Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar merk wel dat het er heel erg in hakt.. 
Nog erg veel last van gehad? Gelukkig waren de eerste uitslagen van je fietstest wel redelijk, heb je die vaker moeten doen?
Nu al 2 dagen tot half 12 op bed gelegen en er dan nog door de wekker wakker geworden. Wel héél veel regen gehad, onder andere toen we de tent moesten opzetten en we sloten het in stijl af toen het weer regende met het afbreken haha. Maar wel erg veel gedaan, veel gewandeld (van bankje tot bankje) en een dag gemountainbiked (ook van bankje tot bankje). Vriendin heeft een aantal keer aardig op me in moeten praten want ik dacht echt dat we de camping nooit meer zouden bereiken ook al was het nog maar een klein stukje.
Van het mountainbiken af ben ik ook zo bijna met die fiets de tent ingescheurd en heb eerst een poos voor half dood op de grond gelegen. Maar de omgeving was echt prachtig, hele mooie uitzichten gezien en genoeg beleefd. Maar het had geen nacht langer moeten duren want m'n gezicht zat inmiddels helemaal onder de eczeem en de blubber onder onze tent was er bijna niet meer buiten te houden. Nu voorlopig herstellen en genieten van de foto's.
Wist echt niet meer wat op vakantie gaan betekende na al die jaren.
Alleen wat hij direct kon zien een getalletje dat wel redelijk was (80% dus) maar hij moet de uitslagen van de twee meetdingen nog combineren en dan kan hij er pas wat van zeggen
Dus dat krijg ik nog op papier geloof ik.. Was voor mij nuj de eerste keer!
Tof zeg dat het daar zo mooi was, laat je nog wat foto's zien? Nu lekker uitrusten, en genieten van het feit dat je het toch maar mooi gedaan hebt!
ben ook benieuwd naar de foto's 

oftwel : get over yourself en geniet ervan en zie daarna wel hoelang ik bij moet komen/herstellen). Plan is: Mijn vader gaat mee want die wil het zelf ook zien, en mijn moeder gaat mee voor als ik het halverwege niet meer red. En dan van te voren flink vooruit slapen/rusten... geloof dat ik daar nu vast mee begin, lol!
Het begin ging wel redelijk maar na een tijdje haalde ik ze door elkaar enzo... maarja ik weet niet wat goed en slecht is zegmaar!
!
Klein beetje gewerkt vandaag en wat voor de TV gehangen.
Dus ik hang wat op een stoel en staar voor me uit, heb eigenlijk ook nergens zin in
Morgen moet ik wel weer werken 's middags, ik hoop dat het gaat. Zaterdag was ik heel afwezig, probeerde mn hoofd er goed bij te houden mar vooral het begin lukte dat echt niet...
's middags van half 3 tot half 5 geslapen en om half 9 lag ik er weer in...
Moet nog naar de cardioloog en de internist, maar hoe ik het nu bekijk lijkt het er op dat het geen me/cvs is maar iets met mijn hart..
)
Gelukkig dat hij het ook aan me ziet, hij zit al de hele dag lief boven te computeren om mij gezelschap te houden