:15

Dat vind ik ook Rebecca :j

Ik vind de lipglasses erg mooi en wellicht een mooie highlight kleur?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:21

Valt wel mee hoor. Dat is alleen de eerste keren dat het sponsje foundation op neemt. Daarna niet meer. Ik gebruik ook niet zo grote spons maar zo'n pizzapunt zeg maar :+ Misschien dat dat ook wel scheelt. Als ik 1 pompje foundation neem is dat eigenlijk iets te veel met het sponsje. Met mijn handen had ik altijd meer nodig. Misschien ook omdat het minder verdeelt. Maar misschien is dat ook wel heel persoonlijk?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:30

Ik heb nu ook zo'n sponsje, maar vind het niet prettig werken..

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:08

Ik heb een vraagje, niet echt over ogen maar weet niet goed waar anders stellen. :P

Ik zie er vaak nogal bleek uit, en denk dat ik er met wat blush veel gezonder zou uitzien. 't ding is dat ik nooit foundation draag, en ik vrees dat blush niet echt gaat blijven zitten zonder foundation? Of gaat dat wel?

Bedankt!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:11

Ja hoor dat kan gewoon :)
Poeder blijft ook zitten op je 'blote' huid, je zou evt ook voor een cremeblush kunnen gaan

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:36

Maken ze je bij Mac dan helemaal op ofzo? is het dan niet raar als je bijvoorbeeld maar 2 dingetjes koopt? hoe werkt dat? :+

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:46

Bij mij toen wel maar dat kwam misschien ook omdat ik voor foundation kwam. Dus toen moest alles er wel af. Ze heeft me toen helemaal opgemaakt op de ogen na omdat ik al masscara op had. Maar echt inclusief dagcreme en primer etc. heel uitgebreid. Ze gaan ook zo netjes te werk, ze maken alles schoon en werken heel hygienisch. Voelde me ook echt 100% op me gemak en kreeg ook veel tips mee. Ik kwam ook niet alleen met een foundation thuis. Als je zo goed geholpen word heb je al snel de neiging om iets meer te kopen. Mijn zusje kwam ook voor alleen foundation maar kwam ook met veel meer thuis :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:48

Helemaal niet raar hoor susem :n

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 10:32

Ok, nou ik ben benieuwd waar ik mee thuis kom..

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 17:19

Nou, de 150 euro is schoon op: foundation, poeder, pep & prime, 4x oogschaduw, paint pot

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 17:57

Leuk! Nu kun je een complete look maken. Je zult er veel plezier van hebben. Sinds ik MAC heb vind ik het gewoon leuk om iedere dag make-up te doen. Dat vond ik eerst nooit :+ Hadden ze je ook opgemaakt?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 18:01

Ja, alleen daar deden ze eerst een beetje moeilijk over, want ik had een afspraak moeten maken.. maar uiteindelijk hebben ze dat wel gedaan :j

Nu ben ik heel hebberig, vond die kwasten ook zo mooi <3, en heb zulke gave oogschaduws gezien <3, en had eigenlijk ook wel zo'n fluidline gewild, maarja.. de centjes he..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 18:22

Ik vind de Catrice potjes eyeliner ook erg fijn hoor ;)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 18:28

Haha ja je geeft snel te veel uit bij MAC en je word er idd heel hebberig van :P Wel raar dat je een afspraak moest maken. Was in Groningen niet zo.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 18:56

Sorry dat ik hier even kom binnenvallen, maar ik lees hier soms wel mee en m'n oog viel nu op het opmaken in een MAC-winkel. Ik vond op internet tegenstrijdige antwoorden, dus vandaar dat ik het hier maar eens vraag.. Hoe veel kost dit eigenlijk of is het gratis als je een bepaalde hoeveelheid producten koopt? :) Ik zou namelijk best wat advies kunnen gebruiken en MAC komt bij mij wel professioneel over (heb er overigens geen producten van, maar zit er dus wel over te denken).

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 19:06

Ze gaan er wel van uit dat je dan de producten koopt. Ik was opzoek naar een foundation en toen heeft ze me helemaal op gemaakt. Volgens mij kun je je ook op laten maken zonder iets te kopen maar dan moet je wel betalen voor het opmaken. Is bij de Douglas ook zo. Misschien dat iemand anders er meer over weet.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 19:29

mij vertelde ze dat het normaal 60 euro kost, maar als je voor dat bedrag producten koopt, en daar zit je snel aan, is het gratizzz

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 19:45

Oké, bedankt. Denk dat ik dan volgende week maar eens een winkel binnenstap :P