Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saul schreef:Mijn onderste MD (zondag laten zetten door amanda) was een beetje scheef gaan zitten. Dus gisteravond heb ik er een stuk wc papier (opgevouwen) dr naast tegen aangeduwd, en er een strak opgeplakt.
Nu zit ie wel ietsje rechter al, maar is ie ook een stuk meer gevoeliger dan dat ie was
xDramaQueen schreef:Saul schreef:Mijn onderste MD (zondag laten zetten door amanda) was een beetje scheef gaan zitten. Dus gisteravond heb ik er een stuk wc papier (opgevouwen) dr naast tegen aangeduwd, en er een strak opgeplakt.
Nu zit ie wel ietsje rechter al, maar is ie ook een stuk meer gevoeliger dan dat ie was
begrijp ik nou goed dat je een stuk wc papier eronder heb geduwd en vastgeplakt?
RoosG schreef:jaja morgen is de dag, dat ik met een navelpiercing lopen mag...
sorry, ben heeel zenuwachtig...
zou eerst zaterdag in apeldoorn gebeuren, maar daar waren ze er op tegen dat ik 15 was...
dus nu gebeurt het morgen in zutpen...
en natuurlijk maak ik een foto
pharagirlke schreef:RoosG schreef:jaja morgen is de dag, dat ik met een navelpiercing lopen mag...
zou eerst zaterdag in apeldoorn gebeuren, maar daar waren ze er op tegen dat ik 15 was...
een jaar wachten is ook zo'n ramp heWaarom denk je dat die richtlijn van 16 er is, om jou te pesten?
xDramaQueen schreef:als ze met een voogd/ouder/verzorger gaat mag het vanaf 12. hier in NL in elke winkel.
xDramaQueen schreef:welke gek verteld serieus dat je er een verdikking onder moet leggen????? het word steeds gekker, als een piercer dit serieus heeft gezegd vind ik dat echt slecht... heb een piercer daar nog nooit over gehoord, je MD moet zelf t werk doen, pakt ie niet tjah pech, je kan een piercing niet dwingen.
pharagirlke schreef:RoosG schreef:jaja morgen is de dag, dat ik met een navelpiercing lopen mag...
een jaar wachten is ook zo'n ramp heWaarom denk je dat die richtlijn van 16 er is, om jou te pesten?
xDramaQueen schreef:uhm, alleen een normaal pleistertje erop voldoet prima, en dan niet eens strak... 4 dagen en daarna mag ie vrij zijn....
ik vond het zelf ook doodeng hoor daar niet van, helemaal omdat die van in de plee zou ploppen danmaar wc papier ertegenaan zetten...
Saul schreef:xDramaQueen schreef:uhm, alleen een normaal pleistertje erop voldoet prima, en dan niet eens strak... 4 dagen en daarna mag ie vrij zijn....
ik vond het zelf ook doodeng hoor daar niet van, helemaal omdat die van in de plee zou ploppen danmaar wc papier ertegenaan zetten...
Ja opgevouwen, en om hem een beetje te sturen ..