Puisten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 13:46

xAylie schreef:
Ik ben stohommm. -O-
Mijn huid was echt super, echt heel erg mooi! En toen ging ik sporten gisteravond en bleef het mooi :) tot ik eraan zat.. En nu heb ik er 2 rode plekjes bij en daar maak ik me nogal druk om. :')
Vooral omdat ik nu weer foundation moest bijstippen op m'n voorhoofd.
Het trekt vanzelf weer weg, maar ik moet er nu ECHT van af blijven.

Oh meid toch.. :(:) misschien moeten wij onze handen aanelkaar binden :')

Het ging bij mij ook best lang goed, maar toch komt er een moment dat je denkt:'ik moet er even aanzitten, dat kan best'. Zelfs ezels stoten zich niet twee keer aan dezelfde steen, waarom ik dan wel al 48093458069 keer? :')

godzijdank hoefde ik de afgelopen dagen en ook vandaag de deur niet uit, dan geneest het hopelijk snel...

Blanket

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 14:49

Hier gaat het ook echt bagger.. wil ook echt de deur voorlopig niet uit. Vind het zo afschuwelijk! :(

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:17

Ayo haha zullen we dat maar doen? :') en idd precies zoals je zegt, zo gaat het ook bij mij..

Ik was echt super chagerijnig, volgens mij ben ik ongesteld geworden of moet ik het worden.
Heb dus aan mijn huid gezeten omdat ik hgem niet mooi vond, oeps..
Heb nu 3 plekjes op m'n hoofd maar ze helen hopelijk snel en dan vind ik het niet zo erg.. Denk ik :')

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 18:56

Hier is het ook verschrikkelijk :') Ik doe er maar een flinke laag foundation over en het is dan wel weer goed. Maar ik weet natuurlijk wat voor vreselijke huid er onder zit.. Het is echt weer rood en onstoken, en dat is het een hele tijd niet meer geweest.. Dus de bacterien van de acne zijn weer terug :( Hopeloos dit, het ging juist zo goed nu ik met de pil was gestopt!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 19:00

Ahw vervelend Unoo, ik hoop voor je dat het snel bijtrekt :(:)

Volgens mij gaan alle huidjes hier wat minder goed, jammer..

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 22:06

Oeps ik ga jullie pesten met goed bericht; hier gaat het namelijk de goede kant op :D
Geen pukkels, alleen nog van die minibubbeltjes die je eigenlijk alleen maar ziet als
het licht er op een bepaalde manier op valt :+ Maar ik ben tevreden :)

Borstkas ziet er echt super uit! Rug is helaas iets minder :o M'n gezicht en borstkas
bleef ik netjes van af maar ik kan blijkbaar niet zonder pulken dus begon ik op m'n
rug weer.. Maar goed die hoef ik voorlopig nog niet te ontbloten dus heb tijd om het
weer in orde te krijgen :)

Heb vandaag MSM gehaald, las een aantal pagina's terug dat dat heel goed is voor
collageen opbouw dus eigenlijk voor je hele lichaam. Heb altijd al een wrakkig lichaam
gehad dus een beetje extra kan zeker geen kwaad :) Ook nog goed voor nagels en
haar wat bij mij ook altijd al een probleem is geweest; nagels scheuren heel snel en
ik heb vrij dun haar..

Al met al een happy me :D

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 22:09

Ohja ik heb ook BB Cream gekocht, iemand hier ervaringen mee? Ik heb het in de
winkel op mn hand gesmeerd en het voelde echt heel fijn aan, veel minder dikkig
dan de foundation die ik nu heb. Ik ben benieuwd, zal zo even uitproberen :)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 22:20

Mag ik me hier ook melden voor wellicht advies en hulp :o ?

Ik ben 38 en heb al sinds de puberteit een slechte huid. Heb al meerdere huisartsen gehad door verhuizingen en allemaal zeggen ze dat ik ermee moet leven. Ook een huidarts nam het niet erg serieus. Een antibiotica tegen longontsteking maakte dat mijn huid echt vlekkeloos werd. Schijnbaar ontsteekt mijn huid snel. Ik heb 2 maal 9 maanden een prachthuid gehad, 3 keer raden.... En de 10 maanden borstvoeding geven bleef het ook behoorlijk goed. Als ik varken heb gegeten wordt het erger heb ik het idee.

Waar het zit? Tsja waar zit het niet... Gezicht, hals, nek, schouders, armen, rug, borst, buik, bovenbenen, billen... Wat heb ik geprobeerd? Veel middelen maar het juiste nog niet gevonden. Momenteel gebruik ik als gezichtscrème een honinggoldcreme. Dat gaat best goed. Jullie nog tips of middelen? Ik draag geen make up trouwens. Wil dat ook eigenlijk niet want foundation werkte hier averechts.

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 23:55

Jeetje Zilfstar, dat lijkt me echt vervelend. Heb je al eens Roaccutane voorgeschreven gekregen? Dat is ook een soort antibioticum, wel heftig, maar het helpt bij ernstige acne vaak wel goed. Ik zou echt een dokter zoeken die daar wel serieus aan wil werken of je door wil verwijzen naar een dermatoloog.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 08:06

Nee ik heb nog nooit iets voorgeschreven gekregen. Ben ook bij dermatoloog geweest . Had verwacht dat hij wel een kweekje zou doen. Maar neeeeeee. Gaf me wl iets tegen voetschimmel waar ik dus niet voor kwam ( maar wel had). De keer erop mijn labuitslagen niet kunnen vinden en de keer daarop vragen waar ik voor kwam -O-

We hebben sinds kort 2 nieuwe huisartsen in de praktijk, dus misschien probeer ik het daar nog eens. Maar heb wl al vaak bot gevangen dat ik er een hard hoofd in heb of het iets uithaalt.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 10:47

Fijn Iris :D

En welkom Zilfstar, super vervelend dat je er nu nog zoveel last van hebt. :(:)
En raar dat geen enkele huisarts of dermataloog je iets voor schrijft.. Aangezien er vast wel iets is wat het minder/beter zou maken, lijkt mij.

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 10:48

Wauw wat een rust hier :D

Zilfstar, welkom! Inderdaad vreemd dat er nooit verder is gekeken bij zo'n onrustige huid.. En ook erg jammer voor jou! Zelf een oplossing zoeken is een mogelijk natuurlijk maar where to begin.. Er zijn zoveel middeltjes en manieren om het op te lossen.

Hier gaat het weer minder maar ik snap niet waarom :'( Heb er niet aangezeten.. Ja in mn slaap misschien dan hahah :+ Maar goed, I'll survive. Vannacht lekker feesten, Queensnight 2012 @ Groningen!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 15:58

Het is inderdaad rustig hier.. hopelijk een goed teken. :)

Mijn voorhoofd is echt weer lekker rustig en mooi, voornamelijk door de zon denk ik.
Alleen zit er aan de bovenkant van m'n lip een wondje en die is bijna 1cm groot, ik vind het echt lelijk. :')
Eigen schuld dikke bult omdat ik er aan heb gezeten, maar het doet pijn (niet zo fijn op je lip) en het lijkt net een koortslip. :\ al is het dat gelukkig niet..
Heb ook een plekje naast m'n mond waar ik aan had gezeten.. en wat kleine plekjes op m'n kin waar ik toevallig net aan heb gezeten. :+
Oftewel, ik moet écht eens van mijn huid afblijven want ik doe het merendeel dus zelf..
Wel jammer, want nu heb ik vakantie en wil ik liever m'n huis niet uit (behalve naar de paarden) door dat plekje op m'n lip.. aan de andere kant kan het wel helen en lekker rusten.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 16:11

xAylie, misschien moet je gewoon proberen niet of heel kort in de spiegel te kijken? :P Het ergste kan je dan weghalen maar proberen van de rest af te blijven? Moeilijk als je er echt niet af kan blijven.

Mijn huid is half en half. Het uitzicht zit goed, onder mijn haar en in mijn hals zitten rode vlekjes die moeilijk weg gaan, maar ik kan er mee leven. :) Straks paardrijden in de zon, juij! Hopelijk blijft dit goede weer een tijdje, maar ik vrees ervoor...

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 16:48

Ik vrees er ook voor, maar hoop wel dat het zo goed blijft! Is goed voor m'n huidje.
En ja klopt, ik moet er eigenlihjk gewoon helemaal niet in kijken, want het gaat al heel snel 'mis' haha :P

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 10:52

Juij, de zon is er nog! Ik ga ervan profiteren en in de tuin gaan liggen voor zolang het duurt! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 13:02

Ladies! In de nieuwe Grazia staat een artikel over ''the dietary cure for acne'' van Dr. Loren Cordain! Ik ga het proberen! Bij Jolanthe schijnt het ook gewerkt te hebben :)) Het houdt in dat je meer groenten en eiwitten moet eten, en minder graanproducten en suiker! Ik ga vanmiddag meteen boodschappen doen. Wat sowieso mag: groenten, fruit, vis, vlees, noten en kokos. Ik ga verder even uitzoeken wat nog meer mag (heb even geen geld voor het boek helaas). Ben benieuwd! Ik moest sowieso al veeel gezonder gaan eten, dit is een goede stok achter de deur :j

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 13:05

Oh tof! Zou je dat hier kunnen plaatsen? Ben benieuwd! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 13:19

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 14:06

Succes ermee. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 18:10

Mmm toch een beetje onmogelijke opgave zo te zien. Ik ga maar gewoon gezond eten :') Zelfs pasta en brood mogen niet van dat dieet. Gaat 'm niet worden :n

nynke1122

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 18:16

Is iemand hier ook aan de pil?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 18:17

Niet meer, wel jaren geslikt. Toen was ik mijn huid totaal egaal.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 18:19

Ik denk dat je brood wel in je dagelijkse voeding moet hebben zitten.. ofja moeten, het lijkt me goed.
Die vezels die erin zitten zijn toch juist goed voor je darmen? en als je darmen onrustig zijn is je huid toch ook weer onrustig?..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 18:28

Ja er zit vooral ook jodium in brood, en dat zit volgens mij nergens anders in :)