Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
D_nies schreef:kitag1rl schreef:vraagje,
hen sinds een week een mirena laten plaatsen (had veel doorbraak bloedingen die niet ophielden na pil wisseling)
bloedingen zijn tot nu toe weg, maar de pijn blijft.. het voelt alsof ik ongesteld moet worden... Niet heel veel pijn maar elke keer een steek.. precies zoals als je ongesteld bent.
hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat die pijn weg was? (voor de mensen die er ook 1 hebben laten plaatsen)
Ik heb zelf de koperspiraal en ik heb slecht enkele dagen wat buikpijn gehad. Ik denk dat het bij iedereen anders is. Net zoals de één pijn heeft bij het plaatsen en de ander niet. Het is maar net hoe je lichaam erop reageert. Ik zou het voor de zekerheid eens navragen bij de arts/gynacoloog. Op Internet zegt natuurlijk iedereen wat anders. Ik weet bijna zeker dat meerdere mensen een week na het plaatsen nog pijn hebben en je je er geen zorgen over hoeft te maken. Maar om er zeker van te zijn kun je denk ik het beste even met een deskundige contact hebben.
kitag1rl schreef:vraagje,
hen sinds een week een mirena laten plaatsen (had veel doorbraak bloedingen die niet ophielden na pil wisseling)
bloedingen zijn tot nu toe weg, maar de pijn blijft.. het voelt alsof ik ongesteld moet worden... Niet heel veel pijn maar elke keer een steek.. precies zoals als je ongesteld bent.
hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat die pijn weg was? (voor de mensen die er ook 1 hebben laten plaatsen)
kimmetje01 schreef:kitag1rl schreef:vraagje,
Bij mij heeft het ongeveer 3-4 maanden geduurd, maar wellicht dat er ook andere factoren bij mij meespeelden...
POLLO schreef:Hey
Ben het topic aan het doorworstelen![]()
En heb de volgende vraag.
Ben deze maand begonnen met de pil. Maar ik was al 5 dagen ongesteld voordat ik ermee begon.
Nu krijg ik weer klachten als depri geen zin in sex enz. Ik heb een afspraak lopen voor een mirena te plaatsen als ik de volgende keer ongesteld ben.
Maar als ik mijn strip afmaak dan komt het best rottig uit ivm het weekend.
Zou het kwaad kunnen om gewoon de laatste paar pillen niet meer in te nemen?
kitag1rl schreef:vraagje,
Piaffe_Girl schreef:beetje zelfde vraag als winandaa
wil ook een ander ritme
kan ik gewoon eerder beginnen weer te slikken met de pil dan normaal
en is het dan nog veilig ?
Winandaa_ schreef:Als ik het volgens de regels wil doen moet ik vandaag weer beginnen, dan is het 7 dagen. Maar ik wil eigenlijk weer gewoon mijn oude ritme terug.. hoe kan ik dit doen?