DDD, weet je al wat meer? Niet ernstig hoop ik voor je.
Zo, nichtje lief
is weer bij mams. Kleine ding duwde mams bij het halen de deur zowat weer uit
Ze wou blijven!!!! De gek
Was gezellig, zijn naar het natuurmuseum in Leeuwarden geweest. Gaaf
en zijn piemeltje was ook te zien
Wou eigenlijk nog vragen wij ze daarvoor "opgezet" hadden. Aangezien er veel opgezette dieren daar waren. Al met al een paar uur zoet geweest.Mijn "goede" hand is aan het plagen. Ik heb mijn jonge kerel een mep verkocht, maar de zweep zat tussen mijn wijs-en middelvinger. Dat voelde niet lekker
Zit me hier een partij pijn te leiden niet te zuinig. Pijn schiet door mijn hele hand. Gelukkig is flappie makkelijk te bedienen. Toetsen van foon zijn te moeilijk nu, te klein, en ik mot eigenlijk bellen
De fijne motoriek is al een 2 uur pleitos
En ik moet beide knollies nog behandelen tegen ringworm. (de oudste ziet er niet uit
halve rug kaal
) 
. Ik heb scoot nu al een paar keer mee genomen naar Irene. Gelijk de eerste keer uitladen gedaan met Irene erbij zodat ze eraan kan wennen. Het is toch een zoemend geluid en er komt ineens een "gevaarte" uit de auto.
. Nu had ik hier ook geen problemen verwacht omdat ze ook altijd al prima naast de fiets, scooter en auto (touwtje uit het raam
) loopt. Maar de mensen die je onderweg tegen komt, die kijken zo
. We zijn een ware attractie
, ik zag mijn voeten langzaam wegglijden dus ik zou langzaam naar de grond zakken (dacht ik). Ik was "even" de radiatorbuis vergeten die in die hoek een halve meter verticaal omhoog uitsteekt. AUW
. Uiteindelijk wel de grond bereikt en daar samen met mijn boodschapjes gewacht tot mijn pootjes het weer wilden gaan doen. Maar dan overeind komen met 2 wiebelpoten is ook niet ideaal. Nu mezelf maar tot bankhangen veroordeeld.
. Ik ging op bezoek in een detentiecentrum (rede via pb). Nu was me verteld dat er een helling in het "parcours" naar het bezoekerscentrum zou zitten. Dus ik dinsdag maar gebeld voor de zekerheid, ik kon nu tenslotte ook met mijn scoot komen. Even vragen wat handig zou zijn. Hun gaven aan dat de rolstoel beter was en dat ik wel assistentie zou krijgen bij de helling, want die was behoorlijk steil. Mijn eigen stoel mocht niet mee naar binnen maar hun zouden zorgen voor een rolstoel voor daar binnen. Ook mocht ik bij de poort mijn invalidekaart laten zien en dan zou de portier naar mij komen zodat ik in de auto kon blijven zitten en mocht ik mijn auto op het terrein parkeren (= dichterbij).
, het was vanaf daar gelukkig maar een heel klein stukje nog. Ze hebben beloofd voor de volgende keer de banden op te pompen.
echt respect voor die man
fiets heeft lekke band. Steeds oppompen gaat nog, maar moet wel geplakt.
We zijn er achter gekomen dat ie springen wel leuk vind.
Ik werd een beetje gek dat ik niet kon bokken
. En ondertussen kan Irene dan grazen onder de boom.
. Echt vol gas, aan het einde van het touwtje draaide ze om in een poging te trappen. En dit meerdere malen
Gelijk een pyjama voor oudste knollie gekocht uv werent. ivm zomer eczeem
, en ben aan het kijken voor een crossijzer