Zo weer even eetplannetje opstellen: O: 1 bam met appelstroop T: Evergreen L: 2 pistoletjes, 1 met smeerkaas en 1 met ei en miss een lekker soepje als ze dat hebben in de Mensa! Heldere soep dan he T: Appel A: Wok --> kip, groente, zoetzuur sausje en zilvervliesrijst
Haallo. Inderdaad goed hoor Kebie! Loessss ik kan je er niet mee helpen, sorry. Een lift is idd een idee, maar wel exspensive..
Mijn eetplan:
O: Brót in de melk, + 2 crackers met slankie T: Cappuchino / Water + 2 Droge koekjes L: Moet nog bedenken, ben op school, meestal pak ik n soepje, maar zag nu erwtensoep staan bah! Dus weet 't nog niet, heb in ieder geval druiven mee. T: Appelstukjes A: Wat de pot schaft.
hahaaha Ik ben aan het bijlezen en kom hele leuke uitspraken tegen!
Kepie: top!! ga zo door.
Hier ook niet veel soeps aan de voorkant, en hoop dat het niet minder wordt. (ben wel jaloers hoor op de mooie D/E in druppelvorm!) Gisteren weer de gehele dag goed aan gedacht omdat ik s'avonds uit eten ging bij en tapasbar. Was heerlijk, heb er niet om gedacht maar heb me ook niet volgevreten! vandaag weer schema: o:broodje halvajam, broodje 30+ kaas, stuk komkommer t: 2 appels l: 3 broodjes, sandwichspread, filet en ham t:liga a:aardappels, vlees groente.
Ik ben vanochtend expres niet op de weegschaal gaan saan na gisteravond... vandaag paardrijden en maar ff een stuk fietsen en rondje met de hond lopen.
Zooo weekend is voorbij vandaag trek ook ik mijn broekriem weer eens extra aan Heb zaterdag met jureren de verleidingen allemaal kunnen weer staan maar gezien wat toch wel emotionele dingetje @ my life 2 avonden met mijn snackhand in de zak chips gezeten
bij mij is het weekend ook niet echt goed gegaan vrijdag pizza gegeten met die meiden.. en zaterdag een paar biertjes gedronken.. de rest van de week dus weer wat strenger.. en hopen dat er toch nog iets af is gegaan deze week
_Evelyn
Geplaatst: 16-03-09 12:24
Goedemorgen! Ik heb een hoop over slappe borsten gelezen.. Dat is dan wel echt een nadeel van veel afvallen ja..
Kebie, wat goed van je zeg! -4! Hoeveel wil je eraf hebben?
Afgelopen weekend heb ik 2 verjaardagen gehad van m'n vader en van de opa van m'n vriend dus had niet echt veel zin om daar alles af te slaan. Ik heb afgelopen week wel 3 keer hardgelopen en door de week wel op m'n eten gelet. Toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan was ik toch wel 0.3 kilo afgevallen.
Mijn eetschema voor vandaag:
O: Dikke plak ontbijtkoek (er was geen brood in huis bij m'n vriend) T: Snack-a-Jack L: 3 cracottes met lightjam en een appel T: Appel A: Rodekool, aardappels en een rundervink, zonder jus.
En vanavond nog een rondje hardlopen om de week weer goed te beginnen!
Frosti
Geplaatst: 16-03-09 12:33
Leuk topic dit Ik ben sinds dit jaar ook bezig met afvallen. Ik ga daarbij ook 5 x in de week naar sportschool wat bestaat uit 3x cardio en 2x Personal Training (krachttraining) verdeelt over de week. Ik breng per 1 uur sport zo rond de 500 a 700 kalorien weg. Ik tel zoals vele hier al doen de calorien en noteer iedere dag trouw mijn voeding op calorienchecker.nl zodat ik op 1700 calorien kom zonder aftrek van het sporten wat ik verbrand heb dus dat gaat er nog af. Ik begon met een gewicht van 105 kg en inmiddels weeg ik 98 Kg Ik ben 24 jaar en mijn lengte is 175 m. Mijn berekening tot het ideale gewicht is 75 kg maar daar zit ik niet op te wachten. Ik ben al erg tevreden als ik 80 kg kan wegen.
Zijn er nog meer mensen die fanatiek sporten? Ik blijf dit topic even volgen
Liza
Thirsa_
Geplaatst: 16-03-09 12:42
Haha leuke 'discussie' over borsten.. als ik weer terug ben op mijn oude gewicht zal het ook wel weer een b-cupje worden (is nu C dankzij de extra kilo's )
Kebie, goed van je zeg!
Frosti jij bent wel heel actief met sporten! Ik heb een supersportieve vriend en wij hebben op zolder zo ongeveer een mni privé sportschool ik maak tot nu toe alleen gebruik van de crosstrainer en probeer dat iig 3 x per week te doen. Het valt me nu nog wel zwaar want heb écht een heeeele slechte conditie (en rook ook nog, dus dat helpt ook niet echt )
Mijn schema voor vandaag: O: 2 boterhammen, 1 met halvajam en 1 met slankie kaas (komijn) L: 2 boterhammen met filet + een stuk fruit, denk sinaasappel T: ? D: nog geen idee, moet nog even iets bedenken...
Mizoan
Geplaatst: 16-03-09 12:45
Frosti goed bezig!!!! RESPECT!!!
Ook ik sport fanatiek, naast 2 paarden rijden, ga ik 3 tot 4 keer per week naar sportschool daar doe ik rugfitcentrum i.c.m. cardio en spiertraining, pilates en spinning. Bij mijn ouders thuis sport ik de andere 3 tot 4 keer per wee kdie overblijven en daar doe ik buikspieren, roeien, hardlopen op crosstrainer en fietsen op de hometrainer
Over slappe borsten gesproken..... Toen ik zo dun was had ik veel minder dan tijdens mijn dikke periode. Maar ik zag gisteren na het douchen ook dat ik nodig daar wat aandacht op moet gaan vestigen in de sportschool want ik vind mezelf nog te jong om met hangende tieten rond te zeulen Ik had Cup C en ga nou weer naar de B75 / B80 toe...
Ik heb toen ik begon met afvallen me meteen gefocust op mijn borsten en tig extra oefeningen voor gedaan, het heeft niet mogen baten! Volgens muij ligt het nl niet aan de spieren eronder, maar puur aan het feit dat het vet weggaat uit je borsten! Maarja toch ben ik liever slank en dan maar een goeie stevige beha!
Wowww Frosti, we lopen ongeveer gelijk op, ik wil ook zo'n 30 kg kwijt , maar ga nu eerst maar eens voor de eerste 10 Ik heb nl nog nooit een dieet langer dan 6 weken volgehouden, en dat is nu toch echt wel het plan! Overigens sport ik niet zoveel als jij, ik rijd 3x in de week paard en verder houd ik het momenteel bij tuinieren. Moet deze week wel iets meer knijpen, zaterdag vieren mijn ouders hun verjaardag en ga ik s'avonds naar Tina Turner. Dus dat wordt een echt heel foute dag
Laatst bijgewerkt door kebie op 16-03-09 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt
MamaMiesje
Geplaatst: 16-03-09 16:52
Oh en omdat "iedereen" hier lijstjes erop gooit, doe ik dat ook maar Wie weet vinden jullie dat interessant, omdat ik al zo'n eind ben afgevallen. Ik 'doe' dus aan WW en ik mag 21 punten per dag (dat is gebaseerd op lengte, leeftijd, startgewicht, eindgewicht, sexe en de intensiteit van je baan)
O: Linessa Vanille kwark (1,5 Pts) T: geen L: Focaccia met gerookte kip, sla, paprika en een klein beetje selleriesalade ( o.i.d. ; was een broodje bij de Intratuin) Flesje Optimel drink (7,5 Pts) T: 1 plakje ontbijtkoek (Peijnenburg 33% minder suiker), cola light ( 1 Pt) D: spaghetti met verse groenten, spaghettimix en rundergehakt (9,5 Pts) Totaal: 19,5 Pts
MamaMiesje
Geplaatst: 16-03-09 16:53
kebie schreef:
en ga ik s'avonds naar Tina Turner. Dus dat wordt een echt heel foute dag
Oh maar daar moet je toch flink dansen? Kun je weer punten verdienen
kebie
Geplaatst: 16-03-09 17:02
Jaaa, dat zou leuk zijn! Ik hoop dat er ruimte is om uit m'n dak te gaan Goed dagje Mies! Dat jij het red op een beetje kwark zonder tussendoortje
Ik mag dus 22 pt. en heb vandaag een paaseitje gehad ter ere van de verjaardag van een collega. Ik eet nu dus een boterham minder (belegd met philedelphia light en achterham). Vanavond staat er broccolimacaroni met cashewnoten en saus van onaangelengde champignonroomsoep op het programma. Die cashewnoten worden dus beperkt tot 15 gr. en dan is de hele maaltijd 9 pt.