Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tamaramt

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 22:17

ik dacht al wel dat het binnen 2 weken niet dicht zou zijn. Ik had dan wel een vele grotere open wond op het 3 landen punt maar het duurde echt lang voordat alles helemaal dicht was.
Wel fijn dat het er verder allemaal goed uitzag ;)

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 22:49

ja.. de arts vorige week (was een andere PC, niet mijn eigen) zei dat het een weekje of 2 a 3 zou duren. Vandaag zei mijn eigen PC echter dat het misschien wel 6 tot 8 weken kon duren. Ach, gewoon lekker rustig aan doen en goed schoon houden :) Zag er dus wel goed uit, ook de andere littekens. Moet zeggen dat vooral om het tepelhof je niet eens kunt zien dat het gehecht is! Lijkt alsof het gewoon mijn normale tepelhof is, ik bedoel, nooit verschoven oid. Helemaal natuurlijk :) Wel heel blij mee!

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 21:48

Fijn Lotte dat het zo goed gaat! Een fijne vakantie alvast!

Bij mij belde de anestesist gisteren om alles door te spreken. Dat maakt het allemaal wel echt hoor. Nog een maandje en dan ben ik ook aan de beurt.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 23:38

Pff, belachelijke verzekering van mij...
Eerst al gezeur om foto's en een eigen verhaal en nu zijn ze er al 3 weken mee bezig terwijl het 2 weken zou duren.
Jammer dat mijn verzekering al voor het hele jaar betaald is, anders was ik direct overgestapt met al dit moeilijke gedoe. Volgens mij hoef je bij geen enkele andere verzekering foto's te sturen :S

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:41

Zo, terug van vakantie. Echt, de beste vakantie, de beste week van mijn leven! :) het was geweldig!
Ook is mijn voorkant erg goed! Littekens zien er prachtig uit! Aan de ene kant is het drielandenpunt dicht. De andere kant kreeg een beetje vleesgroei tijdens de vakantie, dat in de gaten gehouden en opeens was het ook meteen weer weg. Die kant heelt nu heel mooi dus ziet er goed uit! Denk niet al te lang meer voor ze perfect zijn. Ziet er tot nu toe in ieder geval goed uit! :)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 07:45

fijn dat je vakantie zo leuk was en je littekens goed genezen ;)

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:57

@ Lotte : hoe lang is de operatie bij jou nu geleden?

De verzekering heeft bij mij eindelijk toegezegd, 30 juli gaat het al gebeuren!
Nu moet ik binnenkort toch al op zoek naar goede bh's voor na de operatie, welke hadden jullie?

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 12:32

Bij mij is het vandaag precies 5 weken geleden sinds de operatie :) een klein stukje van het drielandenpunt aan 1 kant is nog open, de rest al mooi geheeld. Het ziet er prachtig uit! :) zo blij mee!

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 07:21

Lotte wat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! En wat goed dat het allemaal zo mooi geneest. Daar teken ik voor hoor.

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 07:22

Anne wat goed zeg! 30 juli al! Spannend hoor! Ik krijg de BH aangemeten door de Kliniek, dus hoef er ook geen te kopen van te voren.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 07:28

@annexxx; wat fijn dat de datum nu bekend is en al zo snel ;)
Ik ben zelf toen naar een goede lingeriezaak gegaan en gezegd waarvoor ik een sportbh nodig had. Toen werd mij een model van triumph aangeraden. Erg fijne bh die ik erg lang gedragen heb; alles bij elkaar toch wel zo n 12 weken denk ik.
@lotte_wessel; fijn dat het allemaal zo goed geneest en dat in zo korte tijd! Hoe groot is het plekje nog bij het 3 landenpunt?

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 08:14

Ik had ook een bh van de kliniek gekregen. Een tweede erbij gekocht toen ilk bij de kliniek was dus heb 2 dezelfde. Week het merk niet zo, kan ik even nakijken.

Het ene drielandenpunt is helemaal dicht. Zit al geheel nieuw velletje op, andere drielandenpunt is mooi aan het helen. Die kant was echt best groot eerst (de opening) en nu ongeveer 2 speldenknoppen dus valt weer mee. We komen er wel, langzaam maar zeker. Wel is het zo dat die vetgaasjes mijn huid heel erg irriteren. Het jeukt vreselijk en de huid word er helemaal rood van. Erg vervelend. Hopelijk zit het een beetje mee en hoeven de vetgaasjes niet al te lang meer op..

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 10:24

ben je al begonnen met vaseline erop te smeren? dat werkt echt zoveel beter bij een wond dan die vetgaasjes. Je huid gaat niet voor niks irriteren daarop nu.

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 22:10

:wave: Hoi dames!

Ik heb een hele boel pagina's gelezen, en wil alvast beginnen met posten voor ik de rest ga lezen!

Ik zit te denken aan een borstverkleining, heb vanaf mijn 12e al grote borsten (incl niet erg leuke bijnamen) en heb ook klachten als hoofdpijn, nekpijn en lage rug klachten... daarbij vind ik het cosmetisch ook een pluspunt als het wat "normalere" borsten zijn.
Ik heb maat 75f overgehouden na 3 kinderen (ze waren nog groter := ) en denk dat een grote c beter zou passen bij mijn lijf.
Op dit moment weeg ik 74 bij 1.70m en ben nog flink aan het afvallen, mijn doel is zo'n 65/66 kg... nog ff te gaan dus maar orienteren kan wel alvast toch?!

Ik ben verzekerd bij CZ, zijn er hier die daar ervaring mee hebben?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 07:44

ik ben ook verzekerd bij cz en daar deden ze abosluut niet moeilijk over een verkleining. Volgens mij was ik op het moment vd operatie zo n 70/72 kg bij een lengte van 1.72/1.74 ong. Mijn BMI was idd helemaal prima en als die goed is mag je gewoon geopereerd worden.

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 10:56

cindytjuh schreef:
:wave: Hoi dames!

Ik heb een hele boel pagina's gelezen, en wil alvast beginnen met posten voor ik de rest ga lezen!

Ik zit te denken aan een borstverkleining, heb vanaf mijn 12e al grote borsten (incl niet erg leuke bijnamen) en heb ook klachten als hoofdpijn, nekpijn en lage rug klachten... daarbij vind ik het cosmetisch ook een pluspunt als het wat "normalere" borsten zijn.
Ik heb maat 75f overgehouden na 3 kinderen (ze waren nog groter := ) en denk dat een grote c beter zou passen bij mijn lijf.
Op dit moment weeg ik 74 bij 1.70m en ben nog flink aan het afvallen, mijn doel is zo'n 65/66 kg... nog ff te gaan dus maar orienteren kan wel alvast toch?!

Ik ben verzekerd bij CZ, zijn er hier die daar ervaring mee hebben?

hier ook een die bij cz zit en ze doen echt niet moeilijk
als je boven de d cup zit dan word het vergoed
ik had ook cup f en heb nu een mooi kleine c *\o/* *\o/* *\o/*

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:10

:D
Ok! Misschien alvast naar de ha gaan dan om langzaam het proces in gang te zetten?

Ik heb 10 weken geleden een keizersnede gehad dus wil mijn lichaam wel de kans geven om eerst daar goed van te genezen, maar gemiddeld genomen duurt het zeker een half jaar voor dat je aan de beurt komt toch?

Bedankt voor de reacties!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:16

bij mij duurde het idd ong 6 maanden voordat ik aan de beurt was; misschien net iets korter. Ik weet het niet precies meer.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:37

Ik ben eind februari/ begin maart op gesprek geweest bij PC en was begin mei aan de beurt. Nu scheelt het misschien dat ik niet naar een ziekenhuis was maar een prive kliniek. Beviel me heeeeel goed! Ook erg veel aandacht, lekker rustig en dus snel aan de beurt. Ze leverde erg goed werk! :)

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 00:31

de 19de weer op controle kan alleen maar zeggen dat ik heel blij ben met het eind resultaat !!!!!

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:59

Oeh, spannend! Hoe lang is het nu geleden bij jou?

Ik heb 9 juli controle, dan is het 3 maand geleden. Tot nu toe ook erg blij met hoe het eruit ziet :)

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:21

Wat fijn dat het bij jullie zo goed gaat.
Vinden jullie het ook echt mooier? Ik zie als ik google er toch ook wel foto's tussen tussen staan dat ik denk.. nou :o daar zou ik niet blij mee zijn.
Ik weet wel dat klachten zwaarder opwegen tegen het cosmetisch aspect, maar toch... ik ben 29 jaar dus een beetje charmante voorgevel zou ik wel fijn vinden!

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:26

veel mensen die tevreden zijn zetten geen foto's op internet he ;) vaak zijn de foto's die op internet staan van mensen waarbij het een en ander fout is gegaan, of die inderdaad ontevreden zijn
internet geeft wat dat betreft geen goed beeld, maar vaak een slechter beeld als de werkelijkheid

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 14:41

Ik moet echt zeggen dat de littekens niet echt te zien zijn. Je ziet een heel klein dun lijntje van het tepelhof naar beneden naar het drielandenpunt maar dat is als een potloodlijntje. Amper te zien. Verder zo mooi! :) en bij mij is het nog niet eens helemaal genezen.

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 15:00

cindytjuh schreef:
Vinden jullie het ook echt mooier?

Ik ben echt super tevreden, en ik vind mijn borsten nu mooier dan voor mijn operatie! Ondanks de littekens ;) Die bij mij steeds lichter worden nu :D (Bijna een jaar geleden geopereerd).