Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Rosa

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 14:52

Mambobeach: haha grappig, ik vind het helemaal super om te doen, krijg daar echt een kik van, even lekker helemaal voluit :+

Hmm viaduct, wordt wat lastig..
ga eens op internet kijken voor een interval schema :)

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:31

amazone77 schreef:
heb heerlijk gelopen vanavond.(lesje 15 van start to run)
gaat de goede kant op nu.

Mooi dat het bij jou zo lekker ging. Ik heb al meer goede dingen gehoord over les 15, ben benieuwd, dat wordt woensdag.

Ik heb net les 14 gelopen in weer en wind. Ik vond hem echt heel zwaar, zwaarste les tot nu toe.... Pfoe, maar ik ben weer trots op mezelf. En mijn gemiddelde snelheid lag hoger dan gister met de paarden op het Kootwijkerzand / Hoge Buurlose heide :P (alleen de afstand was drie keer korter, kniesoor die daar op let).

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:04

hoe weten jullie op welke snelheid je loopt? En is dat van belang? Ik heb het idee dat ik niet echt een mega hoog tempo heb ofzo

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:08

mmm zit nog steeds met mijn voornemen om vandaag te beginnen met hardlopen, maar het regent nog steeds pijpestelen hier en heb toch echt weinig trek om in de regen te gaan beginnen...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:13

Ik vind in de regen lopen altijd wel lekker, helemaal als je daarna onder de warme douche gaat staan.

GEwoon gaan lopen!!! ~~}>

Walsertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:16

Ik ga deze week eindelijk eens beginnen!
Er moet toch het een en het ander af wil ik dadelijk op mijn slanke haflinger gaan zitten whaha :+
Even een schema maken hoor! Misschien begin ik vandaag nog wel :D
Houd jullie op de hoogte!

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:27

Walsertje!! dat is de beste manier: gewoon besluiten om nu te gaan :))

Ik vind lopen in de regen ook heerlijk :D Ik heb een keer helemaal dubbel gelegen van het lachen omdat het steeds harder en harder ging regenen en op een gegeven moment deed het gewoon zeer aan me benen er armen (was in de zomer) zo hard regende het! Ik vond het wel grappig :+

Helaas vandaag niet gelukt om te gaan lopen, misschien morgen nog even maar ben bang dat het alweer dinsdag wordt.. he bah!

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:28

Phylos schreef:
hoe weten jullie op welke snelheid je loopt? En is dat van belang? Ik heb het idee dat ik niet echt een mega hoog tempo heb ofzo

ik heb geen idee, welke afstanden/snelheid ik loop. Ik loop gewoon voor mezelf dus vind het ook niet heel belangrijk :)
Ik ga ook absoluut niet snel :P

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:37

Phylos schreef:

Ik heb het rondje dat ik gelopen heb ingevuld op www.afstandmeten.nl , en dan ook de tijd die je erover gedaan hebt. Dan weet je je gemiddelde snelheid. Is een leuk speeltje :D

Walsertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:46

Ja het is zeker! Ik ga zo dadelijk nog haha. :D
En ja moet nog 2 jaar wachten tot ik op mijn beestje kan, dus dat zal toch moeten lukken qua gewicht dacht ik zo.
Hoop eerder hoor, maar dan MOET het ;)

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:49

Walsertje schreef:
Ja het is zeker! Ik ga zo dadelijk nog haha. :D
En ja moet nog 2 jaar wachten tot ik op mijn beestje kan, dus dat zal toch moeten lukken qua gewicht dacht ik zo.
Hoop eerder hoor, maar dan MOET het ;)

Heel goed!!!
Veel succes en plezier!
Je hebt in ieder geval een steuntje in je rug!
+:)+

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 19:16

Sim0ne schreef:
amazone77 schreef:
heb heerlijk gelopen vanavond.(lesje 15 van start to run)
gaat de goede kant op nu.

Mooi dat het bij jou zo lekker ging. Ik heb al meer goede dingen gehoord over les 15, ben benieuwd, dat wordt woensdag.

Ik heb net les 14 gelopen in weer en wind. Ik vond hem echt heel zwaar, zwaarste les tot nu toe.... Pfoe, maar ik ben weer trots op mezelf. En mijn gemiddelde snelheid lag hoger dan gister met de paarden op het Kootwijkerzand / Hoge Buurlose heide :P (alleen de afstand was drie keer korter, kniesoor die daar op let).

ik vond les 14 ook super zwaar.had het echt heel moeilijk,en moet eerlijk zeggen dat ik tegen les 15 opzag.
maar het ging echt heel goed,en de 7 miniuten he!!!! ben benieuwd naar les 16 ;)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 19:18

Sim0ne schreef:
Phylos schreef:

Ik heb het rondje dat ik gelopen heb ingevuld op http://www.afstandmeten.nl , en dan ook de tijd die je erover gedaan hebt. Dan weet je je gemiddelde snelheid. Is een leuk speeltje :D

ik ben echt een beginner en let nog niet op tempo,ik ben al kei trots als ik de les uit loop :+
tijd komt misschien later ooit nog wel.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:23

amazone77 schreef:
ik ben echt een beginner en let nog niet op tempo,ik ben al kei trots als ik de les uit loop :+
tijd komt misschien later ooit nog wel.

Ik ook hoor, ik ga echt superlangzaam (nog net een zweefmoment op het laatst :P). Heb nooit eerder aan hardlopen gedaan in mijn leven.

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 21:15

Denk dat je daar gelijk in hebt Antheman, ik zou idd ook zo wel weer 5km kunnen rennen, maar merk wel dat als ik niet meer regelmatig train het wel veel zwaarder wordt. En ik kan, gelukkig, ook heel goed op karakter lopen. Als ik mij zelf voorleg dat ik 15min blijf hardlopen, dan doe ik dat ook en ga ik niet tussendoor lopen.

Walsertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 21:19

Heb er mijn eerste ronde op zitten, had meer conditie als ik dacht haha :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 21:26

Ik heb als het goed is hardloopschoenen gekocht net voor een zacht prijsje. Maar eerst eens kijken hoe ik het vind :D

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 21:27

Dames,

jullie zijn nu allemaal fanatiek aan het hard lopen..
en als mijn lieve vriendje terug is uit Engeland willen we samen weer gaan beginnen dat is rond april.
maar ja meneer heeft er al ervaring mee en een betere conditie dan ik...
nu ben ik benieuwd waar ik op internet een goed schema kan vinden om mee te beginnen als beginner.

dus brand los :+

heb zelf al gezocht werd er niet veel wijzer van namelijk

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 21:33

Ik heb wel een schema liggen, dat kan ik hier wel opzetten, dat is van onze loopvereniging!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 21:59

MamboBeach schreef:
Ik heb wel een schema liggen, dat kan ik hier wel opzetten, dat is van onze loopvereniging!

en is die voor beginners?\

dat zou dan wel idiaal zijn..

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:40

Start to Run op je mp3 speler zetten, dat is en blijft mijn favoriete trainingsschema. En ook het enige waarmee ik het volhou.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 05:44

Hallo! Ik ga zo weer opnieuw beginnen met Start to run. Ik zou eigenlijk pas over een paar weken beginnen, om op tijd klaar te zijn voor een race in juni, maar ik heb me vandaag ingeschreven voor een modder/hindernis race begin mei. Ik ben benieuwd of het me lukt om op tijd weer in conditie te zijn. Nou ja, anders is het gewoon een mooie voorbereiding voor mijn andere race.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 10:32

hetbommeke schreef:
Start to Run op je mp3 speler zetten, dat is en blijft mijn favoriete trainingsschema. En ook het enige waarmee ik het volhou.

Jij weet helemaal mijn schema niet dus weet je helemaal niet of dat het meest fijne is... >;) :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 10:32

japielover schreef:
MamboBeach schreef:

en is die voor beginners?\

dat zou dan wel idiaal zijn..

Ja, ik ga hem erbij zoeken voor je! :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 11:45

MamboBeach schreef:
hetbommeke schreef:

Jij weet helemaal mijn schema niet dus weet je helemaal niet of dat het meest fijne is... >;) :D

Nou kom maar op dan met je schema, ben wel benieuwd ;)

Stomme scheenbenen :( Net dus maar lesje 9 van S2R gedaan ipv 17 die ik eigenlijk moest lopen. Maar nu ook weer last. Zo maar ff iets uit de diepvriezer erop leggen, pakje doperwten :+ ben vergeten m'n icepack erin te leggen }:0