[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 22:46

Wow RS... Wel gaaf om te zien hoor! Maar 28 :x
Ben wel erg benieuwd naar de foto's :j

Desty

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 23:17

woow dit ziet er al gaaf uit!
lijkt me idd ook pijnlijk :j

knap dat je door durfde te zetten!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 23:46

Sorry dat ik je in contact heb gebracht..ze hebben je gewoon gemarteld :=

Wel tof dat je het hebt gedaan joh!

Ik plak voor het slapen m'n md af met een pleister, maar mijn huid begint best wel boos te worden door die pleisterparade zeg maar....iemand nog tips voor fijne pleisters voor de gevoelige huid?

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 23:48

wauwa red_savage , ik heb echt respect daarvoor :|"
Ik zou zo geiiriteerd zijn doordat ze alles hadden gepierces, dat ik alles liet zitten wat ik mooi vond haha :P
Ik hoop dat je veel betaalt heb gekregen ervoor :p

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 23:54

marlies85 schreef:

Ik plak voor het slapen m'n md af met een pleister, maar mijn huid begint best wel boos te worden door die pleisterparade zeg maar....iemand nog tips voor fijne pleisters voor de gevoelige huid?

Volgens mij zijn er van die witte pleisters die speciaal voor de gevoelige huid zijn. Anders is het misschien een idee om met gaasjes en leukoplast in de weer te gaan, die stukjes leukoplast kun je dat op de stukjes huid plakken die niet gevoelig zijn.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 02:18

marlies85 schreef:

Ja, etos sensitive pleisters. :j
Van het afplakken van m'n MD met andere pleisters kreeg ik wondjes.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 02:20

Jeetje RS, waarom doe je zoiets als ik vragen mag?
28 piercings laten zetten voor een middagje.. :x

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 02:22

Vue schreef:
Jeetje RS, waarom doe je zoiets als ik vragen mag?
28 piercings laten zetten voor een middagje.. :x

Inderdaad dat vroeg ik me ook af. Heb je nu niet overal gaten en sneetjes en wondjes etc?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 10:46

Nee Marlies, ik ben je echt dankbaar! Ze waren ook allemaal zo leuk daar. :D Het was echt een middag lol maken. :D
Haha, waarom ik zoiets doe? Omdat ik letterlijk HOUD van piercings. ;) Ik heb nu inderdaad echt prachtige symmetrische cirkelvormige gaten in mijn lichaam. Maar omdat ik ze op de dag zelf eruit heb laten halen heb ik heel veel kans dat ik er littekenloos vanaf kom. :) Ik zou het zo weer doen.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 11:11

Dan is het goed :D Bart is wel tof toch? Ben benieuwd naar de feauteau's :j

@ Pleisters: dan ga ik daar straks voor op jacht, m'n huid zal me dankbaar zijn :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 15:20

Ziet er wel heel apart uit Red_Savage! Al zou ik het zelf niet zo doen :+

Mijn helix begint weer een beetje te ontsteken. Bij aanraking is hij erg gevoelig, beetje irritant. (Heb 'm nu iets meer dan 3 maand)

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 15:34

Oeh dikke respect voor jou RS! Lijkt me echt geen pretje. Ben heel benieuwd naar de foto's :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:37

Dankjullie :D
Ja Marlies, Bart is echt tof, net als de rest daar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:22

Ziet er nu al super tof uit, ben benieuwd naar de echte foto's!! :j

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:39

Eshaa schreef:

Hier ben ik stiekem wel benieuwd naar. Of heb je dit vrijwillig laten doen?!

Wel verbazend om te zien hoe positief erop gereageerd wordt, ik vind het om heel eerlijk te zijn ranzig, insane en misselijkmakend. :o

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:41

Vue schreef:
Eshaa schreef:

Hier ben ik stiekem wel benieuwd naar. Of heb je dit vrijwillig laten doen?!

Wel verbazend om te zien hoe positief erop gereageerd wordt, ik vind het om heel eerlijk te zijn ranzig, insane en misselijkmakend. :o

Nou lekker subtiel *not* om dat zo neer te zetten... :\
Dit soort dingen worden best vaak gedaan hoor, ik was er al mee bekend. Zou het zelf niet zo snel doen maar waarom zou het "ranzig, insane en misselijkmakend" zijn? Het zijn gewoon piercings, alleen dan tijdelijke. Als iemand dat nou leuk vind? Beetje respect voor anderen is toch niet zo vreemd...

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:45

Ik mag m'n mening toch geven? Niet iedereen hoeft alles gaaf te vinden. Ik zeg dat ik het zo vind, als ze het zelf leuk vindt moet ze dat zelf weten en dan zal het haar ook vast niet interesseren wat ik als volslagen vreemde daarvan vind. :+

Anhyhow, ik dacht dat 28 veel was, kom ik dit tegen:

Afbeelding

:wow:

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:45

Nou ben het er wel een beetje mee eens. Ik snap het eigenlijk ook niet.. Wat een lol om jezelf allemaal verwondingen aan te brengen voor een paar foto's. Als je ze nou graag wilde en dus liet zitten dan snap ik het maar om er 28 te laten zetten en er dan weer uit te halen zodat je overal wondjes en sneetjes hebt snap ik echt niet. Maar goed ieder zijn hobby. :o

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:46

Natuurlijk mag je je mening geven en je hoeft het zeker niet gaaf te vinden, maar 't is meer de manier waarop. ;) Vind het persoonlijk nogal bot om het in zulke bewoordingen neer te zetten, beetje respectloos.

@Jildau je kunt het voor de foto doen? Voor de kick die het geeft?
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 31-01-11 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:47

Mag je vinden. Net zoals 't feit dat ik het ranzig mag vinden om voor de lol 28 gaten in je lijf te prikken. :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:49

Fiffill schreef:
Natuurlijk mag je je mening geven en je hoeft het zeker niet gaaf te vinden, maar 't is meer de manier waarop. ;) Vind het persoonlijk nogal bot om het in zulke bewoordingen neer te zetten, beetje respectloos.

Ja als je er een kick van krijgt maar dan nog had ik daar geen verwondingen aan m'n lichaam voor over. Dan zou ik persoonlijk iets anders bedenken waar ik een kick van zou krijgen. En vind het ook een beetje een rare opdracht van een fotograaf.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:51

Vue schreef:
Mag je vinden. Net zoals 't feit dat ik het ranzig mag vinden om voor de lol 28 gaten in je lijf te prikken. :+

Ha-ha. Beetje flauw, maar goed, natuurlijk moet jij weten hoe je iets neer zet, het komt alleen wat vriendelijker over als je wat meer op je woorden let vind ik. :) Dat je iets mag hoeft nog niet te betekenen dat je 't maar meteen zo moet doen, dat zou wat worden als het met alles zo was... Enfin, hopelijk snap je wel wat ik bedoel.

Jildau schreef:
Fiffill schreef:

Ja als je er een kick van krijgt maar dan nog had ik daar geen verwondingen aan m'n lichaam voor over. Dan zou ik persoonlijk iets anders bedenken waar ik een kick van zou krijgen. En vind het ook een beetje een rare opdracht van een fotograaf.

Dan ken je de fetishscene niet, daar komen dit soort dingen best vaak voor. En is het ook helemaal geen rare "opdracht".
En dat jij het niet wil kan ik begrijpen, maar er zijn kennelijk zat andere mensen die het wel willen...
Hier staan er nog meer: http://browse.deviantart.com/?qh=&secti ... t+piercing

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:59

Ik zou het ook wel laten doen hoor .... sommige piercings zijn (zeker in die hoeveelheden) in het dagelijks leven niet praktisch, maar wel super gaaf om op foto's te zien. En ik zie dat dan liever op foto's van mezelf dan van google af :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:59

Nee ik snap best dat sommige mensen die opdrachten niet raar vinden en het wel mooi kunnen vinden maar daarom mag ik best aangeven dat ik het niet mooi vind en het er eerder smerig en eng uit vind zien dus ik kan echt niet begrijpen dat je zoiets zou doen. Maar zet er ook duidelijk bij dat iedereen z'n eigen hobby heeft en ik het heus wel respecteer dat zij het wel wil doen, het is tenslotte haar eigen lichaam, maar mag wel zeggen dat ik niet zo zou willen laten kl*ten met m'n lichaam.. En nee ken de fetishscene niet?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:00

Volgens mij zegt ook niemand dat je het niet mooi mag vinden hoor, natuurlijk mag dat. :+ Maar het komt dus wel vaker voor, vooral in de fetishscene (waar ik verder ook niet héél bekend mee ben... volgens mij Kaily beter :D ). Ik zou het - denk ik - ook niet doen.. alhoewel ik op de rug wel mooi vind.

Ik zei "En dat jij het niet wil kan ik begrijpen", misschien las je een extra "niet"? :P