Ben wel erg benieuwd naar de foto's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marlies85 schreef:Sorry dat ik je in contact heb gebracht..ze hebben je gewoon gemarteld
Wel tof dat je het hebt gedaan joh!
Ik plak voor het slapen m'n md af met een pleister, maar mijn huid begint best wel boos te worden door die pleisterparade zeg maar....iemand nog tips voor fijne pleisters voor de gevoelige huid?
marlies85 schreef:Sorry dat ik je in contact heb gebracht..ze hebben je gewoon gemarteld
Wel tof dat je het hebt gedaan joh!
Ik plak voor het slapen m'n md af met een pleister, maar mijn huid begint best wel boos te worden door die pleisterparade zeg maar....iemand nog tips voor fijne pleisters voor de gevoelige huid?
Vue schreef:Eshaa schreef:Ik hoop dat je veel betaalt heb gekregen ervoor :p
Hier ben ik stiekem wel benieuwd naar. Of heb je dit vrijwillig laten doen?!
Wel verbazend om te zien hoe positief erop gereageerd wordt, ik vind het om heel eerlijk te zijn ranzig, insane en misselijkmakend.
Fiffill schreef:Natuurlijk mag je je mening geven en je hoeft het zeker niet gaaf te vinden, maar 't is meer de manier waarop.Vind het persoonlijk nogal bot om het in zulke bewoordingen neer te zetten, beetje respectloos.
@Jildau je kunt het voor de foto doen? Voor de kick die het geeft?
Vue schreef:Mag je vinden. Net zoals 't feit dat ik het ranzig mag vinden om voor de lol 28 gaten in je lijf te prikken.
Jildau schreef:Fiffill schreef:Natuurlijk mag je je mening geven en je hoeft het zeker niet gaaf te vinden, maar 't is meer de manier waarop.Vind het persoonlijk nogal bot om het in zulke bewoordingen neer te zetten, beetje respectloos.
@Jildau je kunt het voor de foto doen? Voor de kick die het geeft?
Ja als je er een kick van krijgt maar dan nog had ik daar geen verwondingen aan m'n lichaam voor over. Dan zou ik persoonlijk iets anders bedenken waar ik een kick van zou krijgen. En vind het ook een beetje een rare opdracht van een fotograaf.