[Centraal] tattoo topic deel 3!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] tattoo topic deel 3!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 15:29

ligt er net aan welke kant je op wil vliegen :D :')

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 15:30

_O-

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 15:35

vind het wel een beetje vreemd trouwens dat ik in Alkmaar alleen maar goede verhalen hoor over tatoo22.
Maar als je op hyves gaat kijken dan zie je inderdaad dat een heleboel tatoos niet mooi zijn!

Gelukkig is die van mij naar mijn mening wel goed en netjes gedaan :o

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 15:37

er zijn een een boel mensen die wel tevreden zijn over tattoobar, maar als je daar op de hyves kijkt (en dan naar de vrouw) vind ik het echt slecht gezette tattoo's

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 15:38

Ik hoor er in Alkmaar niet echt goede dingen over hoor. Alleen over Lab 360.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 15:38

Nou ja weet je, het is ook zo dat de mensen die de tatt's hebben ook gerust wel happy mee zijn.
Het is een gevoels kwestie, en zo zijn er ook dingen die we niet weten..

Bijvoorbeeld, als ik een foto neerzet van mijn meest recente tattoo (hondenpoot afdruk) dan kunnen mensen ook zeggen: nou die bovenste tenen staan er een beetje vreemd/scheef op...
Terwijl dit heel bewust is juist omdat mijn hond nou eenmaal scheve teentjes heeft :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 15:40

DenK4ever schreef:
Nou ja weet je, het is ook zo dat de mensen die de tatt's hebben ook gerust wel happy mee zijn.
Het is een gevoels kwestie, en zo zijn er ook dingen die we niet weten..

Bijvoorbeeld, als ik een foto neerzet van mijn meest recente tattoo (hondenpoot afdruk) dan kunnen mensen ook zeggen: nou die bovenste tenen staan er een beetje vreemd/scheef op...
Terwijl dit heel bewust is juist omdat mijn hond nou eenmaal scheve teentjes heeft :+

ja maar dat is wat een pootafdruk uniek maakt. De armen van mijn prinsje op mijn rug zijn, als je goed kijkt, ook niet even lang, maar zo is de originele tekening gewoon.

Maar als je een zin zet bij iemand, moet het een rechte regel zijn, met evenveel afstand tussen de letters, en als je 3 sterren zet zou het netjes zijn als je ook de 3e ster kloppend maakt.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 15:41

Daar heb je helemaal gelijk in.. hoewel we natuurlijk niet weten of die tekst door iemand zelf getekend is en zo overgenomen is ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 15:55

DenK4ever schreef:
Daar heb je helemaal gelijk in.. hoewel we natuurlijk niet weten of die tekst door iemand zelf getekend is en zo overgenomen is ;)

Misschien geldt dat voor al hun werk wel en is het daarom overwegend schots en scheef ;)

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 16:04

Je weet het niet :')

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 17:34

MarcoBorsato schreef:
DenK4ever schreef:

Misschien geldt dat voor al hun werk wel en is het daarom overwegend schots en scheef ;)

Ach geldt ook voor mensen met een verprutste tattoo....dan zeggen ze dat het juist de bedoeling was om allerlei redenen :+
Want hemellief wat heb je een boel prutsers :n

Rooow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 12:35

Hallo,

Ik wil na de zomer graag een tatoeage gaan zetten vanaf mijn onderbeen naar mijn voet. Iets met fijne lijnen, bloemen, een vlinder misschien. Weet nog niet precies, maar ben inspiratie aan het opdoen door overal op sites te kijken enzo.
Waarschijnlijk ga ik naar tattoo Eus in Leiden.
Dus vanaf nu ga ik hier ook meelezen. Iemand toevallig zo'n soortgelijke tattoo?

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 15:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 20:05

komen die serieus bij dezelfde zaak vandaan? :oo

nou, dan zou ik of die laatste gast snel ontslaan, of als ik die eerste gast was een werkgever gaan zoeken die wél je kunst waard is..

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 20:09

Doet tattoo laten zetten op je enkel pijn ?

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:21

Ja wat een verschil zeg, verschrikkelijk. En je zal maar net bij de verkeerde ziten. Daarom, voor je een tattoo laat zetten doe het bij een artiest waarvan je al werk gezien hebt.(live ;) ). Als je langs gaat in de zaak zie je ze meestal wel aan het werk.
Daarom is het bij de 1e 2 van mij verpest, door verkeerd vertrouwen van mezelf. En nu ga ik ze dus coveren, (overmorgen!!! *\o/* )

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 13:53

suze_ schreef:
komen die serieus bij dezelfde zaak vandaan? :oo

nou, dan zou ik of die laatste gast snel ontslaan, of als ik die eerste gast was een werkgever gaan zoeken die wél je kunst waard is..

allemaal tattoo22 ja.. sommige dingen zien er zo slecht uit, onderbroken lijnen, verkeerd verder gegaan en sommige zelfs "buiten de lijntjes" ingekleurd!

als ik de maker van die eerste paar was zou ik er zeker weg gaan.. die kan er echt wat van.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:05

Ik had een krabbel op de hyves van tattoo22 achtergelaten, met dat ik het nogal vreemd vond dat mijn kritische reactie met daarin een vraag was weggehaald. Die krabbel is weggehaald, maar ik kreeg als antwoord dat de foto's van de tattoos vertekenen.

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:06

MarcoBorsato schreef:
Ik had een krabbel op de hyves van tattoo22 achtergelaten, met dat ik het nogal vreemd vond dat mijn kritische reactie met daarin een vraag was weggehaald. Die krabbel is weggehaald, maar ik kreeg als antwoord dat de foto's van de tattoos vertekenen.

wat is de hyves?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:08

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:43

Hallo, ik kom me ook even melden! Ik heb inmiddels 3 tattoo's, er zullen er nog wel meer bij komen. :o

Dit was de eerste:
Afbeelding

De tweede (het is lastig te zien, maar hij zit onder m'n sleutelbeen):
Afbeelding

En de derde (hij lijkt op de foto veel groter dan hij is, hij loopt vanaf m'n pols tot ongeveer halverwege mijn onderarm, precies in dat 'gootje' op de zijkant van je arm. Deze foto is gemaakt vlak nadat hij gezet is, inmiddels heb ik hem laten bijwerken omdat er wel wat onregelmatigheden inzaten zoals jullie kunnen zien. Hij staat er nu prima op!):
Afbeelding

Mijn volgende tattoo wordt waarschijnlijk de naam van mijn paard in het Arabisch op de zijkant van mijn voet.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:46

wat betekend deze zin? mooi gezet :j

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:51

Dankjewel.:) Het betekent (oa.) 'Geen spijt'. Ik heb hem ook al eerder voorbij zien komen in dit topic, dus een andere bokker en ik hebben toevallig een soortgelijke tattoo... :j Vond het wel toevallig.

Inez_25

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:43

mooie tattoo die laatste!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:14

Dankjewel! :)