deze wil ik laten zetten is een ruw plaatje, hij moet nog bijgewerkt worden! en dan wil ik hem zonder naam denk ik, lastig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ik weet niet meer wat er bij mij werd aangeraden, ze praatte zo snel en ik heb maar ja geknikt.
Maar ik heb die korstjes eraf gerukt...ik móet dat gewoon...kan er nooit vanaf bljven.
kirri schreef:ik wil graag een tattoe van mijn overleden paardje op mijn onderrug links in de hoek, maar nu heb ik dus al rond gespeurd naar iemand die heel mooi paarden neer kan zetten, maar kan helaas niemand vinden, weten mensen in dit topic er mss 1? Ik heb er al 1 trouwens een vlinder met 2 bloemen
deze wil ik laten zetten is een ruw plaatje, hij moet nog bijgewerkt worden! en dan wil ik hem zonder naam denk ik, lastig
IndianLady schreef:Bellatrix schreef:Ik weet niet meer wat er bij mij werd aangeraden, ze praatte zo snel en ik heb maar ja geknikt.
Maar ik heb die korstjes eraf gerukt...ik móet dat gewoon...kan er nooit vanaf bljven.
had het maar aan mij gevraagd. Ik weet het nog steeds.
Bepanthen,
ze zei dat je dat aan de overkant kon kopen bij de drogist. Ik dacht dat je Engels kon