Misschien heel persoonlijk, maar zou ik dan foto's van jullie beiden mogen zien hoe het er nu uitziet?
Petulan, jou topic heb ik idd daar gelezen, ben wel heel nieuwsgierig hoe het er dus nu na ruim 2 jaar uitziet

Patriciavt, zou ik jou foto's ook mogen zien?
Zou ik echt heel leuk vinden, want dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten.. En op dit moment heb ik ook vrij weinig gevoel in m'n tepels, dus wat dat betreft maakt het me niet veel uit.. Maar was er wel nieuwsgierig naar..
Des te meer last ik van m'n rug heb, des te liever ik het dus wel ga doen.. Heb al eerder een gesprek gehad met een chirurg maar toen was ik 15 en heb ik de voor en nadelen opgeschreven en het niet gedaan, de kans was toen ook heel groot dat het weer zou aangroeien.. En in de tussentijd zijn ze nog 2 cupmaten gegroeid..
Ik snap dat als je zwanger word je borsten weer kunnen groeien, en dat is ook logisch, maar moet er niet aan denken dat ze nu nog groter als nu worden

Dan liever terug naar een kleinere cupmaat dat ze dan misschien nog 2 maten groeien.. Het zij dan zo.. Maar op dit moment is m'n rug gewoon een beetje af heb ik het idee..