Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmes

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 12:37

De littekens onder mijn borsten zijn nog maar dunne zachte witte streepjes. Heel mooi. Naar boven (naar de tepel toe) eigenlijk ook, maar iets dikker nog. En rondom mijn tepels zijn ze nog wat harder en roder.
Ik heb nog wel gevoel in mijn tepels. Iets té denk ik wel eens. Dat had van mij misschien wel iets minder gemogen. Maar, beter iets dan niets ;)
Ik ben nog steeds erg tevreden. Zeker als ik sta en naar beneden kijk. Wat mooi om mooie borsten te zien ipv uiers :x

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:23

@ Kaatje, maar ook alle anderen die op het borstenforum komen, ik heet daar Femsel.
Ik heb ook foto's van mijn borsten voor en na de verkleining, ik heb daar ook een foto topic op het forum.
Ik ben (gisteren) 4 weken geleden geopereerd.

Mijn borsten zijn nog niet zover genezen dat ik al veel gevoel terug heb in mijn tepels.
Het is zelfs zo dat als ik buiten sta inde kou, krijg ik geen stijve tepels, maar stijve borsten, wat nog erg pijnlijk is.

(ik heb niet alles bijgelezen, maar als iemand nog info wil, dan mag dat altijd!)

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 11:55

Hmm, ik had dus echt vanaf dag 1 dat mijn tepels echt overgevoelig waren. Daardoor heeft het ook heel lang geduurd eer ik mijn veiligheidsriem in de auto weer normaal kon dragen.
Hopelijk trekt het toch nog bij Femke.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:20

Nou, de gordel in de auto heb ik ook tot dit weekend niet normaal kunnen dragen.
Heb er telkens een kussentje voor gehad.

Nou, ik denk wel dat het gevoel terug komt, het is alleen zo dat ze niet stijf worden bij kou.
Maarja.. hopelijk komt dat wel weer sneller ;) !

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:32

Hoelang hebben jullie trouwens niet paardgereden? Er staat overal 6 weken niet sporten. Maar hebben jullie daar nog langer mee gewacht?

kers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:57

Ik ben na 8 weken terug beginnnen paardrijden want ik had dan 6 weken echt niks zwaar werk gedaan gewoon rustig aan, na mijn 6 weken ben ik dan stilletjes aan met zwaarder werk begonnen en toen ik merkte dat dat wel allemaal ging ben ik terug beginnen rijden.
Maar je moet zelf een beetje kijken hoe je je na die 6 weken voelt en rustig aan beginnen.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 17:18

Ja oke, dat verschilt natuurlijk per persoon :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 22:04

Ik ga wel meteen na 6 weken weer op mijn paard hoor!
Maar ik heb dan ook een bomproof haflinger-oma.
Dus wat dat betreft ligt het denk ik ook aan het paard, maar zeker ook per persoon verschillend.

Én dan heb je ook nog verschil in sporten.
Mijn chirurg zei dat ik echt nog niet zo snel weer mocht gaan boksen.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 09:09

Nee oke, maar als je gaat paardrijden, tja als je na 6 weken gelijk weer gaat springen := Lijkt me ook niet echt fijn voor jezelf.. Maar beetje stappen kan dan lijkt mij wel :P

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 09:30

Nouja, ik ben geen springer ;) ..
Maar medisch gezien kan het gewoon weer.
Mijn Chirurg zei zelfs op mijn eerste controle dat het medisch gezien wel kon.. maar dat het vooral heel pijnlijk zal zijn.
Na 6 weken hoeft het geen pijn meer te doen en kan het helemaal geen kwaad meer.

Maar het ligt altijd aan wat voor paard je hebt en hoe het persoonlijk met jou gaat.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 10:01

Ja dat is ook zo :) Naja ben benieuwd naar het gesprek :) Ik zie het alleen niet zitten om het midden in de zomer te laten doen... Klinkt heel stom, maar ik kan niet tegen de warmte en ik denk dat dat geen goede combi is.. Maar we zullen zien :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 10:14

Kan ik mij heel goed voorstellen!
Ik was ook erg blij dat ik niet zo lang hoefde te wachten als wat mij eigenlijk verteld was. Dan zou ik namelijk pas 2-3 maanden later geholpen zijn en dan inderdaad in de zomer herstellende zijn.

Maar je moet er toch wel rekening mee houden, dat je de eerste 6 maanden ook niet topless mag zonnen (al deed ik dat uberhaupt niet ;) ) .. want dat is niet goed voor de littekens!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 10:27

Haha nou dat is iets wat ik sowieso niet doe.. Maar ik kan niet tegen de warmte en val dan ook nog wel eens flauw, heb dan heel vaak migraine ed. En dan ook nog herstellende van een operatie, lijkt me geen goede combi.. Maar er is uiteraard altijd een wachttijd :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 10:39

Nee, dat lijkt mij geen goede combinatie!
Ik kan ook niet goed tegen de warmte hoor ;) !

Trouwens, het ligt er wel een beetje aan waar je je wil laten opereren.
Want niet overal is een gigantische wachttijd hoor!
Bij priveklinieken zijn de wachttijden langer.
Maar ik heb gekozen voor een ziekenhuis en die chirurg was geweldig! (ik had hem aangeraden gekregen door kennissen. Nou, ik kan hem iedereen aanraden!)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 10:41

Ja ik ga wel naar een ziekenhuis toe. Vertrouw ik toch wat meer! Maar er was volgens mij wel een wachttijd van een paar maanden, tot aan de operatie zeg maar. Maar vaak kun je zelf ook aangeven wanneer je geopereerd wil worden..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:07

In mijn ziekenhuis was eigenlijk een wachtijd van 2-3 maanden.
Maar toen ik daadwerkelijk op de wachtlijst stond (dus na goedkeuring van het ziekenfonds) werd ik na 1 week gebeld.
Uiteindelijk werd ik 2,5 week na mijn goedkeuring van het ziekenfonds geopereerd.
Maar dit kwam wel omdat er een plekje vrij was gekomen!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:09

Ja idd :) Naja ik wacht het gesprek wel af en of het goed gekeurd word (lijkt me wel, op m'n 15e en 2 cupmaten kleiner werd het wel vergoed) en dan kan ik altijd nog aangeven dat ik niet midden in de zomer wil :P

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:25

Ja, dat kun je zeker aangeven! :j

Ik zou het inderdaad gewoon eventjes afwachten! Ik ben wel benieuwd hoor!
Houd je ons een beetje op de hoogte?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:26

Ja is goed :) Lees sowieso mee hier en reageer ook wel :)
Als ik meer weet na dat gesprek horen jullie het :)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:32

En wat ik nog even wou meedelen voor de mensen met een grotere cupmaat, ik heb via een kennis van ons (poolse afkomst) een site gekregen waar ze dus gigantisch veel in grotere maten hebben! En het kost ook vrij weinig dus! Ik heb nu nog geen idee van de kwaliteit, maar ga er sowieso 2 of 3 bestellen en kijken hoe en wat. Misschien kan ik ze in Nederland wel doorverkopen O:) :P Ze hebben daar iig wel leukere printjes ed :P Stevigheid weet ik verder nog niks van, maar ga het iig uitzoeken :)

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 13:30

Ik ben na 6 weken weer op mijn paard geklommen. Goeie stevige bh aan en geen centje last.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 13:31

Kimmes, hoe snel ben jij begonnen met gewone (beugel)bh's te dragen?

kers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:33

Ik mocht na 6 weken ook weer gewone beugel bh's dragen.

En als je begint met paardrijden als je dan lichtrijdt dan voel je dat wel niet dat het pijn doet of ik er last van had maar je voelt het toch wel. En ja als je paard niks doet kan je na 6 weken beginnen maar ik had toch wel schrik dat ik er af zou vallen dus maar wat langer gewacht.

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:27

Femke_L schreef:
Kimmes, hoe snel ben jij begonnen met gewone (beugel)bh's te dragen?

Na 6 weken ben ik weer "gewone" bh's gaan dragen.
Voorheen vond ik die voorgevormde al leuk, maar toen zaten ze voor geen meter. En nu zitten die juist heel lekker. Ik heb dus nieuwe bh's, voorgevormd. Ik vind ze mooi en ze zitten lekker. En het voordeel vind ik ook, dat je je tepels niet ziet. Dat vind ik zelf nogal lelijk namelijk ;)
Ik heb nu zelfs een push-up :x

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:36

kaatje89 schreef:
Misschien heel persoonlijk, maar zou ik dan foto's van jullie beiden mogen zien hoe het er nu uitziet?

Petulan, jou topic heb ik idd daar gelezen, ben wel heel nieuwsgierig hoe het er dus nu na ruim 2 jaar uitziet :)

Patriciavt, zou ik jou foto's ook mogen zien? :o

Zou ik echt heel leuk vinden, want dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten.. En op dit moment heb ik ook vrij weinig gevoel in m'n tepels, dus wat dat betreft maakt het me niet veel uit.. Maar was er wel nieuwsgierig naar..

Des te meer last ik van m'n rug heb, des te liever ik het dus wel ga doen.. Heb al eerder een gesprek gehad met een chirurg maar toen was ik 15 en heb ik de voor en nadelen opgeschreven en het niet gedaan, de kans was toen ook heel groot dat het weer zou aangroeien.. En in de tussentijd zijn ze nog 2 cupmaten gegroeid..

Ik snap dat als je zwanger word je borsten weer kunnen groeien, en dat is ook logisch, maar moet er niet aan denken dat ze nu nog groter als nu worden :\ Dan liever terug naar een kleinere cupmaat dat ze dan misschien nog 2 maten groeien.. Het zij dan zo.. Maar op dit moment is m'n rug gewoon een beetje af heb ik het idee..

:j dat mag! Ik moet alleen nu even foto's maken van hoe het nu is. Foto's van 4 dagen na de operatie heb ik ook. Zal ze van de week via pb naar je toe doen :)
Ik heb iig geen seconde spijt gehad van mijn beslissing en ben er héél blij mee!! :j