Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lizzy_

Re: Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 17:56

O - 1 dun plakje ontbijtkoek en 10 druiven
T - niks
M - 1 tosti met kaas, tomaten en pesto + 1 snack a jack rijstwavel
T - 1 snack komkommertje
A - witlof met ham en kaas
T - 1 appel

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:01

klinkt leuk lilytjuh :D

Lizzy kan je daar echt een dag op leven? hoeveel wil je trouwens afvallen, en hoeveel weeg je nu als ik vragen mag?

Net nog 3 krackers op.. ik heb zo'n verschrikkelijke honger :o
zo stom die tijd 17.00.. net na school en voor het eten, krijg ik altijd super veel honger!
we eten vanavond Kip met rucola sla, doperwtjes en krieltjes

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:05

Citaat:
Lizzy kan je daar echt een dag op leven? hoeveel wil je trouwens afvallen, en hoeveel weeg je nu als ik vragen mag?

Ik weeg nu 56 kg. Ik weet niet hoeveel ik wil afvallen. maakt me niet zo veel uit, als mijn buik maar iets platter wordt.
Ik heb eigenlijk helemaal geen honger, maar ik werdt pas om half 11 wakker, vandaar dat mijn onbijt mijn eerste tussendoortje is geworden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:09

Lizzy: Hoe lang ben je?

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:12

Angela_ schreef:

ongeveer 163-165 m ..
Ik ben niet echt te zwaar voor mijn lengte, me benen enzo zijn ook wel heel dun en me armen enzo ook super dun! Ik heb ook gewoon maatje xs - s
alleen mijn buik is niet zo mooi, en daarom is alles niet echt in verhouding. Daarom wil ik even wat gezonder eten en wat buikspieroefeningen doen zodat ik wat slankjer wordt. :)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:13

Ja want je tussendoortjes (snackkomkommertje) is niet echt slecht ofzo.. kan je er best meer van eten lijkt me ;)
misschien is hardlopen een idee? 56 kilo vind ik absoluut niet veel.
En als je andere delen van je lichaam zo dun zijn zou ik juist niet minder gaan eten eerlijk gezegd. juist meer bewegen!

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:27

Marije__ schreef:
Ja want je tussendoortjes (snackkomkommertje) is niet echt slecht ofzo.. kan je er best meer van eten lijkt me ;)
misschien is hardlopen een idee? 56 kilo vind ik absoluut niet veel.
En als je andere delen van je lichaam zo dun zijn zou ik juist niet minder gaan eten eerlijk gezegd. juist meer bewegen!

Ja daar ben ik ook mee begonnen maandag, maar ik heb nu zo spierpijn dat het me nu even niet lukt.
Ik beweeg van me zelf heel veel, ik rij elke dag paard en fiets 20 km naar school en dan moet ik ook nog een keer de hond uitlaten.
Dus het komt bij mij denk ik toch een beeeeetje door de koekjes en chocolaatjes hoor haha :D

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:01

Ik wil niet bot overkomen maar als je later een dikke kont wil moet je gewoon doorgaan met het eetschema wat je gepost hebt! Veel en veel te weinig, je lichaam gaat dadelijk in spaarstand en zodra je dan iets meer gaat eten komt het er dubbel en dwars aan!

Als je je ergert aan je buik kun je beter gerichte buikspier oefeningen gaan doen!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:12

Avond! :)

O: drinkmaaltijd
L: maaltijdreep
T: appel
A: krieltjes, 2 kippenboutjes en salade met tomaat.
als toetje optimel kwark met appel en peer.
Vandaag niet erg veel gegeten, maar had nogal een drukke dag en was laat wakker, 10 uur.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:14

_Lizzy_ schreef:
Angela_ schreef:

ongeveer 163-165 m ..
Ik ben niet echt te zwaar voor mijn lengte, me benen enzo zijn ook wel heel dun en me armen enzo ook super dun! Ik heb ook gewoon maatje xs - s
alleen mijn buik is niet zo mooi, en daarom is alles niet echt in verhouding. Daarom wil ik even wat gezonder eten en wat buikspieroefeningen doen zodat ik wat slankjer wordt. :)

Misschien kun je dan buikspieroefeningen gaan doen of meer sporten.
Want je zit goed met je gewicht voor lengte. Denk niet dat er kilo's af moeten.
Spieren sterker maken is een betere doelstelling.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:45

Ik wil me hier ook wel even aanmelden :) Ik ben deze zomer heerlijk slank geweest, ( voor mijn doen ) en deze winter heb ik alles er dubbel weer bij gegeten.. En nu met de zomer weer in aantoch wil ik het er weer af.. Overdag gaat het bij mij altijd super! Ik snoep en snack amper, en eet normaal. Maar 's avonds wil ik chips, chocola etc..
Wat doen jullie aan zo'n avonddip ?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:52

o: 2 sneeen bruin brood met kaas en tomaat.
t: rijstwafel
l: 4 sneeen bruin brood met kaas en tomaat, cup a soup en een manderijn
t: appel
a: 5 mini ikea gehaktballetjes, een bamikroket en frietjes met 1 eetlepel mayo. Voorgenomen om het niet te doen, maar was erg verleidelijk :o en een hoop gefietst :)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:53

Monster_tos schreef:
Ik wil me hier ook wel even aanmelden :) Ik ben deze zomer heerlijk slank geweest, ( voor mijn doen ) en deze winter heb ik alles er dubbel weer bij gegeten.. En nu met de zomer weer in aantoch wil ik het er weer af.. Overdag gaat het bij mij altijd super! Ik snoep en snack amper, en eet normaal. Maar 's avonds wil ik chips, chocola etc..

Nou nu het straks weer mooi weer wordt, wordt het fruit zoveel lekkerder( Meloen, Aardbeieen, Druiven) hmmmm daar stil ik mijn honger wel mee.
Maar voor nu, lekker bezig blijven helpt bij mij ook goed. Of een gezond tussen doorjte :) ?

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 21:41

lillytjuh schreef:
Ik wil niet bot overkomen maar als je later een dikke kont wil moet je gewoon doorgaan met het eetschema wat je gepost hebt! Veel en veel te weinig, je lichaam gaat dadelijk in spaarstand en zodra je dan iets meer gaat eten komt het er dubbel en dwars aan!

Als je je ergert aan je buik kun je beter gerichte buikspier oefeningen gaan doen!

mee eens, probeer inderdaad buikspieroefeningen.

mijn lijstje is vandaag ook te weinig, maar voel me niet zo lekker/ misselijk.

O: 3 cracker met filet american en boterhamworst.
L: 3 cracker met boterhamworst.
A: pasta met kaassaus.
T: Appel

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 21:53

Relaxed schreef:
Ben benieuwd wat jullie diëtistes zeggen en doen! Ik val momenteel wel hard af, tov gisterochtend alweer bijna 1 kilo :+ Zal dus toch wel schelen dat ik het zoete drinken laat staan en ook de liga's en plakken ontbijtkoek :+

Super! :)

Maar.. wat geeft de diëtist als vervanger voor Liga/ontbijtkoek? Want tjah.. ik heb een doe beroep, zit niet achter een bureau'tje maar loop veel.. gooi mensen op de grond enzo :P dus ik heb gewoon veel trek tussendoor (en nee, ik ontbijt en lunch niet met crackers.. maar eet 6 boterhammen per dag).

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 21:53

Monster_tos schreef:

Vroeg naar bed hahaha ;)

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 22:03

Zo net nog een tussendoortje gehad: bruin bolletje met kruidenboter. Had zo'n zin in iets lekkers. O:)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 22:27

Iris1702 schreef:
Monster_tos schreef:

Vroeg naar bed hahaha ;)

Hahah jaa dat is wel eens een idee, ben alleen zo'n nacht mens! Ben net even stukje wezen hardlopen.. En nog geen zin in wat lekkers :D Nu even volhouden..

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 00:15

Ik heb meestal niks lekkers in huis. Ik koop het expres niet, kan ik het ook niet eten.
Dus als ik in de avond honger heb dan valt er niks te eten behalve pepermuntjes. :=

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 09:14

@Monster_Tos: Gewoon niet aan toegeven. Dat is even moeilijk, maar na ongeveer 2 weken verdwijnt dat. Het nu nog een gewenning van je lichaam, maar die trek in lekkers verdwijnt vanzelf als je er niet aan toegeeft.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 09:16

_Lizzy_ schreef:
Angela_ schreef:

ongeveer 163-165 m ..

XS-S? :oo
Stop maar gauw dan met zo weinig eten en ga lekker sporten. Je rijdt veel paard las ik, en ik weet niet in hoeverre je dat al deed, maar gebruik je buikspieren met rijden. Je krijgt er een hele stabiele zit van en je kunt je paard beter verzamelen als je ook je buikspieren aantrekt met rijden. ;) Let er maar eens op. Als je dit al iedere keer steeds langer kan volhouden tijdens het rijden, dan train je al aardig je buikspieren.

Ik vrees dat als je alleen met je eetpatroon wil afvallen, dat je benen en armen alleen maar dunner worden en dat buikje blijft.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 12:09

als ik in de avond honger krijg neem ik gewoon een grote kop thee, yoghurt of worteltjes!

O: brinta met halfvolle melk en muesli. Boterham met tahin.
T: 2 wasa sport crackess met smeerkaas.
Voor de rest nog geen idee. Moet van half 3 tot 8 werken, dus daar ga ik ook eten! Denk een maaltijd salade. Met fruit..

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 14:13

O: twee kleine eierkoeken met kaas en koffie
T: thee
L: bagel met roomkaas, zalm, sla en kappertjes :9 en panini met geitenkaas, honing, pijnboompitten en tomaat :9 (liep langs broodjeszaak met boodschappen doen. :D )
T: fruit
A: rijst met wokgroenten en kippenstoofpotje

Vandaag al stuk gefietst met de kinderen. (niet eens last van spier- of zadelpijn na gisteren, was wel erg moe toen ik gisteren thuiskwam. Terugweg 5 kwartier over gedaan vanwege tegenwind)
Vanavond weer sporten.

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 14:19

Aah roomkaas met zalm:D.
Ik vind kappertjes echt zo smerig.

O: 2 vk boterhammen met pittige kip salade.
L: 2 vk boterhammen met pittige kip salade.
A: Weet ik nog niet.
T: Appel.

Ben pas rond 11 opgestaan.

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 14:20

Duke schreef:
@Monster_Tos: Gewoon niet aan toegeven. Dat is even moeilijk, maar na ongeveer 2 weken verdwijnt dat. Het nu nog een gewenning van je lichaam, maar die trek in lekkers verdwijnt vanzelf als je er niet aan toegeeft.

Dat wordt nog 13 dagen vechten haha.
IK heb dat gevoel s' avonds ook zo sterk.