Nijn schreef:Wel eens van google gehoord? g-o-o-g-l-e....
Anders zou je dat eens moeten opzoeken op internet....
Goh wat doe jij flauw zeg

Op google heb ik heus wel gekeken maar krijg het alleen in het Engels en zo goed ben ik niet in engels.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nijn schreef:Wel eens van google gehoord? g-o-o-g-l-e....
Suus__ schreef:Nijn schreef:Wel eens van google gehoord? g-o-o-g-l-e....
Goh wat doe jij flauw zeg![]()
Op google heb ik heus wel gekeken maar krijg het alleen in het Engels en zo goed ben ik niet in engels.
Anthea schreef:Oooh daar heb ik over gelezen Myry! Hoeveel kost zoiets? Of heeft hij al genoeg mensen? Dat wil ik wel proberen.
Nickytje schreef:Ik wil graag een MD, ik heb alleen nog geen idee waar. Ik dacht aan 2 ter hoogte van elk sleutelbeen.
Verder heb ik momenteel enkel een tongpiercing. Heb 2 neuspiercings, navel, onderlip gehad.
Iemand nog leuke ideeën voor MD?
QualityLover schreef:Als je er eentje hebt, zet je dan een foto neer?
Morrow_Less schreef:Nickytje schreef:Ik wil graag een MD, ik heb alleen nog geen idee waar. Ik dacht aan 2 ter hoogte van elk sleutelbeen.
Verder heb ik momenteel enkel een tongpiercing. Heb 2 neuspiercings, navel, onderlip gehad.
Iemand nog leuke ideeën voor MD?
ik ga er eentje op men borstbeen laten zetten int midden
Lous schreef:He mensen even een ervaringsvraagje.
Bij het piercen van de tragus, is dat gekraak heel eng of vakt het wel mee? Ik weet inmiddels dat ik een hoge pijngrens heb, maar dat gekraak lijkt me niks
xDramaQueen schreef:Lous schreef:He mensen even een ervaringsvraagje.
Bij het piercen van de tragus, is dat gekraak heel eng of vakt het wel mee? Ik weet inmiddels dat ik een hoge pijngrens heb, maar dat gekraak lijkt me niks
ik heb ook niets gehoord, valt echt heel erg mee een tragus
Lous schreef:Nee boven in je oor is een helix, die heb ik al. Tragus is in dat kleine flapje.
xDramaQueen schreef:een tragus piercing, in dat driehoekje