Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Lizzy kan je daar echt een dag op leven? hoeveel wil je trouwens afvallen, en hoeveel weeg je nu als ik vragen mag?
Angela_ schreef:Lizzy: Hoe lang ben je?
Marije__ schreef:Ja want je tussendoortjes (snackkomkommertje) is niet echt slecht ofzo.. kan je er best meer van eten lijkt me
misschien is hardlopen een idee? 56 kilo vind ik absoluut niet veel.
En als je andere delen van je lichaam zo dun zijn zou ik juist niet minder gaan eten eerlijk gezegd. juist meer bewegen!
_Lizzy_ schreef:Angela_ schreef:Lizzy: Hoe lang ben je?
ongeveer 163-165 m ..
Ik ben niet echt te zwaar voor mijn lengte, me benen enzo zijn ook wel heel dun en me armen enzo ook super dun! Ik heb ook gewoon maatje xs - s
alleen mijn buik is niet zo mooi, en daarom is alles niet echt in verhouding. Daarom wil ik even wat gezonder eten en wat buikspieroefeningen doen zodat ik wat slankjer wordt.
Monster_tos schreef:Ik wil me hier ook wel even aanmeldenIk ben deze zomer heerlijk slank geweest, ( voor mijn doen ) en deze winter heb ik alles er dubbel weer bij gegeten.. En nu met de zomer weer in aantoch wil ik het er weer af.. Overdag gaat het bij mij altijd super! Ik snoep en snack amper, en eet normaal. Maar 's avonds wil ik chips, chocola etc..
Wat doen jullie aan zo'n avonddip ?
lillytjuh schreef:Ik wil niet bot overkomen maar als je later een dikke kont wil moet je gewoon doorgaan met het eetschema wat je gepost hebt! Veel en veel te weinig, je lichaam gaat dadelijk in spaarstand en zodra je dan iets meer gaat eten komt het er dubbel en dwars aan!
Als je je ergert aan je buik kun je beter gerichte buikspier oefeningen gaan doen!
Relaxed schreef:Ben benieuwd wat jullie diëtistes zeggen en doen! Ik val momenteel wel hard af, tov gisterochtend alweer bijna 1 kiloZal dus toch wel schelen dat ik het zoete drinken laat staan en ook de liga's en plakken ontbijtkoek
Monster_tos schreef:Ik wil me hier ook wel even aanmeldenIk ben deze zomer heerlijk slank geweest, ( voor mijn doen ) en deze winter heb ik alles er dubbel weer bij gegeten.. En nu met de zomer weer in aantoch wil ik het er weer af.. Overdag gaat het bij mij altijd super! Ik snoep en snack amper, en eet normaal. Maar 's avonds wil ik chips, chocola etc..
Iris1702 schreef:Monster_tos schreef:Ik wil me hier ook wel even aanmeldenIk ben deze zomer heerlijk slank geweest, ( voor mijn doen ) en deze winter heb ik alles er dubbel weer bij gegeten.. En nu met de zomer weer in aantoch wil ik het er weer af.. Overdag gaat het bij mij altijd super! Ik snoep en snack amper, en eet normaal. Maar 's avonds wil ik chips, chocola etc..
Vroeg naar bed hahaha
_Lizzy_ schreef:Angela_ schreef:Lizzy: Hoe lang ben je?
ongeveer 163-165 m ..
Ik ben niet echt te zwaar voor mijn lengte, me benen enzo zijn ook wel heel dun en me armen enzo ook super dun! Ik heb ook gewoon maatje xs - s
alleen mijn buik is niet zo mooi, en daarom is alles niet echt in verhouding. Daarom wil ik even wat gezonder eten en wat buikspieroefeningen doen zodat ik wat slankjer wordt.
Duke schreef:@Monster_Tos: Gewoon niet aan toegeven. Dat is even moeilijk, maar na ongeveer 2 weken verdwijnt dat. Het nu nog een gewenning van je lichaam, maar die trek in lekkers verdwijnt vanzelf als je er niet aan toegeeft.