Issy schreef:Ik heb ervaring met verschillende homeopatische korrels (nosoden) en weet dat Juud ze ook heeft gekregen.
Ik ben er niet van genezen, maar het helpt wel om de bacterie te verzwakken. Ik denk dat alleen nosoden te weinig doen, en vind dus dat je er naast ook met andere middelen aan de slag moet of Daarnaast moet je nagaan welke organen er al schade hebben opgelopen en welke virussen, bacterien, en parasieten je nog meer hebt opgelopen. Lyme komt namelijk nooit alleen.
Lyme zet als het ware de sluisdeur open voor andere infecties die zich vervolgens gaan muteren met de lyme en co-infecties. En die zijn dan zeer moeilijk om aan te pakken. Ik heb zelf nog steeds de beste ervaring met de non reguliere antibiotia, antiviraal en antibacterieel middelen zoals Samento, Banderol en Cumanda. Mijn klassieke Borrelia infectie is inmiddels al 10 maanden niet meer meetbaar (zat er al vanaf 1999) het heeft al mijn andere infecties aaangepakt en dat was een hele waslijst. Ik heb alleen nu nog een hardnekkige mutant van Babesia.
Maar ik kom wel van bedlederig en inmiddles werk ik wel weer 2/3 dagen per week. En de verwachting is dat ik eind van het jaar fulltime kan werken. Ik verwacht overigens niet dat ik 100% de oude word, maar voor 95% en met wat beperkingen kan ik prima oud worden en vind ik het acceptabel.
dit kan dus eigenlijk betekenen dat ik misschien al jaren last heb van lyme en dat door de lyme de pfeiffer makkelijker is gekomen?
Ik heb namelijk ook al sinds ik 12 ben problemen met mijn gewrichten waarvan ze maar niet uit kunnen vinden waar dat vandaan komt.
Het wordt volgens mij echt heel snel tijd dat ik die test ga doen...