Alleen hier moet de radio aanblijven

(en nu is de radio stuk, en cd's vind ik irritant

Rescue kan wel even helpen idd

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
ijssnuiver schreef:Haha, dat heb ik gelukkig niet. Maar ik hoor dat van anderen inderdaad ook wel eens... Lijkt me zo onhandig als je het verschil tussen links en rechts niet kent.
tamary schreef:ijssnuiver schreef:Haha, dat heb ik gelukkig niet. Maar ik hoor dat van anderen inderdaad ook wel eens... Lijkt me zo onhandig als je het verschil tussen links en rechts niet kent.
Links en rechts dat lukte allemaal wel, maar heb wel een keer geremd voor een groen licht. Heb inmiddels wel al 13 jaar mijn rijbewijs en ben daar heel blij mee.
Alwiene schreef:Ik heb overigens géén rijbeweijs, ik rij in een 45 km ding. Heb wel rijlessen gehad, en dat vond ik meer niet leuk dan welNa 40 lessen mezelf pesten overgegaan naar een automaat, wat wel beter ging maar oke. Ik vond het niet leuk... zou wegens vakantie tijdelijk stoppen en naja... heb het niet meer opgepakt. Denk er soms wel aan hoor, maar met mijn bakkie onder mijn kont is de noodzaak wat minder en het is toch allemaal duur enzo ook
siskeh schreef:Fijn
Tja, auto is inderdaad niet groter, kan hij/zij ook niets aan doen.
Waar ik dan weer niet tegenkon is als ik met sommige leerlingen naar huis moest rijden. dan zat ik achterin en diegene reed me dan naar huis.
Als je dan zo'n jongen hebt die niet luisterd en alles op het laatste moment doet begin ik haast te gillen
(waren ook niet zijn favo leerlingen)
Maar hij kon dan gewoon rustig blijven, oke, hij heeft dat wel een rem en gas e.d. dat scheelt wel, maar als iemand niet luisterd vind ik het erg knap dat je niet kwaad wordt
_Marinke_ schreef:Niemand anders dan uzelf zijn, in een wereld die dag en nacht zijn best doet u tot iemand anders te maken, betekent de zwaarste strijd leveren die een mens kan leveren.