Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

I_Nicky_I

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 09:28

Hi.. Toch les 5 gelopen zijn we dan nu toch gelijk? Ik moet vandaag ook les 5 lopen! :) Ging het lekker?

Wij ook nog 3 weekjes :) heb er zo'n zin in!!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 09:30

o nee, stom stom stom, les 4

nog niet helemaal wekker :=

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 09:30

wakker, zucht

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 09:34

haha ow ik dacht al misschien heb je een lesje overgeslagen. Maargoed .. ik sla nogal eens een dagje over :) maar ga vanavond echt lopen :)

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:17

Hoi allemaal :D

Wat een temperatuurtje weer vandaag zeg..
We hebben wel echt zomer, kan je niks van zeggen :)
Maar het zou voor het hardlopen en paardrijden best een paar graden koeler mogen zijn!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:09

I_Nicky_I schreef:
maar ga vanavond echt lopen :)
Ik ook! :) Ik zou gisteren eigenlijk gaan rennen, maar 's avonds ben ik nog even langs de merrie gegaan om te kijken hoe ze het deed op haar nieuwe plekje. Ze was rustig en had direct al een vriendinnetje. De merrie redt zich prima :j Daarna naar huis geraced en tv gekeken (nieuwe docu van Yvon Jaspers, xxs). Heel indrukwekkend maar laat afgelopen en toen had ik geen puf meer om te rennen.
Maar vanavond ga ik echt echt écht rennen!

Inderdaad Rosa, wat een tempraturen! Wel heerlijk hoor! Morgen een dagje naar Schier, zo kom ik mijn dagen wel weer door. Volgende week moet ik weer fanatiek aan het werk! Lukt het rijden en hardlopen jou onder deze tempraturen een beetje?

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 19:34

niet meer gelopen gisteren....en vanavond gaat het ook niet lukken denk ik,ga zo naar willem.
misschien morgen wekker maar op 6 uur zetten :D

willem en zijn penny meisje. <3
Afbeelding

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 19:47

Zohee wat een gave haf! Is het een ruin of een hengst? Pfuu lekker ding zeg!

Net paardrijles gehad, was al kapot, nu ben ik gesloopt := Kan écht niet meer en ik moet nog de was ophangen (incl. beddengoed, vréselijk)..

Net een liter water achter elkaar opgedronken, geloof dat ik nog wel een liter weg kan krijgen!

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 20:50

hetbommeke schreef:
o nee, stom stom stom, les 4

nog niet helemaal wekker :=

Ik denk toch dat je les 5 hebt gelopen (die had ik in ieder geval al gedaan).. ik snap er zelf niks meer van haha! Vandaag dus les 6 gelopen :)

@amazone77 wat een mooie haf zeg! Om verliefd op te worden <3

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 21:46

Echt een gaaf dier Amazone! Hoe groot is hij en hoe groot ben jij? Wanneer ga je voor het eerst aan de start met hem?
Ik rijd nu een arabiertje van 1.52 (vandaag gemeten, ze dachten dat ze 1.59 was... :D ), dus ik zit met mijn lengte van 1.75 ook op een poownie! Ben benieuwd hoe ze het in de ring doet! (hoewel, mijn huidig paard heb ik ook in de sport gereden en hij oogde ook wel erg pony, maar vergeleken bij haar is ze een heus paard!!).

Joepie de joepie trouwens. Vandaag sinds andershalve week (ivm ponykamp) hardgelopen. Conditioneel ging het erg goed. Tempo wel erg traag, maar ik kon zo met gemak 25 minuten volhouden :) Gaaf dus! :) Mijn knie is nu wel aardig verrot, dat is minder. V.a. volgende week begin ik met fysio! :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 21:48

Ik ben na bijna 3 weken ook weer eens gaan rennen... Jee, wat was het zwaar zeg! :j

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 21:49

Zoooooooooooo, die Willem is lekker! :j Wat een mooi dier zeg!!!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 22:31

*zit met teiltje onder haar kin naar foto van willem te kijken* :9 :~ :wow: lekker peerd :j

en het is inderdaad echt zomer, heerlijk. nu nog even hopen dat het over 3 weken ook nog van dit weer is, hoeven wij niet helemaal naar zuid frankrijk om de zon op te zoeken.

en nicky ik heb echt les 4 gelopen, 7x2 lopen, daartussen 2 wandelen. jij loopt een lesje voor op mij :j nog wel }> ;)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 00:00

haha ja willem is leuk he dames? :~

mirkim@ willem is ''maar'' 1.48m voor een haflinger natuurlijk een prima maatje,ik zelf ben echter 1.75m voor het mooie zou ik 10 cm kleiner mogen zijn en willem 10 cm groter. :+
steek er behoorlijk onderuit. :o
maar hij doet het zo leuk,en ik nu merk en zie hoe ''makkelijk'' hij het rijden oppikt,denk ik niet dat mijn benen hem in de weg zitten.

ben net thuis van hem,en heb heerlijk gereden,hij doet altijd zo zijn best.
hij heeft moeite met de rechter galop,de linker galop gaat al beter,gaat al niet meer zo knetter hard,hij gaat echt goed vooruit,begint ook al mee te denken.hij is echt een macho met een heel klein hartje 8-)
heb ik al gezegd hoe leuk hij is? :D kan uren naar hem kijken.......ben echt een penny meisje geworden door hem......zucht. :')

assepoester@ willem is een hengst. (dek hengst :P )
ga nu snel douche en dan naar bed,ga niet beloven dat ik morgen om 6 uur ga lopen. :P

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 00:04

Dekt hij?!?! :D

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 00:05

Zou dr bijna een haflingermerrie voor kopen _O-

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 00:09

Assepoetster schreef:
Zou dr bijna een haflingermerrie voor kopen _O-

Ik ook! :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:07

Hoe heet Willem voluit dan?

Goedemorgen trouwens, vandaag is mijn rustdagje :j Gisteren om kwart over 6 de wekker gezet en om 20 voor 7 liep ik ook werkelijk buiten, dat was wel even wennen :+
Eten jullie nog iets lichts van te voren of niet? Ik had nu niks gehad, maar weet niet wat beter is. Morgen weer.

Ga zometeen even shoppen, veel te warm natuurlijk, maar ik moet een cadeautje hebben voor Arjan ik weet al wat ik wil en ik weet ook wat hij wil, dus dat komt helemaal goed, maar mocht het toch niet goed zijn moet ik het wel weer kunnen ruilen en als ik dan later in de week ga heb ik die kans niet meer voordat ik op vakantie ga :n Dus daarom maar vandaag :j

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:15

the one and only WILLEM VAN STEENBERGEN dames. *\o/* ha ha
en ja hij dekt!
goedemorgen.
dus niet gelopen om 6 uur vanochtend. :o
als het vanavond niet te warm/benauwd is dan wil ik wel gaan,maar ze zeggen dat het 32 graden word......ben wel blond maar niet gek! }:0

saskia@ als ik s'morgens heel vroeg ga dan eet ik alleen een banaantje,en drink ik een glaasje melk voor dat ik ga lopen,een echt ontbijtje nemen van te voren raad ik je niet aan. ;)

fijne dag vandaag,ben werken tot 1 uur.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:22

Nee ging mij ook gewoon om iets kleins hoor :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:26

De eigenaren van Willem ken ik trouwens wel :j Volgens mij is hij nog steeds van Stal van Steenbergen in Onnen.

Ik heb in het eerste jaar paardenhouderij stage gelopen op dek- en KI station de Holm in Zevenhuizen ( GN ), zij kwamen weleens merries brengen.

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:30

@Bommeke ok, ik snap er voor mezelf niks meer van maar heb dus gisteren les 6 gelopen dit was dus 3x5.

@Sakkia Knap hoor zo vroeg lopen ik zou het eigenlijk ook wel willen maar kan me er nog niet toe zetten :)

Vandaag word het echt heel erg warm ja.. ik zou zeggen geen weer om te lopen.. Meer voor een flesje Rosé in de tuin :)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:32

SAKKIA schreef:
De eigenaren van Willem ken ik trouwens wel :j Volgens mij is hij nog steeds van Stal van Steenbergen in Onnen.

Ik heb in het eerste jaar paardenhouderij stage gelopen op dek- en KI station de Holm in Zevenhuizen ( GN ), zij kwamen weleens merries brengen.

daar is willem geboren.
hij is al 10 jaar van henk de brouwer uit meerle (belgie)
na het dek sezoen komt hij bij mij te staan,zodat we in alle rust kunnen oefenen. :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:37

Nicky, dan loop jij dus gewoon voor :D Volgens schema zou ik morgen lesje 5 moeten doen, maar woensdag is gewoon niet handig om te lopen. Dussssss ga vanavond denk ik. En anders donderdag. Dan heb ik straks weer een hardloopschema voor de di, do en weekend. En de ma woe vrij en weekend voor 't peerd. Di en do ga ik sowiesoe niet naar Zorro, want dat is ook direct de loopavond van mijn mannetje en breng ik de kids naar bed etc.

Sakkia, wat ga je kopen voor je vriendje? Mijn vent is zaterdag jarig, moet nog wat bedenken, moeilijk moeilijk.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:39

Er staat op hun site dat hij nog steeds van hun is en dat hij bij Brouwer ter dekking staat :?

Maar goed hij is moooiiiii :j

Ik ben en blijf nog altijd fan van Strizzi van de Heksenketel :j Heerlijk paard ook om te rijden :j

Arjan wil heel graag een PSP en die zijn nu in de aanbieding bij de Mediamarkt :j