Trouwens, Gefeliciteerd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xDramaQueen schreef:Ik zou geen piercing in de biotex gaan hangen... Ik snap dat het een oma's weetje is maar ik zou gewoon zeezout gebruiken en geen rare wasmiddelen voor een piercing, sowieso zit er in biotex parfum en dat + piercing is absoluut niet verstandig

? 

.
Ben alleen echt een kneus met piercings vervangen (Na 5 jaar eindelijk wat anders in mijn Industrial ... na een uur tobben, maar goh zit toch wel fijner
) en dan moet ik er nu 2 tegelijk ... uh help, weet iemand een goede piercingshop in Sliedrecht of Dordrecht? Daar kan ik nog wel eventjes snel heenfietsen, maar verder heb ik niet echt heel veel tijd ivm examens en ga over 4 weken op vakantie. 
xDramaQueen schreef:Ik zou geen piercing in de biotex gaan hangen... Ik snap dat het een oma's weetje is maar ik zou gewoon zeezout gebruiken en geen rare wasmiddelen voor een piercing, sowieso zit er in biotex parfum en dat + piercing is absoluut niet verstandig

en nu voor de 2e x zijn ze nog al 2mm dus ben ik met 3mm begonnen. 
Fujita_Amor schreef:Ik heb een vraag: Ik ga vanavond paardrijden en ik heb mijn navelpiercing sinds zaterdag.
Kan ik er zo'n pleister vanuit het ziekenhuis erover doen of juist niet?
En met opstappen en afstappen kan ik gewoon goed doen?
Ik heb er geen last van nu dus?