Ging het lekker?Wij ook nog 3 weekjes
heb er zo'n zin in!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ging het lekker?
heb er zo'n zin in!!
maar ga vanavond echt lopen
I_Nicky_I schreef:Ik ook!maar ga vanavond echt lopen
Ik zou gisteren eigenlijk gaan rennen, maar 's avonds ben ik nog even langs de merrie gegaan om te kijken hoe ze het deed op haar nieuwe plekje. Ze was rustig en had direct al een vriendinnetje. De merrie redt zich prima
Daarna naar huis geraced en tv gekeken (nieuwe docu van Yvon Jaspers, xxs). Heel indrukwekkend maar laat afgelopen en toen had ik geen puf meer om te rennen.
Kan écht niet meer en ik moet nog de was ophangen (incl. beddengoed, vréselijk)..
), dus ik zit met mijn lengte van 1.75 ook op een poownie! Ben benieuwd hoe ze het in de ring doet! (hoewel, mijn huidig paard heb ik ook in de sport gereden en hij oogde ook wel erg pony, maar vergeleken bij haar is ze een heus paard!!).
Gaaf dus!
Mijn knie is nu wel aardig verrot, dat is minder. V.a. volgende week begin ik met fysio!
Wat een mooi dier zeg!!!
lekker peerd 
nog wel
kan uren naar hem kijken.......ben echt een penny meisje geworden door hem......zucht.
)
Gisteren om kwart over 6 de wekker gezet en om 20 voor 7 liep ik ook werkelijk buiten, dat was wel even wennen 
Dus daarom maar vandaag
ha ha
Volgens mij is hij nog steeds van Stal van Steenbergen in Onnen. 
SAKKIA schreef:De eigenaren van Willem ken ik trouwens welVolgens mij is hij nog steeds van Stal van Steenbergen in Onnen.
Ik heb in het eerste jaar paardenhouderij stage gelopen op dek- en KI station de Holm in Zevenhuizen ( GN ), zij kwamen weleens merries brengen.
Volgens schema zou ik morgen lesje 5 moeten doen, maar woensdag is gewoon niet handig om te lopen. Dussssss ga vanavond denk ik. En anders donderdag. Dan heb ik straks weer een hardloopschema voor de di, do en weekend. En de ma woe vrij en weekend voor 't peerd. Di en do ga ik sowiesoe niet naar Zorro, want dat is ook direct de loopavond van mijn mannetje en breng ik de kids naar bed etc.