Hmm viaduct, wordt wat lastig..
ga eens op internet kijken voor een interval schema

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amazone77 schreef:heb heerlijk gelopen vanavond.(lesje 15 van start to run)
gaat de goede kant op nu.
Phylos schreef:hoe weten jullie op welke snelheid je loopt? En is dat van belang? Ik heb het idee dat ik niet echt een mega hoog tempo heb ofzo
Sim0ne schreef:amazone77 schreef:heb heerlijk gelopen vanavond.(lesje 15 van start to run)
gaat de goede kant op nu.
Mooi dat het bij jou zo lekker ging. Ik heb al meer goede dingen gehoord over les 15, ben benieuwd, dat wordt woensdag.
Ik heb net les 14 gelopen in weer en wind. Ik vond hem echt heel zwaar, zwaarste les tot nu toe.... Pfoe, maar ik ben weer trots op mezelf. En mijn gemiddelde snelheid lag hoger dan gister met de paarden op het Kootwijkerzand / Hoge Buurlose heide(alleen de afstand was drie keer korter, kniesoor die daar op let).
Sim0ne schreef:Phylos schreef:hoe weten jullie op welke snelheid je loopt? En is dat van belang? Ik heb het idee dat ik niet echt een mega hoog tempo heb ofzo
Ik heb het rondje dat ik gelopen heb ingevuld op http://www.afstandmeten.nl , en dan ook de tijd die je erover gedaan hebt. Dan weet je je gemiddelde snelheid. Is een leuk speeltje
MamboBeach schreef:hetbommeke schreef:Start to Run op je mp3 speler zetten, dat is en blijft mijn favoriete trainingsschema. En ook het enige waarmee ik het volhou.
Jij weet helemaal mijn schema niet dus weet je helemaal niet of dat het meest fijne is...![]()