Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xDramaQueen schreef:nou ik ben bang voor het wegtrekken maar een lieve bokker wilde me voet wel vast houden
misschien dat marsh het durftmoet wel absoluut een tattooeerder zijn waar ik me op mn gemak voel haha

Heel mooi gezet en die stijl vind ik erg gaaf.
)
), maar die is toch wel heel erg mooi gezet. Ben benieuwd naar de kleuren!
Wat is de tekst die eronder staat?
ProudJustify schreef:Gezien en vind em schitterend![]()
Echt heel mooi gezet

ik vind hem ook zooo mooi. Eerst zag ik hem in het Engels bij een tattoo shop. Ik heb echt heel lang op internet gezocht omdat ik geen idee had dat het een ambigram heette. Uiteindelijk bij een site gekomen waar ze echt heel veel hadden, en deze was echt veel mooier dan de Engelse. Op mijn andere pols wil ik er nog 1, maar even goed zoeken. Want ik wil natuurlijk wel met sierlijke letters, maar ook met een mooie betekenis.
RedPassion schreef:Zoetje, de bloemen vind ik erg mooi gezet al is het niet mijn smaak. Die op je enkel vind ik gaaf, simpel maar heel sierlijk. Ik ben best benieuwd wat ze betekenen, als je dat wilt delen. (Ik doe daar zelf altijd nogal moeilijk over, dus als je het niet wilt is het goed hoor)

Marshaha schreef:DQ ik durf je voetje zeker aan!!
en een tekst duurt geen uren he, dat overleef je wel doosje
)
dan mag je van de winter me voeten doen marsh
of is in de zomer juist beter eigenlijk?
Sylke schreef:Ja, een vriendin heeft mij nageaapt met mijn tattoo ideeen en die heeft dus in het Engels love pain, en op haar andere pols devil angel.
Fijn is dat... Mensen die het hun eigen oliebol komen