Vooral het stoppen en dan "verder" gaan 
Alleen hier moet de radio aanblijven

(en nu is de radio stuk, en cd's vind ik irritant
)Rescue kan wel even helpen idd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vooral het stoppen en dan "verder" gaan 

)

. Mijn rijinstructeur zegt ook wel eens "ja hier eerste links, 2e rechts en dan meteen weer links", dan sta ik hem ook aan te kijken "huh wat" en ga ik direct bij de eerste afslag al de mist in.

ijinstucteur: je had hier rechts gemoeten.
,snorrie 

. Bleek ik dus ipv rechtdoor te staan in het voorsorteervak van rechts te staan
. 

)
ijssnuiver schreef:Haha, dat heb ik gelukkig niet. Maar ik hoor dat van anderen inderdaad ook wel eens... Lijkt me zo onhandig als je het verschil tussen links en rechts niet kent.
. Heb inmiddels wel al 13 jaar mijn rijbewijs en ben daar heel blij mee. 
.
".
. Zo gooide ik de auto vandaag voor een andere op de rotonde, was ervan overtuigd dat hij af ging slaan. 

tamary schreef:ijssnuiver schreef:Haha, dat heb ik gelukkig niet. Maar ik hoor dat van anderen inderdaad ook wel eens... Lijkt me zo onhandig als je het verschil tussen links en rechts niet kent.
Links en rechts dat lukte allemaal wel, maar heb wel een keer geremd voor een groen licht. Heb inmiddels wel al 13 jaar mijn rijbewijs en ben daar heel blij mee.
Tot voor me doordringt dat er dan wel een stoplicht staat maar dat ie toch echt echt groen is en ik dan dus door mag rijden 
Na 40 lessen mezelf pesten overgegaan naar een automaat, wat wel beter ging maar oke. Ik vond het niet leuk... zou wegens vakantie tijdelijk stoppen en naja... heb het niet meer opgepakt. Denk er soms wel aan hoor, maar met mijn bakkie onder mijn kont is de noodzaak wat minder en het is toch allemaal duur enzo ook
(geen belediging
)

Ik rij al jaren zo, gauw een jaar of 5 inmiddels denk ik! en heb laatst voor het eerst schade gereden en dát was mijn auto achteruit tegen een lantaarnpaal parkeren óp een camping
Nog niet eens echt verkeersschade te noemen dus
Verder nooit schade, geen ongelukken of wat dan ook

Den Haag is wel iets beter te doen eigenlijk, alleen toen ik de weg terug waar ik wél mocht rijden (ik mag natuurlijk niet overal rijden) niet meer terug kon vinden omdat er allerlei afzettingen enzo waren en ik intussen héél erg moe werd, toen ging het mis
Alwiene schreef:Ik heb overigens géén rijbeweijs, ik rij in een 45 km ding. Heb wel rijlessen gehad, en dat vond ik meer niet leuk dan welNa 40 lessen mezelf pesten overgegaan naar een automaat, wat wel beter ging maar oke. Ik vond het niet leuk... zou wegens vakantie tijdelijk stoppen en naja... heb het niet meer opgepakt. Denk er soms wel aan hoor, maar met mijn bakkie onder mijn kont is de noodzaak wat minder en het is toch allemaal duur enzo ook

siskeh schreef:Fijn
Tja, auto is inderdaad niet groter, kan hij/zij ook niets aan doen.
Waar ik dan weer niet tegenkon is als ik met sommige leerlingen naar huis moest rijden. dan zat ik achterin en diegene reed me dan naar huis.
Als je dan zo'n jongen hebt die niet luisterd en alles op het laatste moment doet begin ik haast te gillen
(waren ook niet zijn favo leerlingen)
Maar hij kon dan gewoon rustig blijven, oke, hij heeft dat wel een rem en gas e.d. dat scheelt wel, maar als iemand niet luisterd vind ik het erg knap dat je niet kwaad wordt
) Ben dan alleen zo boos dat ik begin te huilen, en ik niet meer weet hoe ik dat kan lossen (gelukkig ging hij net weg). maar merk dat ik op zo'n moment zo in paniek/woede/etc ben dat mijn hoofd echt flipt. komt die de volgende dag onder het mom van uitpraten weer bij me,
Maja kortom kan hier zo slecht tegen dat ik weer paniekaanvallen en huilbuien krijg, leuk zo'n week (sorry voor lange chaotische verhaal maar moest t effe van me af schrijven) 
. Ik had een plekje rechtachterin de zaal, helemaal aan de buitenkant. 1 persoon naast me dus en 1 voor me. Gelukkig niemand achter me en het ging goed zo!
. Dat niet in je omgeving aanwezig zijn ken ik ergens wel en het is inderdaad lastig. Ook je manier van heeeel boos(en dan gaan huilen) herken ik heel goed, maar vervelend van de confrontatie. Gaat dat nu nog verder opgelost worden? 

toen me school rooster veranderde naar een andere insturcteur gegaan, ging aardig in het begin, maar hij is van de grote mond en schreeuwt soms echt na je. Ik wil dingen snel gaan herhalen en elk kruispunt als dezelfde zien zegma, en hij heeft gewoon op me staan vloeken toen ik iets voor de zoveelste keer fout deed. Me ouders hebben na die 3e keer zakken met hem gebeld, wat hij ervan vond en hoe we verder gaan. Ze hebben uitgelegd dat ik iemand nodig heb die vooral erg rustig en geduldig is.

)
, misschien dat ik vanmiddag nog even probeer
) 
_Marinke_ schreef:Niemand anders dan uzelf zijn, in een wereld die dag en nacht zijn best doet u tot iemand anders te maken, betekent de zwaarste strijd leveren die een mens kan leveren.