Die sneeuw voorspelt niet veel goeds, zijn flinke watten die naar beneden komen. Ga ik vanavond maar sneeuwbalgevecht doen op deWII, is echt lachen en goed voor de schuine buikspieren!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En dan daarna 3 min naar dat vlammetje staren, vind t zoooooooo moeilijk.... stilzitten
Dit is echt te grappig!
Er stond maar t/m les 16 op me Ipod, dus ik weer terug nieuwe lessen erop zetten! Tegelijk voelde ik me wel heel trots, zo ver ben ik dus nog nooit gekomen
Ging trouwens heerlijk, op het einde 7 min lopen, maar vond dat ik nog te ver van huis was dus mooi doorgelopen, geloof dat ik wel een minuut of 12 heb gelopen uiteindelijk, toen was ik thuis
Maar nog steeds niet moe

Hij was al lichtelijk in paniek, toen hij hoorde dat ik bezig was.
Nu moest hij het wel vertellen
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!
Ga nu maar verder kerststukjes maken
) avondeten was cup a soup groenten, 1 tosti ham/kaas, 3 boterhammen met chocopasta en een beetje Ben & Jerry ijs...
Als je morgen maar weer oppakt.
Ik ben iedereen aan het "besmetten" 
Heb m vanavond even rondgeslingerd en hij was jolig, vrolijk en ging al bokkend, snuivend en showend door de bak. Was blij dat ik ernaast stond ipv erop 
gaat over duurzaamheid, milieu en ontwikkelingen op dat gebied. Precies waar ik tijdens mijn werk ook mee te maken heb, het ontwikkelen en realiseren van een duurzame woonwijk met 4000 huizen. Word er helemaal enthousiast van 

Ik ben namelijk ook zo vreselijk niet creatief 
Ben alleen zo vreselijk druk weer, maar juist daarom wel doen. Moet wel een beetje op tijd want om half 9 begint het sportgala en dat wil ik altijd heel erg graag zien
Denk dat ik gewoon opnieuw begin met de 5 km onderhoud. Ik denk dat ik nu 4 weken niet ben geweest, dat moet dan toch nog wel kunnen of niet?
Hij gaat ook samen met mij onderzoeken wat ik dan wil en wat mijn baas hierin kan betekenen qua financiën

of het stadspark en bos halen 
over mijn collega. Fouten maken mag, is niet erg, mag je me ook best op aanspreken. Maar dan wel graag fouten die ík ook gemáákt heb. Gatverdamme wat vies makkelijk om je eigen fouten op een ander af te schuiven. Dit is de laatste dag dit jaar dat ik met haar samen werk. Volgende week dinsdag zou ook nog moeten, maar dan meld ik me wel ziek of neem ik vrij ofzo. Bah bah bah

Kan er zo slecht tegen als ik valselijk word beschuldigd
Takjes moesten op
Heb die ook buiten op de veranda gezet. Ik heb de takken (spar, den, conifeer) bij een bloemwinkel gekocht. Heb leuke dingetjes, zoals takjes e.d. bij de Xenos gekocht, maar Intratuin kan natuurlijk ook . Vergeet ook lijm en ijzerdraad niet! 
Helaas zitten ze in ieder bedrijf. Goed dat jij je niet over je heen laat lopen door haar!
Ben ook nog steeds aan het twijfelen, vrijdag mijn adviesgesprek, mocht daar niets uitkomen, dan stap ik naar de Commercieel directeur. Er moet een oplossing gaan komen.