Ik ben Michelle, 21 jaar.. paar jaar geleden was ik bijna 10 kilo afgevallen.. tot de kerst er weer aankwam
Toen ben ik in 2 jaar tijd weer veel aangekomen.. ging net op de weegschaal staan en alles, inclusief nog een beetje, zit er weer aan. 
Dusss hoog tijd voor maatregelen want ik eet/snoep teveel of eet ongezond.
Hoop met dit topic toch zeker een steuntje in de rug te hebben (heb al eerder aangeklikt maar durfde het toch niet aan, maar nu móet ik wel
)Nog een extra motivatie voor mij (of wat een motivatie zou moeten zijn); eind augustus moet ik auditie doen voor een musicalopleiding.. en musicalmensen zijn alles behalve dik.
Eigenaresse van die school had me dus opgedragen in oktober om af te vallen.. jammer genoeg ben ik alleen maar aangekomen, dus ik moet een paar maanden héél hard aan het werk!Help me.

Ojah, ik durf mn gewicht wel neer te zetten, als het goed is wordt het alleen maar minder.
Ben 1.68 lang en weeg nu 81.
Probleem bij mij is dat je het gewoon niet zo erg ziet, alleen mijn buik wordt steeds dikker..Nog een ojah; ik sport 2 uur in de week, doe klassiek en jazzballet (met zo'n hele leuke spiegelwand in de zaal
), maar heb onbeperkt sporten bij mn sportschool dus wil eigenlijk wat vaker gaan en wat meer verdeeld over de week (doe nu 2 uur achter elkaar op maandag), nu ik wat meer tijd heb van school (bijna afgestudeerd). Verder pak ik te vaak de auto.
wat goed! hoeveel wil je e r nog af?
en wat heb ik een honger zeg!
Je doet al veel aan beweging zeg! Kun je niet beter verspreid over de week gaan sporten dan twee uur achter elkaar op maandag?
Super dat je dan even een half uurtje of uurtje voor jezelf hebt.
Maar ik kan het niet verspreiden omdat dit 2 beginnerslessen zijn en met 1 les zijn we bezig met een voorstelling. En het is zeker 20 minuten rijden naar de sportschool dus dan blijf ik liever voor 2 uurtjes. 
en we moeten nog een keertje gaan hardlopen he !