lillytjuh schreef:Mirena kost ongeveeer 140 euro en moet je zelf in de apotheek betalen en daarna zelf indienen bij de zorgverzekering in de meeste gevallen.
Ik heb hem in het ziekenhuis laten zetten, heb nog geen rekening gezien.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:Ik kan niet aan de pil, ik krijg hier serieuze depressieve stemmingen van, ik wil die troep écht niet meer in mijn lijf.
Spiraal word het ook niet, hoewel het verder ideaal is, is hij gaan verhuizen in mijn lijf en heeft een boel ontstekingen veroorzaakt binnen in, iets later en ik was misschien wat vrouwen delen kwijt geweest. Komt nog bij dat het zetten monsterlijk was![]()
Nuvaring 1 maand geprobeerd maar voelde me al heel snel weer slecht, misschien dat dat op lange termijn veranderd, dus voor nu laat ik t maar even zo maar lastig is het zeker..
sashafierce schreef:ik heb alweer een vraag.. ik ben van pil geswitcht en deze nieuwe pil ben ik meteen gaan slikken na de laatste pil van mijn oude strip. Nu ben ik ongeveer op de helft van het slikken van de nieuwe pil en heb ik al last van een doorbraakbloeding.. terwijl ik hier nooit last van heb gehad. Moet ik nu een stopweek inlassen of gewoon de nieuwe pil doorslikken omdat ie nieuw is?!
Anne77 schreef:Bedankt je bedoelt dus dat ik vanaf nu al niet meer beschermd ben tegen een zwangershap?
Ik ga inderdaad niks meer slikken vanaf nu. Maar wilde het toch even weten over de veiligheid in de " stopweek".
Citaat:De eerste week is de gevaarlijkste week om de pil te vergeten.
Bij het vergeten van twee of meer pillen (beiden meer dan 12 uur te laat*) of bij het niet in hebben genomen van de vergeten pil in:
week 1:
* De vergeten pil alsnog innemen en de strip vervolgen.
* Gebruik de komende zeven dagen aanvullende voorbehoedsmiddelen (zoals bijvoorbeeld een condoom) wanneer je geslachtsgemeenschap hebt. De afgelopen 7 dagen waren niet veilig. Heb je binnen de afgelopen 72 uur geslachtsgemeenschap gehad, neem dan ook zo snel mogelijk een morningafterpil in!
mrjlnx schreef:Nou in principe ben je in je stopweek nog beschermt lijkt mij. Dat is toch anders ook zo.
Alleen wanneer je dan weer met de pil zou moeten beginnen ben je niet meer beschermt als je er mee stopt..
Duhelo schreef:ik gebruik de nuvaring, normaal wissel je die om de drie weken
in de bijsluiter staat er echter ook dat je alsj e de nuvaring vergeten hebt, en hem wisselt na 4 weken, je dan ook gewoon nog veilig blijft
dan kun je in principe die ring zonder problemen gewoon 4 weken inhouden?