Als ik nog een tattoo neem... dan wil ik een kompas. Of eigenlijk, een windroos. Op mijn onderarm of voet.

Post even aangepast, links in foto's verandert.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sam_antha schreef:Vorig jaar heb ik mijn 1e tatoo laten zetten op de zijkant van mijn voet (sterrenbeeld leeuw) en het zit nu toch te kriebelen om een tekst op mijn andere voet te laten zetten. Ik wil graag de tekst, geloof in jezelf, laten zetten omdat dat iets is wat ik vaak vergeet. Alleen vind ik het in het nederlands niet mooi. Hebben jullie suggesties in welke taal dit mooier zou zijn? Latijn heb ik opgezocht en die hou ik in mijn achterhoofd maar misschien hebben jullie nog ideeën?
Nagini schreef:Wel logisch toch
Ik ga begin februari er echt aan geloven![]()
Heb er op zich wel izn in, maar ben benieuwd hoe het met mijn pijngrens isHaha ik heb eigenlijk helemaal niets met naalden.
upperlady schreef:mag ik ook meedoen?
ik baal, zou vandaag mijn eerste echte tatoo laten zetten, was meneer de tatoeerder er niet omdat hij zo nodig in the voice moet zingen
Lisann__ schreef:Hallo tattoo bokkers.
Ik laat waarschijnlijk volgende maand een tattoo zetten samen met mijn broer.
We zijn nogal hecht en hebben het gewoon zo leuk samen dat we deze tijd samen willen herinneren.
We hebben hier al heel lang over na gedacht, en nu gaan we het toch doen.
Het wordt "Fratello e Sorella"
Dat betekend 'broer en zus' in het Italiaans.
Ik laat hem in mijn lies zetten. Mijn broer wil alleen 'Sorella' (zus) op zijn onderarm.
Wat vinden jullie ervan?
We zijn nu wat tattoo shops af aan het lopen.. om te kijken of daar veel verschil in zit en bij wie we ons het beste voelen.
_Noah schreef:Tenzij je het gewoon altijd bedekt tijdens je werk. Dan hoef je het ook niet te zeggen bij een sollicitatie lijkt mij.