Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Nathalie__ schreef:ooooooooooooooooooooooooooo het is mislukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De extensions die ik koperbruin heb geverft zijn wel goed!
Maar de extensions die donkerblond moesten als highlights zijn mislukt. Die zijn te donker en groen haha.
Toevallig heb ik ze vanmorgen voor me kapster mn eigenhaar kwam kleuren gekleurd. En die heeft gezegt dat ik lichtblond nooit donkerder kan verven zonder een koper/rood tint er in.
Het moest ook beetje koper blond worden maar kon de juiste kleur niet vinden. Deze kwam meest overeen.
Morgen toch maar mn andere pakje ruilen tegen een pakje met koper
Liins schreef:Aniek: Wauw, dat is niet duur joh! Hier ben je algauw 40euro kwijt voor verfen
Ik heb gisteren extensions weer gewassen met elke dag shampoo van andrelon en conditoner voor lange levendige kleur en daarna maskertje erin van Schwarzkopf voor droog en beschadig haar. en aaaaahh! Het haar is heeeeeerlijk, heerlijk zacht en het valt heel natuurlijk!
Ik hou van mijn extensions, ik dénk dat ik ze ten huwelijk ga vragen
.
wie is getuige?
Neroo schreef:Zover ik weet zijn luxys nog steeds extensions!
Focussed schreef:Haha precies tegelijk gepost![]()
Fijn! Krult jouw haar van zichzelf al zo ? Ik zie echt geen verschil tussen je eigen krullen en de extensions krullen!
__Nathalie__ schreef:Ik ben ook een keer bij BBR geweest maar is was er niet zo tevreden over
Ze gingen er sneller uit als anders en het was scheef geknipt waardoor ik er 10 cm vanaf heb moeten laten knippen.
__Nathalie__ schreef:Ik had een heel gat aan de rechter kant.
na 3 maanden waren er al heel veel uitgevallen. Terwijl ik ze normaal altijd zeker 5 maanden heb zitten voor er wat uit komt want heb ze er meestal 6/7 maanden in zitten
Ik vond dat ze de waxjes niet overal goed gesloten hadden. Voor mij was het 1 keer nooit weer.........
__Nathalie__ schreef:Ik zet zelf ook extensions, en ze kunnen bij goed onderhoud en goed zetten prima langer blijven zitten. Dat 3 maanden verhaal is voor de portomonee van de zaak die het zet
Zolang het niet klit en de plukjes aan voldoende haar blijft hangen kun je ze prima laten zitten
Mijn haar heeft nog nooit wat te lijden gehad en word alleen maar beter van extensions dragen.
Als ik extensions zet draai ik niet alleen tussen mijn vingers maar gebruik ik de achterkant van mn tang om de randen te sluiten. Ik seal ze als het ware.
Daarnaast waren er heel wat waxjes wit uitgeslagen wat duid op onvoldoende verhit.
Aardig waren ze idd welMaar mijn ding is het niet daar.